Komunikace fitness centra FormFactory se zákazníky na pobočkách v Praze
Communication of the FormFactory fitness center with customers at branches in Prague
diplomová práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/182662Identifikátory
SIS: 249247
Kolekce
- Kvalifikační práce [8844]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Ruda, Tomáš
Fakulta / součást
Fakulta tělesné výchovy a sportu
Obor
Management tělesné výchovy a sportu
Katedra / ústav / klinika
Katedra managementu sportu
Datum obhajoby
22. 6. 2023
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportuJazyk
Čeština
Známka
Velmi dobře
Klíčová slova (česky)
služby, marketingová komunikace, fitness, dotazníkové šetření, pozorováníKlíčová slova (anglicky)
services, marketing communication, fitness, questionnaire survey, observationNázev: Komunikace fitness centra Form Factory se zákazníky na pobočkách v Praze Cíle: Hlavním cílem této diplomové práce je vytvoření návrhu na zlepšení komunikace fitness centra Form Factory na pobočkách. Pro vytvoření návrhu na zlepšení komunikace je třeba zjistit informace, jakým způsobem síť fitness center komunikuje se svými zákazníky na pobočkách a jak je tato komunikace vnímána zákazníky. Metody: V diplomové práci byla využita kvantitativní metoda získávání dat v podobě elektronického dotazování. Dotazníkové šetření bylo doplněno o metodu přímého pozorování. Výsledky: Byly zjištěny nedostatky v rámci komunikace poboček sítě Form Factory se zákazníky. Tyto nedostatky byly v rámci výsledkové části popsány a byl vytvořen návrh na jejich odstranění. Klíčová slova: služby, marketingová komunikace, fitness, dotazníkové šetření, pozorování
Title: Communication of the FormFactory fitness centre with costumers at branches in Prague Objectives: The main objective of this thesis is to create a proposition on how to improve communication with customers in branches of Form Factory fitness center. In order to make a solid proposition on how to improve the communication in different branches, it is essential to gather enough information concerning the current state of communication with customers and how it is perceived by customers themselves. Methods: In this master thesis, it has been applied a quantitative method of data collection in form of the electronic questionnaire. The questionnaire was then enhanced by the method of direct observation. Results: The deficiencies have been identified in communication with customers in branches of Form factory fitness centers. These deficiencies were described in a result chapter of this thesis and then recommendations were made to discontinue these issues. Keywords: services, marketing communication, fitness, questionnaire survey, observation