Zobrazit minimální záznam

Evaluation of thematic maps of the participants of the Summer School of the Geography Olympiad in 2022 and 2023
dc.contributor.advisorJelen, Jakub
dc.creatorVondráčková, Lucie
dc.date.accessioned2024-11-29T11:17:14Z
dc.date.available2024-11-29T11:17:14Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/190075
dc.description.abstractPráce se zabývá analýzou kartografických úloh Letní školy Zeměpisné olympiády 2022 a 2023. První část se zabývá teorií potřebnou ke zvládnutí daných kartografických úloh - co vše musí mapa obsahovat, jaké znaky se na mapách používají a v neposlední řadě jaké jsou metody tematické kartografie. V praktické části práce jsou na základě vybraných kritérií hodnoceny mapy, které vytvořili účastníci těchto dvou ročníků Letní školy. Nejprve budou slovně i bodově hodnoceny jednotlivé mapy a poté jak si vedli účastníci dohromady. Cílem této části práce bude tedy shrnout, jaké věci účastníkům dělaly problémy a na co by se v příštích ročnících měli organizátoři Letní školy Zeměpisné olympiády z hlediska kartografické přípravy soutěžících zaměřit.cs_CZ
dc.description.abstractThe aim of this work is to analyse the cartographic tasks of the Summer School of the Geography Olympiad 2022 and 2023. The first part deals with the theory required to master the given cartographic tasks - what the map must contain, what symbols are used on the maps and, last but not least, what are the methods of thematic cartography. In the practical part of the work, the maps created by the participants of these two years of the Summer School are evaluated on the basis of selected criteria. First, the individual maps will be evaluated verbally and with points, and then how they performed together. The aim of this part of the work will therefore be to summarize what things caused problems for the participants and what the organizers of the Summer School of the Geography Olympiad should focus on in terms of the cartographic preparation of the competitors.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Přírodovědecká fakultacs_CZ
dc.subjectGeographic Olympiaden_US
dc.subjectSummer School of the Geographic Olympiaden_US
dc.subjectfieldworken_US
dc.subjectmap creationen_US
dc.subjectZeměpisná olympiádacs_CZ
dc.subjectLetní škola Zeměpisné olympiádycs_CZ
dc.subjectpráce v terénucs_CZ
dc.subjecttvorba mapcs_CZ
dc.titleHodnocení tematických map účastníků Letní školy Zeměpisné olympiády v letech 2022 a 2023cs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2024
dcterms.dateAccepted2024-06-03
dc.description.departmentDepartment of Social Geography and Regional Developmenten_US
dc.description.departmentKatedra sociální geografie a regionálního rozvojecs_CZ
dc.description.facultyPřírodovědecká fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Scienceen_US
dc.identifier.repId228030
dc.title.translatedEvaluation of thematic maps of the participants of the Summer School of the Geography Olympiad in 2022 and 2023en_US
dc.contributor.refereeKyncl, Günter
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineGeography for Teacher Education - Mathematics for Teacher Educationen_US
thesis.degree.disciplineGeografie se zaměřením na vzdělávání - Matematika se zaměřením na vzdělávánícs_CZ
thesis.degree.programGeography for Teacher Educationen_US
thesis.degree.programGeografie se zaměřením na vzdělávánícs_CZ
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPřírodovědecká fakulta::Katedra sociální geografie a regionálního rozvojecs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Science::Department of Social Geography and Regional Developmenten_US
uk.faculty-name.csPřírodovědecká fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Scienceen_US
uk.faculty-abbr.csPřFcs_CZ
uk.degree-discipline.csGeografie se zaměřením na vzdělávání - Matematika se zaměřením na vzdělávánícs_CZ
uk.degree-discipline.enGeography for Teacher Education - Mathematics for Teacher Educationen_US
uk.degree-program.csGeografie se zaměřením na vzdělávánícs_CZ
uk.degree-program.enGeography for Teacher Educationen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csPráce se zabývá analýzou kartografických úloh Letní školy Zeměpisné olympiády 2022 a 2023. První část se zabývá teorií potřebnou ke zvládnutí daných kartografických úloh - co vše musí mapa obsahovat, jaké znaky se na mapách používají a v neposlední řadě jaké jsou metody tematické kartografie. V praktické části práce jsou na základě vybraných kritérií hodnoceny mapy, které vytvořili účastníci těchto dvou ročníků Letní školy. Nejprve budou slovně i bodově hodnoceny jednotlivé mapy a poté jak si vedli účastníci dohromady. Cílem této části práce bude tedy shrnout, jaké věci účastníkům dělaly problémy a na co by se v příštích ročnících měli organizátoři Letní školy Zeměpisné olympiády z hlediska kartografické přípravy soutěžících zaměřit.cs_CZ
uk.abstract.enThe aim of this work is to analyse the cartographic tasks of the Summer School of the Geography Olympiad 2022 and 2023. The first part deals with the theory required to master the given cartographic tasks - what the map must contain, what symbols are used on the maps and, last but not least, what are the methods of thematic cartography. In the practical part of the work, the maps created by the participants of these two years of the Summer School are evaluated on the basis of selected criteria. First, the individual maps will be evaluated verbally and with points, and then how they performed together. The aim of this part of the work will therefore be to summarize what things caused problems for the participants and what the organizers of the Summer School of the Geography Olympiad should focus on in terms of the cartographic preparation of the competitors.en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Přírodovědecká fakulta, Katedra sociální geografie a regionálního rozvojecs_CZ
thesis.grade.code2
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.thesis.defenceStatusO


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV