dc.contributor.advisor | Kursch, Martin | |
dc.creator | Syrovátka, David | |
dc.date.accessioned | 2024-11-29T19:42:48Z | |
dc.date.available | 2024-11-29T19:42:48Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/189279 | |
dc.description.abstract | Tato bakalářská práce se bude zabývat trendy ve využívání ICT v postcovidové době s cílem popsat nové příležitosti, přínosy a negativní dopady z pohledu pedagogických pracovníků středních škol. Práce bude rozdělena do dvou částí - část teoretickou a část praktickou. Teoretická část bude obsahovat vymezení pojmu ICT a postcovidového období. Dále bude popisovat vznik legislativní povinnosti začít vyučovat na školách v online prostředí. Praktická část bude vycházet z dotazníkového šetření, ve kterém budou osloveni pedagogičtí pracovníci středních škol v Ústeckém kraji. KLÍČOVÁ SLOVA ICT, online výuka, postcovidová doba | cs_CZ |
dc.description.abstract | This bachelor's thesis will deal with trends in the use of ICT in the post-covid times with the aim of describing new opportunities, benefits and negative impacts from the perspective of secondary school teachers. The work will be divided into two parts - a theoretical part and a practical part. The theoretical part will contain the definition of the term ICT and the post- covid period. It will also describe the emergence of the legislative obligation to start teaching at schools in an online environment. The practical part will be based on a questionnaire survey, in which teaching staff of secondary schools in the Ústí region will be addressed. KEYWORDS ICT, online teaching, post-covid times | en_US |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.subject | ICT | en_US |
dc.subject | online teaching | en_US |
dc.subject | post-covid times | en_US |
dc.subject | ICT | cs_CZ |
dc.subject | online výuka | cs_CZ |
dc.subject | postcovidová doba | cs_CZ |
dc.title | Trendy ve využívání ICT v postcovidové době | cs_CZ |
dc.type | bakalářská práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2024 | |
dcterms.dateAccepted | 2024-05-20 | |
dc.description.department | Katedra andragogiky a managementu vzdělávání | cs_CZ |
dc.description.faculty | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Education | en_US |
dc.identifier.repId | 260925 | |
dc.title.translated | Trends in the use of ICT in the post-covid era | en_US |
dc.contributor.referee | Hubert, Vlastimil | |
thesis.degree.name | Bc. | |
thesis.degree.level | bakalářské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | School Management | en_US |
thesis.degree.discipline | Školský management | cs_CZ |
thesis.degree.program | School Management | en_US |
thesis.degree.program | Školský management | cs_CZ |
uk.thesis.type | bakalářská práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Pedagogická fakulta::Katedra andragogiky a managementu vzdělávání | cs_CZ |
uk.faculty-name.cs | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Education | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | PedF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Školský management | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | School Management | en_US |
uk.degree-program.cs | Školský management | cs_CZ |
uk.degree-program.en | School Management | en_US |
thesis.grade.cs | Velmi dobře | cs_CZ |
thesis.grade.en | Very good | en_US |
uk.abstract.cs | Tato bakalářská práce se bude zabývat trendy ve využívání ICT v postcovidové době s cílem popsat nové příležitosti, přínosy a negativní dopady z pohledu pedagogických pracovníků středních škol. Práce bude rozdělena do dvou částí - část teoretickou a část praktickou. Teoretická část bude obsahovat vymezení pojmu ICT a postcovidového období. Dále bude popisovat vznik legislativní povinnosti začít vyučovat na školách v online prostředí. Praktická část bude vycházet z dotazníkového šetření, ve kterém budou osloveni pedagogičtí pracovníci středních škol v Ústeckém kraji. KLÍČOVÁ SLOVA ICT, online výuka, postcovidová doba | cs_CZ |
uk.abstract.en | This bachelor's thesis will deal with trends in the use of ICT in the post-covid times with the aim of describing new opportunities, benefits and negative impacts from the perspective of secondary school teachers. The work will be divided into two parts - a theoretical part and a practical part. The theoretical part will contain the definition of the term ICT and the post- covid period. It will also describe the emergence of the legislative obligation to start teaching at schools in an online environment. The practical part will be based on a questionnaire survey, in which teaching staff of secondary schools in the Ústí region will be addressed. KEYWORDS ICT, online teaching, post-covid times | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra andragogiky a managementu vzdělávání | cs_CZ |
thesis.grade.code | 2 | |
uk.publication-place | Praha | cs_CZ |
uk.thesis.defenceStatus | O | |