Trendy ve využívání ICT v postcovidové době
Trends in the use of ICT in the post-covid era
bakalářská práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/189279Identifikátory
SIS: 260925
Kolekce
- Kvalifikační práce [19157]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Hubert, Vlastimil
Fakulta / součást
Pedagogická fakulta
Obor
Školský management
Katedra / ústav / klinika
Katedra andragogiky a managementu vzdělávání
Datum obhajoby
20. 5. 2024
Nakladatel
Univerzita Karlova, Pedagogická fakultaJazyk
Čeština
Známka
Velmi dobře
Klíčová slova (česky)
ICT, online výuka, postcovidová dobaKlíčová slova (anglicky)
ICT, online teaching, post-covid timesTato bakalářská práce se bude zabývat trendy ve využívání ICT v postcovidové době s cílem popsat nové příležitosti, přínosy a negativní dopady z pohledu pedagogických pracovníků středních škol. Práce bude rozdělena do dvou částí - část teoretickou a část praktickou. Teoretická část bude obsahovat vymezení pojmu ICT a postcovidového období. Dále bude popisovat vznik legislativní povinnosti začít vyučovat na školách v online prostředí. Praktická část bude vycházet z dotazníkového šetření, ve kterém budou osloveni pedagogičtí pracovníci středních škol v Ústeckém kraji. KLÍČOVÁ SLOVA ICT, online výuka, postcovidová doba
This bachelor's thesis will deal with trends in the use of ICT in the post-covid times with the aim of describing new opportunities, benefits and negative impacts from the perspective of secondary school teachers. The work will be divided into two parts - a theoretical part and a practical part. The theoretical part will contain the definition of the term ICT and the post- covid period. It will also describe the emergence of the legislative obligation to start teaching at schools in an online environment. The practical part will be based on a questionnaire survey, in which teaching staff of secondary schools in the Ústí region will be addressed. KEYWORDS ICT, online teaching, post-covid times