Zobrazit minimální záznam

Integration of Music Activities into the Educational Subjects of Primary School
dc.contributor.advisorBělohlávková, Petra
dc.creatorChase, Olga
dc.date.accessioned2024-11-29T00:19:58Z
dc.date.available2024-11-29T00:19:58Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/188846
dc.description.abstractIntegrace hudebních činností do výukových předmětů na I. stupni základní školy Olga Chase Vedoucí práce: PhDr. Petra Bělohlávková, Ph.D. Studijní program: Učitelství pro základní školy Studijní obor: Učitelství pro I. stupeň základní školy ABSTRAKT Tématem diplomové práce je zapojení hudebních činností do výukových předmětů na 1. stupni základní školy. Cílem diplomové práce je kriticky posoudit názory na význam vztahu integrace hudebních činností do výukových předmětů na 1. stupni základní školy. Teoretická část představí pojetí integrované tematické výuky, shrne dosavadní poznatky o vlivu hudebních činností na rozvoj osobnosti dítěte z odborné literatury a relevantních zdrojů, vyzvedne výsledky prací zaměřených na zapojení hudby do vyučování na základní škole. Praktická část zkoumá zařazení hudebních činností do vyučovacích předmětů na primární škole, porovná vliv běžné výuky a specializované hudebně zaměřené výuky a na základě dotazníkového šetření a vlastního pozorování vyhodnotí efekt takové výuky z pohledu žáků, jejich rodičů a jejich vyučujících.cs_CZ
dc.description.abstractIntegration of Music Activities into the Educational Subjects of Primary School Olga Chase Thesis Supervisor: PhDr. Petra Bělohlávková, Ph.D. Programme of Study: Elementary School Teacher Education Field of Study: Primary School Teacher Education ABSTRACT The main subject of the thesis is the inclusion of music activities into the educational subjects of Primary School. The thesis aims at a critical judgement of opinions on the importance o into the music activites integration educational subjects of Primary School. The theoretical part introduces the organization of the integrated education, summarizes the existing knowledge of the music activities impact on the child's personality development on the side of scientific literature and other relevant sources, it exalts the outcomes of works focusing on music integration into the Primary School education. The practical part researches the integration of music activites into the educational subjects of Primary School, compares the impact of the regular education and the specialised music-oriented education, and based on a questionnaire survey and personal observation, it evaluates the effect of such education from the perspective of the pupils, their parents and their teachers.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.subjectintegrationen_US
dc.subjectintegrated educationen_US
dc.subjectmusicen_US
dc.subjectmusic at schoolen_US
dc.subjectprimary schoolen_US
dc.subjectintegracecs_CZ
dc.subjectintegrovaná výukacs_CZ
dc.subjecthudbacs_CZ
dc.subjecthudební výchovacs_CZ
dc.subjectI. stupeň ZŠcs_CZ
dc.titleIntegrace hudebních činností do výukových předmětů na 1. stupni základní školycs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2023
dcterms.dateAccepted2023-01-12
dc.description.departmentKatedra hudební výchovycs_CZ
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.identifier.repId252892
dc.title.translatedIntegration of Music Activities into the Educational Subjects of Primary Schoolen_US
dc.contributor.refereeVáňová, Hana
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineTeacher Training for Primary Schoolsen_US
thesis.degree.disciplineUčitelství pro 1. stupeň základní školycs_CZ
thesis.degree.programTeacher Training for Primary Schoolsen_US
thesis.degree.programUčitelství pro základní školycs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra hudební výchovycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství pro 1. stupeň základní školycs_CZ
uk.degree-discipline.enTeacher Training for Primary Schoolsen_US
uk.degree-program.csUčitelství pro základní školycs_CZ
uk.degree-program.enTeacher Training for Primary Schoolsen_US
thesis.grade.csDobřecs_CZ
thesis.grade.enGooden_US
uk.abstract.csIntegrace hudebních činností do výukových předmětů na I. stupni základní školy Olga Chase Vedoucí práce: PhDr. Petra Bělohlávková, Ph.D. Studijní program: Učitelství pro základní školy Studijní obor: Učitelství pro I. stupeň základní školy ABSTRAKT Tématem diplomové práce je zapojení hudebních činností do výukových předmětů na 1. stupni základní školy. Cílem diplomové práce je kriticky posoudit názory na význam vztahu integrace hudebních činností do výukových předmětů na 1. stupni základní školy. Teoretická část představí pojetí integrované tematické výuky, shrne dosavadní poznatky o vlivu hudebních činností na rozvoj osobnosti dítěte z odborné literatury a relevantních zdrojů, vyzvedne výsledky prací zaměřených na zapojení hudby do vyučování na základní škole. Praktická část zkoumá zařazení hudebních činností do vyučovacích předmětů na primární škole, porovná vliv běžné výuky a specializované hudebně zaměřené výuky a na základě dotazníkového šetření a vlastního pozorování vyhodnotí efekt takové výuky z pohledu žáků, jejich rodičů a jejich vyučujících.cs_CZ
uk.abstract.enIntegration of Music Activities into the Educational Subjects of Primary School Olga Chase Thesis Supervisor: PhDr. Petra Bělohlávková, Ph.D. Programme of Study: Elementary School Teacher Education Field of Study: Primary School Teacher Education ABSTRACT The main subject of the thesis is the inclusion of music activities into the educational subjects of Primary School. The thesis aims at a critical judgement of opinions on the importance o into the music activites integration educational subjects of Primary School. The theoretical part introduces the organization of the integrated education, summarizes the existing knowledge of the music activities impact on the child's personality development on the side of scientific literature and other relevant sources, it exalts the outcomes of works focusing on music integration into the Primary School education. The practical part researches the integration of music activites into the educational subjects of Primary School, compares the impact of the regular education and the specialised music-oriented education, and based on a questionnaire survey and personal observation, it evaluates the effect of such education from the perspective of the pupils, their parents and their teachers.en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra hudební výchovycs_CZ
thesis.grade.code3
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.thesis.defenceStatusO


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV