dc.contributor.advisor | Bojar, Ondřej | |
dc.creator | Brus, Tomáš | |
dc.date.accessioned | 2017-04-12T17:14:17Z | |
dc.date.available | 2017-04-12T17:14:17Z | |
dc.date.issued | 2008 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/18539 | |
dc.description.abstract | Cílem práce bylo implementovat několik algoritmů pro hru Scrabble a empiricky porovnat jejich úspěšnost. Úspěšnost musí zohlednit nejen dosažené skóre, ale též výpočetní náročnost. Výpočetní náročnost je měřena jednak ve vhodných abstraktních jednotkách (počet požadavků o skórování plánovaného tahu ap.) a též v prostém výpočetním čase. Pro spravedlivé srovnání hráčů mezi sebou bude vygenerována série pevných konfigurací - písmenek losovaných ze zásobníku pro každého hráče zvlášť - a každý algoritmus bude porovnán s každým při pevně rozloženém štěstí. | cs_CZ |
dc.description.abstract | The goal of this work was to implement several algorithms for the Scrabble game and compare their efficiency empirically. Efficiency of an algorithm has to depend on played score, but also on computational efficiency. Computational efficiency is measured in convenient abstract units (number of requests about scoring of planned move etc.) and also in simple computational time. There will be generated a series of fixed configurations on order to compare algorithms equally. | en_US |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakulta | cs_CZ |
dc.title | Srovnání Scrabble | cs_CZ |
dc.type | bakalářská práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2008 | |
dcterms.dateAccepted | 2008-09-08 | |
dc.description.department | Ústav formální a aplikované lingvistiky | cs_CZ |
dc.description.department | Institute of Formal and Applied Linguistics | en_US |
dc.description.faculty | Faculty of Mathematics and Physics | en_US |
dc.description.faculty | Matematicko-fyzikální fakulta | cs_CZ |
dc.identifier.repId | 48188 | |
dc.title.translated | Scrabble Comparison | en_US |
dc.contributor.referee | Spousta, Miroslav | |
dc.identifier.aleph | 001029182 | |
thesis.degree.name | Bc. | |
thesis.degree.level | bakalářské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Programování | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Programming | en_US |
thesis.degree.program | Informatika | cs_CZ |
thesis.degree.program | Computer Science | en_US |
uk.thesis.type | bakalářská práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Matematicko-fyzikální fakulta::Ústav formální a aplikované lingvistiky | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-en | Faculty of Mathematics and Physics::Institute of Formal and Applied Linguistics | en_US |
uk.faculty-name.cs | Matematicko-fyzikální fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Mathematics and Physics | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | MFF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Programování | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Programming | en_US |
uk.degree-program.cs | Informatika | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Computer Science | en_US |
thesis.grade.cs | Velmi dobře | cs_CZ |
thesis.grade.en | Very good | en_US |
uk.abstract.cs | Cílem práce bylo implementovat několik algoritmů pro hru Scrabble a empiricky porovnat jejich úspěšnost. Úspěšnost musí zohlednit nejen dosažené skóre, ale též výpočetní náročnost. Výpočetní náročnost je měřena jednak ve vhodných abstraktních jednotkách (počet požadavků o skórování plánovaného tahu ap.) a též v prostém výpočetním čase. Pro spravedlivé srovnání hráčů mezi sebou bude vygenerována série pevných konfigurací - písmenek losovaných ze zásobníku pro každého hráče zvlášť - a každý algoritmus bude porovnán s každým při pevně rozloženém štěstí. | cs_CZ |
uk.abstract.en | The goal of this work was to implement several algorithms for the Scrabble game and compare their efficiency empirically. Efficiency of an algorithm has to depend on played score, but also on computational efficiency. Computational efficiency is measured in convenient abstract units (number of requests about scoring of planned move etc.) and also in simple computational time. There will be generated a series of fixed configurations on order to compare algorithms equally. | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakulta, Ústav formální a aplikované lingvistiky | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990010291820106986 | |