Zobrazit minimální záznam

From Theory to Practice in Teacher Education: Developing Professional Vision and Pedagogical Content Knowledge within Video-clubs
dc.creatorUličná, Klára
dc.date.accessioned2024-03-25T10:40:37Z
dc.date.available2024-03-25T10:40:37Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.isbn978-80-246-5334-1
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/188693
dc.languageČeštinacs
dc.publisherNakladatelství Karolinumcs
dc.titleOd praxe k teorii ve vzdělávání učitelů: Rozvoj profesního vidění a didaktické znalosti obsahu v rámci videoklubůcs
dc.typehabilitační prácecs_CZ
dcterms.dateAccepted2023-10-12
dc.title.translatedFrom Theory to Practice in Teacher Education: Developing Professional Vision and Pedagogical Content Knowledge within Video-clubscs
dc.contributor.refereeStraková, Zuzana
dc.contributor.refereeŠvec, Vlastimil
dc.contributor.refereeŠeďová, Klára
thesis.degree.disciplinePedagogikacs
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs
uk.author.affiliationPedagogická fakulta, Univerzita Karlovacs
uk.habilitation-board.chairmanVondrová, Naďa
uk.habilitation-board.memberStraková, Jana
uk.habilitation-board.memberPokrivčáková, Silvia
uk.habilitation-board.memberSlavík, Jan
uk.habilitation-board.memberHanušová, Světlana
dc.publisher.publicationPlacePrahacs


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV