Zobrazit minimální záznam

Relation between pupils of primary school and dramatic education
dc.contributor.advisorKasíková, Hana
dc.creatorLaurynová, Denisa Viktorie-Lia
dc.date.accessioned2023-11-06T12:21:24Z
dc.date.available2023-11-06T12:21:24Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/183388
dc.description.abstractThe bachelor's thesis deals with the relationship of primary school pupils towards drama education. This thesis is divided into the theoretical and the practical part. The theoretical part deals with the very concept of drama education. The position of the drama education in the educational system is described in more details here. Furthermore, here is also discussed the relationship of primary school pupils towards drama education, towards aesthetic subjects and towards school subjects, too. The characteristic and personality traits of the teacher and pupils are also mentioned here. The part of this thesis is characteristic and parts of drama educations lesson and characteristic other aesthetic subjects and there are also detailed differences between drama education and theater. The practical part deals with the relationship of primary school pupils towards drama education. The research is conducted in the form of interviews, which are literally rewritten and inserted into the thesis. For the sake of clarity of information the practical part is supplemented by graphs and more detailed conclusions, which bring the pupil's relationship itself closer together. The aim of the research is to find out how primary school pupil's relate towards drama education. The research was affected by the ongoing pandemic,...en_US
dc.description.abstractBakalářská práce pojednává o vztahu žáků prvního stupně základní školy k dramatické výchově. Práce je členěna na teoretickou a praktickou část. Teoretická část pojednává o samotném pojmu dramatická výchova. Je zde podrobněji popsáno postavení dramatické výchovy ve vzdělávacím systému. Dále je zde také rozebrán vztah žáků na prvním stupni základní školy k dramatické výchově, k estetickým předmětům a také ostatním vyučovacím předmětům. Je zde také zmíněna charakteristika a osobnostní rysy pedagoga a také charakteristika osobnosti žáka. Součástí práce je charakteristika a části lekce dramatické výchovy a charakteristika ostatních estetických předmětů a jsou zde také podrobně rozebrané rozdíly mezi dramatickou výchovou a divadlem. Praktická část se zabývá samotným vztahem žáků prvního stupně k dramatické výchově. Výzkum je veden formou rozhovorů, které jsou v práci doslovně přepsané a vložené. Kvůli přehlednosti informací je praktická část doplněná o grafy a podrobnější závěry, které přibližují samotný vztah žáků. Cílem výzkumu je tedy zjistit, jaký vztah mají žáci prvního stupně základní školy k dramatické výchově. Výzkum byl ovlivněn probíhající pandemií, což se promítá nejen na provedení samotného výzkumu, ale také na jeho výsledcích.cs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Filozofická fakultacs_CZ
dc.subjectdramatická výchova|vztah žáků k předmětům|divadlo|estetické předměty|osobnost pedagoga|osobnost žáka|primary educationcs_CZ
dc.subjectdrama education|pupils'relationship to subjects|theater|aesthetic subjects|the personality of the teacher|the personality of the pupil|základní vzděláníen_US
dc.titleVztah žáků prvního stupně základní školy k dramatické výchověcs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2023
dcterms.dateAccepted2023-06-16
dc.description.departmentKatedra pedagogikycs_CZ
dc.description.departmentDepartment of Educationen_US
dc.description.facultyFilozofická fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Artsen_US
dc.identifier.repId232432
dc.title.translatedRelation between pupils of primary school and dramatic educationen_US
dc.contributor.refereeValenta, Josef
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplinePedagogikacs_CZ
thesis.degree.disciplineEducationen_US
thesis.degree.programPedagogikacs_CZ
thesis.degree.programEducationen_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFilozofická fakulta::Katedra pedagogikycs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Arts::Department of Educationen_US
uk.faculty-name.csFilozofická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Artsen_US
uk.faculty-abbr.csFFcs_CZ
uk.degree-discipline.csPedagogikacs_CZ
uk.degree-discipline.enEducationen_US
uk.degree-program.csPedagogikacs_CZ
uk.degree-program.enEducationen_US
thesis.grade.csDobřecs_CZ
thesis.grade.enGooden_US
uk.abstract.csBakalářská práce pojednává o vztahu žáků prvního stupně základní školy k dramatické výchově. Práce je členěna na teoretickou a praktickou část. Teoretická část pojednává o samotném pojmu dramatická výchova. Je zde podrobněji popsáno postavení dramatické výchovy ve vzdělávacím systému. Dále je zde také rozebrán vztah žáků na prvním stupni základní školy k dramatické výchově, k estetickým předmětům a také ostatním vyučovacím předmětům. Je zde také zmíněna charakteristika a osobnostní rysy pedagoga a také charakteristika osobnosti žáka. Součástí práce je charakteristika a části lekce dramatické výchovy a charakteristika ostatních estetických předmětů a jsou zde také podrobně rozebrané rozdíly mezi dramatickou výchovou a divadlem. Praktická část se zabývá samotným vztahem žáků prvního stupně k dramatické výchově. Výzkum je veden formou rozhovorů, které jsou v práci doslovně přepsané a vložené. Kvůli přehlednosti informací je praktická část doplněná o grafy a podrobnější závěry, které přibližují samotný vztah žáků. Cílem výzkumu je tedy zjistit, jaký vztah mají žáci prvního stupně základní školy k dramatické výchově. Výzkum byl ovlivněn probíhající pandemií, což se promítá nejen na provedení samotného výzkumu, ale také na jeho výsledcích.cs_CZ
uk.abstract.enThe bachelor's thesis deals with the relationship of primary school pupils towards drama education. This thesis is divided into the theoretical and the practical part. The theoretical part deals with the very concept of drama education. The position of the drama education in the educational system is described in more details here. Furthermore, here is also discussed the relationship of primary school pupils towards drama education, towards aesthetic subjects and towards school subjects, too. The characteristic and personality traits of the teacher and pupils are also mentioned here. The part of this thesis is characteristic and parts of drama educations lesson and characteristic other aesthetic subjects and there are also detailed differences between drama education and theater. The practical part deals with the relationship of primary school pupils towards drama education. The research is conducted in the form of interviews, which are literally rewritten and inserted into the thesis. For the sake of clarity of information the practical part is supplemented by graphs and more detailed conclusions, which bring the pupil's relationship itself closer together. The aim of the research is to find out how primary school pupil's relate towards drama education. The research was affected by the ongoing pandemic,...en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Filozofická fakulta, Katedra pedagogikycs_CZ
thesis.grade.code3
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.thesis.defenceStatusO


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV