Zobrazit minimální záznam

Brand archetypes of TOP 10 czech athletes
dc.contributor.advisorVoráček, Josef
dc.creatorPichlová, Kristýna
dc.date.accessioned2023-11-06T21:39:43Z
dc.date.available2023-11-06T21:39:43Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/183813
dc.description.abstractTitle: Brand archetypes of TOP czech athletes Objectives: The aim of this work is to determine the brand archetypes of the TOP 10 czech athletes. Methods: The bachelor thesis uses a combination of quantitative research with elements of qualitative methods. Electronic questioning was chosen as the most appropriate way to obtain the necessary information from Generation Y. The questionnaire survey involves first demographic data and then projective techniques - the respondent assigns colours to each athlete's brand based on the emotions the athlete evokes. Subsequently, brand archetypes are assigned to each athlete's brand based on the psychology of color and the limbic model. Results: Determining athlete brand archetypes using projective techniques based on color psychology is feasible. However, it has been found that in order to determine brand archetypes, it is necessary that the research population knows the athlete in question. For the athletes that the research set did not know, it was not possible to determine the archetype - for Vít Přindiš and Jakub Vadlejch. For Jakub Vadlejch, however, it was possible to determine at least the dimensions in which the archetype of the athlete could be located. Ester Ledecká was assigned the archetype of the Innocent. To Barbora Špotáková the archetype of...en_US
dc.description.abstractNázev: Archetypy značek TOP 10 českých sportovců Cíle: Hlavním cílem bakalářské práce je určení archetypů značek TOP 10 českých sportovců generací Y. Ti jsou vybrání na základě výsledků ankety Sportovec roku 2022. Metody: V bakalářské práci je využita kombinace kvantitativního výzkumu s prvky kvalitativních metod. Nejvhodnějším způsobem k získání potřebných informací od generace Y bylo zvoleno elektronické dotazování. Dotazníkové šetření zahrnuje nejprve demografické údaje a poté projektivní techniky - respondent přiřazuje barvy k jednotlivým značkám sportovců na základě emocí, které v něm sportovec vyvolává. Následně jsou k jednotlivým značkám sportovců na základě psychologie barev a limbického modelu přiřazeny archetypy značek. Výsledky: Určení archetypů značek sportovců pomocí projektivních technik vycházející ze psychologie barev je realizovatelné. Bylo však zjištěno, že pro určování archetypů značek je nutné to, aby výzkumný soubor daného sportovce znal. U sportovců, které výzkumný soubor neznal, nebylo možné určení archetypu - u Víta Přindiše a Jakuba Vadlejcha. U Jakuba Vadlejcha však bylo možné vytyčit alespoň dimenze, v kterých by se sportovec mohl archetypově pohybovat. Ester Ledecké byl přiřazen archetyp Neviňátko. Barboře Špotákové archetyp Milenec. Další sportovci byli spojování s...cs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.subjectarchetypcs_CZ
dc.subjectsportovní značkacs_CZ
dc.subjectosobnost značkycs_CZ
dc.subjectimage značkycs_CZ
dc.subjectarchetypeen_US
dc.subjectsports branden_US
dc.subjectbrand personalityen_US
dc.subjectbrand imageen_US
dc.titleArchetypy značek TOP 10 českých sportovcůcs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2023
dcterms.dateAccepted2023-09-01
dc.description.departmentKatedra managementu sportucs_CZ
dc.description.departmentDepartment of Sport Managementen_US
dc.description.facultyFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Physical Education and Sporten_US
dc.identifier.repId246729
dc.title.translatedBrand archetypes of TOP 10 czech athletesen_US
dc.contributor.refereeOpelík, Daniel
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
thesis.degree.disciplineSports Managementen_US
thesis.degree.programManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
thesis.degree.programSports Managementen_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta tělesné výchovy a sportu::Katedra managementu sportucs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Physical Education and Sport::Department of Sport Managementen_US
uk.faculty-name.csFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Physical Education and Sporten_US
uk.faculty-abbr.csFTVScs_CZ
uk.degree-discipline.csManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.degree-discipline.enSports Managementen_US
uk.degree-program.csManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.degree-program.enSports Managementen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csNázev: Archetypy značek TOP 10 českých sportovců Cíle: Hlavním cílem bakalářské práce je určení archetypů značek TOP 10 českých sportovců generací Y. Ti jsou vybrání na základě výsledků ankety Sportovec roku 2022. Metody: V bakalářské práci je využita kombinace kvantitativního výzkumu s prvky kvalitativních metod. Nejvhodnějším způsobem k získání potřebných informací od generace Y bylo zvoleno elektronické dotazování. Dotazníkové šetření zahrnuje nejprve demografické údaje a poté projektivní techniky - respondent přiřazuje barvy k jednotlivým značkám sportovců na základě emocí, které v něm sportovec vyvolává. Následně jsou k jednotlivým značkám sportovců na základě psychologie barev a limbického modelu přiřazeny archetypy značek. Výsledky: Určení archetypů značek sportovců pomocí projektivních technik vycházející ze psychologie barev je realizovatelné. Bylo však zjištěno, že pro určování archetypů značek je nutné to, aby výzkumný soubor daného sportovce znal. U sportovců, které výzkumný soubor neznal, nebylo možné určení archetypu - u Víta Přindiše a Jakuba Vadlejcha. U Jakuba Vadlejcha však bylo možné vytyčit alespoň dimenze, v kterých by se sportovec mohl archetypově pohybovat. Ester Ledecké byl přiřazen archetyp Neviňátko. Barboře Špotákové archetyp Milenec. Další sportovci byli spojování s...cs_CZ
uk.abstract.enTitle: Brand archetypes of TOP czech athletes Objectives: The aim of this work is to determine the brand archetypes of the TOP 10 czech athletes. Methods: The bachelor thesis uses a combination of quantitative research with elements of qualitative methods. Electronic questioning was chosen as the most appropriate way to obtain the necessary information from Generation Y. The questionnaire survey involves first demographic data and then projective techniques - the respondent assigns colours to each athlete's brand based on the emotions the athlete evokes. Subsequently, brand archetypes are assigned to each athlete's brand based on the psychology of color and the limbic model. Results: Determining athlete brand archetypes using projective techniques based on color psychology is feasible. However, it has been found that in order to determine brand archetypes, it is necessary that the research population knows the athlete in question. For the athletes that the research set did not know, it was not possible to determine the archetype - for Vít Přindiš and Jakub Vadlejch. For Jakub Vadlejch, however, it was possible to determine at least the dimensions in which the archetype of the athlete could be located. Ester Ledecká was assigned the archetype of the Innocent. To Barbora Špotáková the archetype of...en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, Katedra managementu sportucs_CZ
thesis.grade.code1
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.thesis.defenceStatusO


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV