Zobrazit minimální záznam

The system of corporate education and development in Tesco Stores ČR a.s.
dc.contributor.advisorMužík, Jaroslav
dc.creatorHavel, Jiří
dc.date.accessioned2017-04-13T09:37:17Z
dc.date.available2017-04-13T09:37:17Z
dc.date.issued2009
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/18992
dc.description.abstractTato diplomová práce řeší problematiku systému podnikového vzdělávání a rozvoje zaměstnanců maloobchodního řetězce Tesco Stores ČR a. s. V práci na základě teoretických přístupů k současnému podnikovému vzdělávání definuji význam tréninku a rozvoje pro pracovníky firmy působící ve vysoce konkurenčním a poměrně specifickém prostředí maloobchodu. Z podnikové strategie vychází i orientace firemních vzdělávacích aktivit na poskytování prvotřídní služby zákazníkům. Po vymezení základních údajů o firmě se v práci především věnuji obecnému popisu řízení lidských zdrojů, podnikového vzdělávacího systému, tj. využívaným formám, metodám a principům školení a tréninku, organizaci vzdělávacích aktivit i vyhodnocování jejich efektivity. Značná část práce je věnována jednotlivým cílovým skupinám vzdělávání, které jsou definovány na základě organizačního uspořádání firmy. Zabývám také se rozvojovými programy určenými pro řídící pracovníky a stěžejním procesem jejich vzdělávání a rozvoje, za který považuji proces řízení výkonnosti. Konkrétní realizaci firemních vzdělávacích aktivit v praxi představuji na příkladu Obchodního domu Tesco Praha, Národní třída, který je počtem zaměstnanců největší obchodní jednotkou firmy v České republice. Na základě popsaného systému a jeho realizace se pokouším přinést některá doporučení a...cs_CZ
dc.description.abstractThis thesis is dealing with the system of corporate training and development in one of the biggest Czech retail enterprises, Tesco Stores ČR a. s. After opening presentation of theoretical attitudes considering contemporary approaches to the corporate training and development I introduce a general description of Tesco Stores training system which together with other core business activities is particularly aimed to satisfy customers needs. Customer orientation has also a direct impact on training forms, methods and activities which result from corporate strategy, its culture and from the system of human resources management. An important part of the thesis are the ways of evaluation of training and development efficiency. The text is divided into several parts according to the specific training needs and activities of their participants based upon organizational hierarchy. Another considerable part is devoted to the core staff of every enterprise - the low and middle management - which is dealt with focus on their development and the axe of it - the Performance management process. The realization of activities described is analyzed at the example of one of the Tesco stores in Czech Republic, Department Store Prague, Narodni trida. Following the theory and practice I tried to bring several ideas and...en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Filozofická fakultacs_CZ
dc.titleSystém podnikového vzdělávání a rozvoje zaměstnanců ve společnosti Tesco Stores ČR a.s.cs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2009
dcterms.dateAccepted2009-01-27
dc.description.departmentDepartment of Adult Education and Personnel Managementen_US
dc.description.departmentKatedra andragogiky a personálního řízenícs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Artsen_US
dc.description.facultyFilozofická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId68587
dc.title.translatedThe system of corporate education and development in Tesco Stores ČR a.s.en_US
dc.contributor.refereeRaisová, Tereza
dc.identifier.aleph001100570
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineAdult Education and Personnel Managementen_US
thesis.degree.disciplineAndragogika a personální řízenícs_CZ
thesis.degree.programEducationen_US
thesis.degree.programPedagogikacs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFilozofická fakulta::Katedra andragogiky a personálního řízenícs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Arts::Department of Adult Education and Personnel Managementen_US
uk.faculty-name.csFilozofická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Artsen_US
uk.faculty-abbr.csFFcs_CZ
uk.degree-discipline.csAndragogika a personální řízenícs_CZ
uk.degree-discipline.enAdult Education and Personnel Managementen_US
uk.degree-program.csPedagogikacs_CZ
uk.degree-program.enEducationen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csTato diplomová práce řeší problematiku systému podnikového vzdělávání a rozvoje zaměstnanců maloobchodního řetězce Tesco Stores ČR a. s. V práci na základě teoretických přístupů k současnému podnikovému vzdělávání definuji význam tréninku a rozvoje pro pracovníky firmy působící ve vysoce konkurenčním a poměrně specifickém prostředí maloobchodu. Z podnikové strategie vychází i orientace firemních vzdělávacích aktivit na poskytování prvotřídní služby zákazníkům. Po vymezení základních údajů o firmě se v práci především věnuji obecnému popisu řízení lidských zdrojů, podnikového vzdělávacího systému, tj. využívaným formám, metodám a principům školení a tréninku, organizaci vzdělávacích aktivit i vyhodnocování jejich efektivity. Značná část práce je věnována jednotlivým cílovým skupinám vzdělávání, které jsou definovány na základě organizačního uspořádání firmy. Zabývám také se rozvojovými programy určenými pro řídící pracovníky a stěžejním procesem jejich vzdělávání a rozvoje, za který považuji proces řízení výkonnosti. Konkrétní realizaci firemních vzdělávacích aktivit v praxi představuji na příkladu Obchodního domu Tesco Praha, Národní třída, který je počtem zaměstnanců největší obchodní jednotkou firmy v České republice. Na základě popsaného systému a jeho realizace se pokouším přinést některá doporučení a...cs_CZ
uk.abstract.enThis thesis is dealing with the system of corporate training and development in one of the biggest Czech retail enterprises, Tesco Stores ČR a. s. After opening presentation of theoretical attitudes considering contemporary approaches to the corporate training and development I introduce a general description of Tesco Stores training system which together with other core business activities is particularly aimed to satisfy customers needs. Customer orientation has also a direct impact on training forms, methods and activities which result from corporate strategy, its culture and from the system of human resources management. An important part of the thesis are the ways of evaluation of training and development efficiency. The text is divided into several parts according to the specific training needs and activities of their participants based upon organizational hierarchy. Another considerable part is devoted to the core staff of every enterprise - the low and middle management - which is dealt with focus on their development and the axe of it - the Performance management process. The realization of activities described is analyzed at the example of one of the Tesco stores in Czech Republic, Department Store Prague, Narodni trida. Following the theory and practice I tried to bring several ideas and...en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Filozofická fakulta, Katedra andragogiky a personálního řízenícs_CZ
dc.identifier.lisID990011005700106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV