Obtíže ve výuce cizích jazyků u studentů s dyslexií na HTF
Difficulties in Teaching of Foreing Languages by Students with Dyslexia at HTF
diplomová práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/18442Identifikátory
SIS: 50295
Kolekce
- Kvalifikační práce [2754]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Krahulcová, Beáta
Fakulta / součást
Husitská teologická fakulta
Obor
Husitská teologie - psychosociální studia
Katedra / ústav / klinika
HTF - Katedra psychosociálních věd a etiky
Datum obhajoby
15. 9. 2008
Nakladatel
Univerzita Karlova, Husitská teologická fakultaJazyk
Čeština
Známka
Výborně
V této práci se zabývám studenty se specifickými poruchami učení, kteří studují cizí jazyky na Husitské teologické fakultě. Rozhodla jsem se psát práci na toto téma, protože si myslím, že je nutné zabývat se jedinci se specifickými poruchami učení během studia na vysokých školách i později. V České republice péče o studenty se specifickými poruchami učení skončí odchodem ze střední školy, přestože některé jejich obtíže nemizí, ale přetrvávají po celý život (např. potíže s cizími jazyky). Tyto obtíže jsou často důvodem opakovaných neúspěchů a někdy i předčasného ukončení studia.
Diploma thesis "Difficulties in teaching of foreign languages by students with dyslexia at HTF" deals with students affected by specific learning disability, who study foreign languages at HTF. I have chosen this topic, because I think it is important to consider their disabilities not only during university studies, but also afterwards. This is crucial here in Czech Republic since educational system does not care about them after leaving High school, even though their problems usually persist, sometimes for life (i.g. foreign language learning). These issues often cause repeated failures that lead to termination of their study.