Zobrazit minimální záznam

Verification of physics knowledge of pupils led by a teacher with a visual disability
dc.contributor.advisorDvořáková, Irena
dc.creatorŠesták, Vojtěch
dc.date.accessioned2023-11-06T16:07:32Z
dc.date.available2023-11-06T16:07:32Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/183639
dc.description.abstractThis paper classifies into categories, labels, and explains physics exercises based on distinct challenges visually impaired teachers may encounter. The challenges unique to each exercise category are also detailed. In addition, the paper provides examples of exercises that are suitable for the teacher's circumstances and are verifying students' knowledge of physics. The author also outlines their personal system for grading student work, along with a description of their own visual impairment. A student's work that has been marked by the teacher is included as well.en_US
dc.description.abstractPráce rozděluje, pojmenovává a popisuje fyzikální úlohy do jednotlivých kategorií na základě specifických nároků kladených na pedagoga se zrakovým hendikepem. U těchto kategorií jsou dále uvedeny nároky na zrakově hendikepovaného pedagoga. Práce navíc uvádí konkrétní příklady úloh, které jsou vhodné pro ověření znalostí studentů jak s ohledem na situaci pedagoga, tak s ohledem na vypovídající hodnotu úloh. V práci je zmiňovaný i specifický způsob hodnocení prací studentů, který autor používá v praxi i popis autorova hendikepu. Je přiložen i příklad studenty vypracovaných úloh a pedagogem zpracované hodnocení.cs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakultacs_CZ
dc.subjectučitel se zrakovým postižením|výuka fyzikycs_CZ
dc.subjectteacher with a visual disability|teaching physicsen_US
dc.titleOvěřování fyzikálních znalostí žáků vedených učitelem se zrakovým handicapemcs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2023
dcterms.dateAccepted2023-06-22
dc.description.departmentKatedra didaktiky fyzikycs_CZ
dc.description.departmentDepartment of Physics Educationen_US
dc.description.facultyMatematicko-fyzikální fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Mathematics and Physicsen_US
dc.identifier.repId253014
dc.title.translatedVerification of physics knowledge of pupils led by a teacher with a visual disabilityen_US
dc.contributor.refereeMandíková, Dana
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineFyzika se zaměřením na vzdělávání se sdruženým studiem Matematika se zaměřením na vzdělávánícs_CZ
thesis.degree.disciplinePhysics for Teacher Education with double curriculum study Mathematics for Teacher Educationen_US
thesis.degree.programFyzika se zaměřením na vzdělávánícs_CZ
thesis.degree.programPhysics for Teacher Educationen_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csMatematicko-fyzikální fakulta::Katedra didaktiky fyzikycs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Mathematics and Physics::Department of Physics Educationen_US
uk.faculty-name.csMatematicko-fyzikální fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Mathematics and Physicsen_US
uk.faculty-abbr.csMFFcs_CZ
uk.degree-discipline.csFyzika se zaměřením na vzdělávání se sdruženým studiem Matematika se zaměřením na vzdělávánícs_CZ
uk.degree-discipline.enPhysics for Teacher Education with double curriculum study Mathematics for Teacher Educationen_US
uk.degree-program.csFyzika se zaměřením na vzdělávánícs_CZ
uk.degree-program.enPhysics for Teacher Educationen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csPráce rozděluje, pojmenovává a popisuje fyzikální úlohy do jednotlivých kategorií na základě specifických nároků kladených na pedagoga se zrakovým hendikepem. U těchto kategorií jsou dále uvedeny nároky na zrakově hendikepovaného pedagoga. Práce navíc uvádí konkrétní příklady úloh, které jsou vhodné pro ověření znalostí studentů jak s ohledem na situaci pedagoga, tak s ohledem na vypovídající hodnotu úloh. V práci je zmiňovaný i specifický způsob hodnocení prací studentů, který autor používá v praxi i popis autorova hendikepu. Je přiložen i příklad studenty vypracovaných úloh a pedagogem zpracované hodnocení.cs_CZ
uk.abstract.enThis paper classifies into categories, labels, and explains physics exercises based on distinct challenges visually impaired teachers may encounter. The challenges unique to each exercise category are also detailed. In addition, the paper provides examples of exercises that are suitable for the teacher's circumstances and are verifying students' knowledge of physics. The author also outlines their personal system for grading student work, along with a description of their own visual impairment. A student's work that has been marked by the teacher is included as well.en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakulta, Katedra didaktiky fyzikycs_CZ
thesis.grade.code1
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.thesis.defenceStatusO


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV