Zobrazit minimální záznam

Awareness of primary school teachers about domestic violence
dc.contributor.advisorHanuš, Daniel
dc.creatorMachalová, Eliška
dc.date.accessioned2023-07-24T13:38:17Z
dc.date.available2023-07-24T13:38:17Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/183225
dc.description.abstractThe bachelor's thesis aims to explore the awareness of primary school teachers regarding domestic violence, educational programs available for prevention, and their knowledge about domestic violence. The theoretical part of the thesis delves into defining the fundamental concepts related to this issue. It discusses key terminologies such as domestic violence, children as victims of domestic violence, the abused child syndrome, the protocols for teachers when suspecting domestic violence in a child, as well as prevention and teachers' awareness of domestic violence. The practical part of the thesis focuses on conducting qualitative research using interviews as the primary method.en_US
dc.description.abstractBakalářská práce si klade za cíl zjistit informovanost učitelů základních škol o domácím násilí, možnostech vzdělávacích programů, prevenci a osvětu domácího násilí. V teoretické části se práce zabývá vymezením základních pojmů této problematiky. Práce se věnuje základní terminologii jako je domácí násilí, dítě jako oběť domácího násilí, syndrom týraného dítěte, postup pedagogů ve školách při podezření na domácí násilí u dítěte, následně na prevenci a informovanost učitelů o domácím násilí. V praktické části se práce zaměřuje na kvalitativní výzkum metodou rozhovorů.cs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Filozofická fakultacs_CZ
dc.subjectdomestic violence|prevention|children|awareness|teachers|primary schoolsen_US
dc.subjectdomácí násilí|prevence|děti|informovanost|učitelé|základní školycs_CZ
dc.titleInformovanost učitelů základních škol o domácím násilícs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2023
dcterms.dateAccepted2023-06-20
dc.description.departmentKatedra sociální prácecs_CZ
dc.description.departmentDepartment of Social Worken_US
dc.description.facultyFaculty of Artsen_US
dc.description.facultyFilozofická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId255361
dc.title.translatedAwareness of primary school teachers about domestic violenceen_US
dc.contributor.refereeKodymová, Pavla
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineSociální prácecs_CZ
thesis.degree.disciplineSocial Worken_US
thesis.degree.programSociální prácecs_CZ
thesis.degree.programSocial Worken_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFilozofická fakulta::Katedra sociální prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Arts::Department of Social Worken_US
uk.faculty-name.csFilozofická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Artsen_US
uk.faculty-abbr.csFFcs_CZ
uk.degree-discipline.csSociální prácecs_CZ
uk.degree-discipline.enSocial Worken_US
uk.degree-program.csSociální prácecs_CZ
uk.degree-program.enSocial Worken_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csBakalářská práce si klade za cíl zjistit informovanost učitelů základních škol o domácím násilí, možnostech vzdělávacích programů, prevenci a osvětu domácího násilí. V teoretické části se práce zabývá vymezením základních pojmů této problematiky. Práce se věnuje základní terminologii jako je domácí násilí, dítě jako oběť domácího násilí, syndrom týraného dítěte, postup pedagogů ve školách při podezření na domácí násilí u dítěte, následně na prevenci a informovanost učitelů o domácím násilí. V praktické části se práce zaměřuje na kvalitativní výzkum metodou rozhovorů.cs_CZ
uk.abstract.enThe bachelor's thesis aims to explore the awareness of primary school teachers regarding domestic violence, educational programs available for prevention, and their knowledge about domestic violence. The theoretical part of the thesis delves into defining the fundamental concepts related to this issue. It discusses key terminologies such as domestic violence, children as victims of domestic violence, the abused child syndrome, the protocols for teachers when suspecting domestic violence in a child, as well as prevention and teachers' awareness of domestic violence. The practical part of the thesis focuses on conducting qualitative research using interviews as the primary method.en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Filozofická fakulta, Katedra sociální prácecs_CZ
thesis.grade.code1
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.thesis.defenceStatusO


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV