Zobrazit minimální záznam

Communication of the FormFactory fitness center with customers at branches in Prague
dc.contributor.advisorVoráček, Josef
dc.creatorVybíralová, Tereza
dc.date.accessioned2023-07-24T20:46:58Z
dc.date.available2023-07-24T20:46:58Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/182662
dc.description.abstractTitle: Communication of the FormFactory fitness centre with costumers at branches in Prague Objectives: The main objective of this thesis is to create a proposition on how to improve communication with customers in branches of Form Factory fitness center. In order to make a solid proposition on how to improve the communication in different branches, it is essential to gather enough information concerning the current state of communication with customers and how it is perceived by customers themselves. Methods: In this master thesis, it has been applied a quantitative method of data collection in form of the electronic questionnaire. The questionnaire was then enhanced by the method of direct observation. Results: The deficiencies have been identified in communication with customers in branches of Form factory fitness centers. These deficiencies were described in a result chapter of this thesis and then recommendations were made to discontinue these issues. Keywords: services, marketing communication, fitness, questionnaire survey, observationen_US
dc.description.abstractNázev: Komunikace fitness centra Form Factory se zákazníky na pobočkách v Praze Cíle: Hlavním cílem této diplomové práce je vytvoření návrhu na zlepšení komunikace fitness centra Form Factory na pobočkách. Pro vytvoření návrhu na zlepšení komunikace je třeba zjistit informace, jakým způsobem síť fitness center komunikuje se svými zákazníky na pobočkách a jak je tato komunikace vnímána zákazníky. Metody: V diplomové práci byla využita kvantitativní metoda získávání dat v podobě elektronického dotazování. Dotazníkové šetření bylo doplněno o metodu přímého pozorování. Výsledky: Byly zjištěny nedostatky v rámci komunikace poboček sítě Form Factory se zákazníky. Tyto nedostatky byly v rámci výsledkové části popsány a byl vytvořen návrh na jejich odstranění. Klíčová slova: služby, marketingová komunikace, fitness, dotazníkové šetření, pozorovánícs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.subjectservicesen_US
dc.subjectmarketing communicationen_US
dc.subjectfitnessen_US
dc.subjectquestionnaire surveyen_US
dc.subjectobservationen_US
dc.subjectslužbycs_CZ
dc.subjectmarketingová komunikacecs_CZ
dc.subjectfitnesscs_CZ
dc.subjectdotazníkové šetřenícs_CZ
dc.subjectpozorovánícs_CZ
dc.titleKomunikace fitness centra FormFactory se zákazníky na pobočkách v Prazecs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2023
dcterms.dateAccepted2023-06-22
dc.description.departmentKatedra managementu sportucs_CZ
dc.description.departmentDepartment of Sport Managementen_US
dc.description.facultyFaculty of Physical Education and Sporten_US
dc.description.facultyFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.identifier.repId249247
dc.title.translatedCommunication of the FormFactory fitness center with customers at branches in Pragueen_US
dc.contributor.refereeRuda, Tomáš
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
thesis.degree.disciplineSport Managementen_US
thesis.degree.programManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
thesis.degree.programSport Managementen_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta tělesné výchovy a sportu::Katedra managementu sportucs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Physical Education and Sport::Department of Sport Managementen_US
uk.faculty-name.csFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Physical Education and Sporten_US
uk.faculty-abbr.csFTVScs_CZ
uk.degree-discipline.csManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.degree-discipline.enSport Managementen_US
uk.degree-program.csManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.degree-program.enSport Managementen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csNázev: Komunikace fitness centra Form Factory se zákazníky na pobočkách v Praze Cíle: Hlavním cílem této diplomové práce je vytvoření návrhu na zlepšení komunikace fitness centra Form Factory na pobočkách. Pro vytvoření návrhu na zlepšení komunikace je třeba zjistit informace, jakým způsobem síť fitness center komunikuje se svými zákazníky na pobočkách a jak je tato komunikace vnímána zákazníky. Metody: V diplomové práci byla využita kvantitativní metoda získávání dat v podobě elektronického dotazování. Dotazníkové šetření bylo doplněno o metodu přímého pozorování. Výsledky: Byly zjištěny nedostatky v rámci komunikace poboček sítě Form Factory se zákazníky. Tyto nedostatky byly v rámci výsledkové části popsány a byl vytvořen návrh na jejich odstranění. Klíčová slova: služby, marketingová komunikace, fitness, dotazníkové šetření, pozorovánícs_CZ
uk.abstract.enTitle: Communication of the FormFactory fitness centre with costumers at branches in Prague Objectives: The main objective of this thesis is to create a proposition on how to improve communication with customers in branches of Form Factory fitness center. In order to make a solid proposition on how to improve the communication in different branches, it is essential to gather enough information concerning the current state of communication with customers and how it is perceived by customers themselves. Methods: In this master thesis, it has been applied a quantitative method of data collection in form of the electronic questionnaire. The questionnaire was then enhanced by the method of direct observation. Results: The deficiencies have been identified in communication with customers in branches of Form factory fitness centers. These deficiencies were described in a result chapter of this thesis and then recommendations were made to discontinue these issues. Keywords: services, marketing communication, fitness, questionnaire survey, observationen_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, Katedra managementu sportucs_CZ
thesis.grade.code2
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.thesis.defenceStatusO


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV