Srovnání Scrabble
Scrabble Comparison
bakalářská práce (OBHÁJENO)
![Náhled dokumentu](/bitstream/handle/20.500.11956/18539/thumbnail.png?sequence=7&isAllowed=y)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/18539Identifikátory
SIS: 48188
Kolekce
- Kvalifikační práce [11266]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Spousta, Miroslav
Fakulta / součást
Matematicko-fyzikální fakulta
Obor
Programování
Katedra / ústav / klinika
Ústav formální a aplikované lingvistiky
Datum obhajoby
8. 9. 2008
Nakladatel
Univerzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakultaJazyk
Čeština
Známka
Velmi dobře
Cílem práce bylo implementovat několik algoritmů pro hru Scrabble a empiricky porovnat jejich úspěšnost. Úspěšnost musí zohlednit nejen dosažené skóre, ale též výpočetní náročnost. Výpočetní náročnost je měřena jednak ve vhodných abstraktních jednotkách (počet požadavků o skórování plánovaného tahu ap.) a též v prostém výpočetním čase. Pro spravedlivé srovnání hráčů mezi sebou bude vygenerována série pevných konfigurací - písmenek losovaných ze zásobníku pro každého hráče zvlášť - a každý algoritmus bude porovnán s každým při pevně rozloženém štěstí.
The goal of this work was to implement several algorithms for the Scrabble game and compare their efficiency empirically. Efficiency of an algorithm has to depend on played score, but also on computational efficiency. Computational efficiency is measured in convenient abstract units (number of requests about scoring of planned move etc.) and also in simple computational time. There will be generated a series of fixed configurations on order to compare algorithms equally.