dc.contributor.advisor | Jelen, Jakub | |
dc.creator | Vondráčková, Lucie | |
dc.date.accessioned | 2024-11-29T11:17:14Z | |
dc.date.available | 2024-11-29T11:17:14Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/190075 | |
dc.description.abstract | Práce se zabývá analýzou kartografických úloh Letní školy Zeměpisné olympiády 2022 a 2023. První část se zabývá teorií potřebnou ke zvládnutí daných kartografických úloh - co vše musí mapa obsahovat, jaké znaky se na mapách používají a v neposlední řadě jaké jsou metody tematické kartografie. V praktické části práce jsou na základě vybraných kritérií hodnoceny mapy, které vytvořili účastníci těchto dvou ročníků Letní školy. Nejprve budou slovně i bodově hodnoceny jednotlivé mapy a poté jak si vedli účastníci dohromady. Cílem této části práce bude tedy shrnout, jaké věci účastníkům dělaly problémy a na co by se v příštích ročnících měli organizátoři Letní školy Zeměpisné olympiády z hlediska kartografické přípravy soutěžících zaměřit. | cs_CZ |
dc.description.abstract | The aim of this work is to analyse the cartographic tasks of the Summer School of the Geography Olympiad 2022 and 2023. The first part deals with the theory required to master the given cartographic tasks - what the map must contain, what symbols are used on the maps and, last but not least, what are the methods of thematic cartography. In the practical part of the work, the maps created by the participants of these two years of the Summer School are evaluated on the basis of selected criteria. First, the individual maps will be evaluated verbally and with points, and then how they performed together. The aim of this part of the work will therefore be to summarize what things caused problems for the participants and what the organizers of the Summer School of the Geography Olympiad should focus on in terms of the cartographic preparation of the competitors. | en_US |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Přírodovědecká fakulta | cs_CZ |
dc.subject | Geographic Olympiad | en_US |
dc.subject | Summer School of the Geographic Olympiad | en_US |
dc.subject | fieldwork | en_US |
dc.subject | map creation | en_US |
dc.subject | Zeměpisná olympiáda | cs_CZ |
dc.subject | Letní škola Zeměpisné olympiády | cs_CZ |
dc.subject | práce v terénu | cs_CZ |
dc.subject | tvorba map | cs_CZ |
dc.title | Hodnocení tematických map účastníků Letní školy Zeměpisné olympiády v letech 2022 a 2023 | cs_CZ |
dc.type | bakalářská práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2024 | |
dcterms.dateAccepted | 2024-06-03 | |
dc.description.department | Department of Social Geography and Regional Development | en_US |
dc.description.department | Katedra sociální geografie a regionálního rozvoje | cs_CZ |
dc.description.faculty | Přírodovědecká fakulta | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Science | en_US |
dc.identifier.repId | 228030 | |
dc.title.translated | Evaluation of thematic maps of the participants of the Summer School of the Geography Olympiad in 2022 and 2023 | en_US |
dc.contributor.referee | Kyncl, Günter | |
thesis.degree.name | Bc. | |
thesis.degree.level | bakalářské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Geography for Teacher Education - Mathematics for Teacher Education | en_US |
thesis.degree.discipline | Geografie se zaměřením na vzdělávání - Matematika se zaměřením na vzdělávání | cs_CZ |
thesis.degree.program | Geography for Teacher Education | en_US |
thesis.degree.program | Geografie se zaměřením na vzdělávání | cs_CZ |
uk.thesis.type | bakalářská práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Přírodovědecká fakulta::Katedra sociální geografie a regionálního rozvoje | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-en | Faculty of Science::Department of Social Geography and Regional Development | en_US |
uk.faculty-name.cs | Přírodovědecká fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Science | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | PřF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Geografie se zaměřením na vzdělávání - Matematika se zaměřením na vzdělávání | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Geography for Teacher Education - Mathematics for Teacher Education | en_US |
uk.degree-program.cs | Geografie se zaměřením na vzdělávání | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Geography for Teacher Education | en_US |
thesis.grade.cs | Velmi dobře | cs_CZ |
thesis.grade.en | Very good | en_US |
uk.abstract.cs | Práce se zabývá analýzou kartografických úloh Letní školy Zeměpisné olympiády 2022 a 2023. První část se zabývá teorií potřebnou ke zvládnutí daných kartografických úloh - co vše musí mapa obsahovat, jaké znaky se na mapách používají a v neposlední řadě jaké jsou metody tematické kartografie. V praktické části práce jsou na základě vybraných kritérií hodnoceny mapy, které vytvořili účastníci těchto dvou ročníků Letní školy. Nejprve budou slovně i bodově hodnoceny jednotlivé mapy a poté jak si vedli účastníci dohromady. Cílem této části práce bude tedy shrnout, jaké věci účastníkům dělaly problémy a na co by se v příštích ročnících měli organizátoři Letní školy Zeměpisné olympiády z hlediska kartografické přípravy soutěžících zaměřit. | cs_CZ |
uk.abstract.en | The aim of this work is to analyse the cartographic tasks of the Summer School of the Geography Olympiad 2022 and 2023. The first part deals with the theory required to master the given cartographic tasks - what the map must contain, what symbols are used on the maps and, last but not least, what are the methods of thematic cartography. In the practical part of the work, the maps created by the participants of these two years of the Summer School are evaluated on the basis of selected criteria. First, the individual maps will be evaluated verbally and with points, and then how they performed together. The aim of this part of the work will therefore be to summarize what things caused problems for the participants and what the organizers of the Summer School of the Geography Olympiad should focus on in terms of the cartographic preparation of the competitors. | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Přírodovědecká fakulta, Katedra sociální geografie a regionálního rozvoje | cs_CZ |
thesis.grade.code | 2 | |
uk.publication-place | Praha | cs_CZ |
uk.thesis.defenceStatus | O | |