Zobrazit minimální záznam

Distance learning from the perspective of primary school pupils
dc.contributor.advisorKomárková, Tereza
dc.creatorSchusserová, Kristýna
dc.date.accessioned2023-11-06T20:45:04Z
dc.date.available2023-11-06T20:45:04Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/185615
dc.description.abstractKristýna Schusserová, Distanční výuka z pohledu žáků 1. stupně Abstract The diploma thesis deals with the current problem of distance education for pupils in the first grade of primary school. The main focus of this thesis is on the pupils' own evaluation of distance education during the period of the Covid-19 pandemic. The theoretical part of the thesis characterizes both the period of the Covid-19 pandemic and the impact of the existence of this virus on the acceptance of restrictions within the school curriculum. Thus, the basic principles of distance education (teaching) are also described in the next part of the thesis. Different aspects of distance education are studied, including the history, characteristics, forms, advantages and disadvantages of distance education. The practical part consists of a research on the opinions of the pupils themselves of the first grade of primary school in two different schools. The aim of the thesis is to identify the advantages and disadvantages and to evaluate the pupils of distance education as direct participants.en_US
dc.description.abstractKristýna Schusserová, Distanční výuka z pohledu žáků 1. stupně Abstrakt Diplomová práce se zabývá aktuálním problémem distančního vzdělávání u žáků prvního stupně základní školy. Hlavní důraz této práce je kladen na vlastní zhodnocení distančního vzdělávání ze strany samotných žáků v období pandemie Covid-19. V teoretické části práce je charakterizováno jak období pandemie Covid-19 a dopad existence tohoto viru na přijetí omezení v rámci školního vyučování. Tak jsou v další části práce popsány i základní principy distančního vzdělávání (výuky). Jsou tu studovány jednotlivé aspekty distančního vzdělávání, mezi které patří historie, charakteristiky, formy, výhody a nevýhody distančního vzdělávání. Praktická část tvoří výzkum názorů samotných žáků ročníků prvního stupně základní školy ve dvou různých školách. Cílem diplomové práce je zjištění výhod a nevýhod a zhodnocení žáků distančního vzdělávání jakožto jeho přímých účastníků.cs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Filozofická fakultacs_CZ
dc.subjectDistanční vzdělávání|distanční výuka|e-learning|kvalitativní výzkum|rozhovor|pandemie|zkušenosti žákůcs_CZ
dc.subjectDistance education|distance teaching|e-learning|qualitative research|interview|pandemic|experience of pupilsen_US
dc.titleDistanční výuka z pohledu žáků 1.stupněcs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2023
dcterms.dateAccepted2023-09-12
dc.description.departmentKatedra pedagogikycs_CZ
dc.description.departmentDepartment of Educationen_US
dc.description.facultyFilozofická fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Artsen_US
dc.identifier.repId240414
dc.title.translatedDistance learning from the perspective of primary school pupilsen_US
dc.contributor.refereeSkutil, Martin
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineSociální pedagogikacs_CZ
thesis.degree.disciplineSocial Educationen_US
thesis.degree.programPedagogikacs_CZ
thesis.degree.programPedagogyen_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFilozofická fakulta::Katedra pedagogikycs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Arts::Department of Educationen_US
uk.faculty-name.csFilozofická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Artsen_US
uk.faculty-abbr.csFFcs_CZ
uk.degree-discipline.csSociální pedagogikacs_CZ
uk.degree-discipline.enSocial Educationen_US
uk.degree-program.csPedagogikacs_CZ
uk.degree-program.enPedagogyen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csKristýna Schusserová, Distanční výuka z pohledu žáků 1. stupně Abstrakt Diplomová práce se zabývá aktuálním problémem distančního vzdělávání u žáků prvního stupně základní školy. Hlavní důraz této práce je kladen na vlastní zhodnocení distančního vzdělávání ze strany samotných žáků v období pandemie Covid-19. V teoretické části práce je charakterizováno jak období pandemie Covid-19 a dopad existence tohoto viru na přijetí omezení v rámci školního vyučování. Tak jsou v další části práce popsány i základní principy distančního vzdělávání (výuky). Jsou tu studovány jednotlivé aspekty distančního vzdělávání, mezi které patří historie, charakteristiky, formy, výhody a nevýhody distančního vzdělávání. Praktická část tvoří výzkum názorů samotných žáků ročníků prvního stupně základní školy ve dvou různých školách. Cílem diplomové práce je zjištění výhod a nevýhod a zhodnocení žáků distančního vzdělávání jakožto jeho přímých účastníků.cs_CZ
uk.abstract.enKristýna Schusserová, Distanční výuka z pohledu žáků 1. stupně Abstract The diploma thesis deals with the current problem of distance education for pupils in the first grade of primary school. The main focus of this thesis is on the pupils' own evaluation of distance education during the period of the Covid-19 pandemic. The theoretical part of the thesis characterizes both the period of the Covid-19 pandemic and the impact of the existence of this virus on the acceptance of restrictions within the school curriculum. Thus, the basic principles of distance education (teaching) are also described in the next part of the thesis. Different aspects of distance education are studied, including the history, characteristics, forms, advantages and disadvantages of distance education. The practical part consists of a research on the opinions of the pupils themselves of the first grade of primary school in two different schools. The aim of the thesis is to identify the advantages and disadvantages and to evaluate the pupils of distance education as direct participants.en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Filozofická fakulta, Katedra pedagogikycs_CZ
thesis.grade.code2
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.thesis.defenceStatusO


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV