Zobrazit minimální záznam

Trends in the use of ICT in the post-covid era
dc.contributor.advisorKursch, Martin
dc.creatorSyrovátka, David
dc.date.accessioned2024-11-29T19:42:48Z
dc.date.available2024-11-29T19:42:48Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/189279
dc.description.abstractTato bakalářská práce se bude zabývat trendy ve využívání ICT v postcovidové době s cílem popsat nové příležitosti, přínosy a negativní dopady z pohledu pedagogických pracovníků středních škol. Práce bude rozdělena do dvou částí - část teoretickou a část praktickou. Teoretická část bude obsahovat vymezení pojmu ICT a postcovidového období. Dále bude popisovat vznik legislativní povinnosti začít vyučovat na školách v online prostředí. Praktická část bude vycházet z dotazníkového šetření, ve kterém budou osloveni pedagogičtí pracovníci středních škol v Ústeckém kraji. KLÍČOVÁ SLOVA ICT, online výuka, postcovidová dobacs_CZ
dc.description.abstractThis bachelor's thesis will deal with trends in the use of ICT in the post-covid times with the aim of describing new opportunities, benefits and negative impacts from the perspective of secondary school teachers. The work will be divided into two parts - a theoretical part and a practical part. The theoretical part will contain the definition of the term ICT and the post- covid period. It will also describe the emergence of the legislative obligation to start teaching at schools in an online environment. The practical part will be based on a questionnaire survey, in which teaching staff of secondary schools in the Ústí region will be addressed. KEYWORDS ICT, online teaching, post-covid timesen_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.subjectICTen_US
dc.subjectonline teachingen_US
dc.subjectpost-covid timesen_US
dc.subjectICTcs_CZ
dc.subjectonline výukacs_CZ
dc.subjectpostcovidová dobacs_CZ
dc.titleTrendy ve využívání ICT v postcovidové doběcs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2024
dcterms.dateAccepted2024-05-20
dc.description.departmentKatedra andragogiky a managementu vzdělávánícs_CZ
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.identifier.repId260925
dc.title.translatedTrends in the use of ICT in the post-covid eraen_US
dc.contributor.refereeHubert, Vlastimil
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineSchool Managementen_US
thesis.degree.disciplineŠkolský managementcs_CZ
thesis.degree.programSchool Managementen_US
thesis.degree.programŠkolský managementcs_CZ
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra andragogiky a managementu vzdělávánícs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csŠkolský managementcs_CZ
uk.degree-discipline.enSchool Managementen_US
uk.degree-program.csŠkolský managementcs_CZ
uk.degree-program.enSchool Managementen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csTato bakalářská práce se bude zabývat trendy ve využívání ICT v postcovidové době s cílem popsat nové příležitosti, přínosy a negativní dopady z pohledu pedagogických pracovníků středních škol. Práce bude rozdělena do dvou částí - část teoretickou a část praktickou. Teoretická část bude obsahovat vymezení pojmu ICT a postcovidového období. Dále bude popisovat vznik legislativní povinnosti začít vyučovat na školách v online prostředí. Praktická část bude vycházet z dotazníkového šetření, ve kterém budou osloveni pedagogičtí pracovníci středních škol v Ústeckém kraji. KLÍČOVÁ SLOVA ICT, online výuka, postcovidová dobacs_CZ
uk.abstract.enThis bachelor's thesis will deal with trends in the use of ICT in the post-covid times with the aim of describing new opportunities, benefits and negative impacts from the perspective of secondary school teachers. The work will be divided into two parts - a theoretical part and a practical part. The theoretical part will contain the definition of the term ICT and the post- covid period. It will also describe the emergence of the legislative obligation to start teaching at schools in an online environment. The practical part will be based on a questionnaire survey, in which teaching staff of secondary schools in the Ústí region will be addressed. KEYWORDS ICT, online teaching, post-covid timesen_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra andragogiky a managementu vzdělávánícs_CZ
thesis.grade.code2
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.thesis.defenceStatusO


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV