dc.contributor.advisor | Kácovský, Petr | |
dc.creator | Hřebík, Lukáš | |
dc.date.accessioned | 2024-11-29T18:52:36Z | |
dc.date.available | 2024-11-29T18:52:36Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/190330 | |
dc.description.abstract | V této práci je popsán fenomém BYOD a jeho využití ve školním prostředí. Dále se v této práci nachází popis aplikace phyphox a rešerše jejího využití ve výuce fyziky v zahraničním i tuzemském kontextu. Součástí práce je rovněž popis čtrnácti námětů na využití phyphoxu, z nichž většina je doplněna o zkušenosti z jejich realizace ve výuce. V rámci práce byly vytvořeny tři soubory metodických pokynů k vybraným aktivitám; v příloze jsou pak pracovní listy k těmto aktivitám pro žáky i učitele, stejně jako stručný návod k používání phyphoxu. | cs_CZ |
dc.description.abstract | This thesis explores the phenomenon of BYOD and its use within educational environment. It includes an analysis of the phyphox application, and details its use in teaching physics both internationally and locally. Additionally, the thesis offers a description of fourteen phyphox- related topics, majority of which include insights gained from their practical implementation in teaching. This thesis also develops three sets of methodological guidelines for selected activities; appendix then includes worksheets designed for both students and teachers, along with concise instructions for using phyphox application. | en_US |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakulta | cs_CZ |
dc.subject | physics teaching and learning|upper-secondary school|smartphone|Phyphox|physics experiments | en_US |
dc.subject | výuka fyziky|střední škola|smartphone|Phyphox|fyzikální experimenty | cs_CZ |
dc.title | Využití aplikace Phyphox při experimentování ve výuce fyziky | cs_CZ |
dc.type | diplomová práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2024 | |
dcterms.dateAccepted | 2024-06-05 | |
dc.description.department | Department of Physics Education | en_US |
dc.description.department | Katedra didaktiky fyziky | cs_CZ |
dc.description.faculty | Matematicko-fyzikální fakulta | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Mathematics and Physics | en_US |
dc.identifier.repId | 256236 | |
dc.title.translated | Using Phyphox in school physics experiments | en_US |
dc.contributor.referee | Kolář, Petr | |
thesis.degree.name | Mgr. | |
thesis.degree.level | navazující magisterské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Učitelství fyziky pro střední školy se sdruženým studiem Učitelství matematiky pro střední školy | cs_CZ |
thesis.degree.program | Teacher Education of Physics for Upper Secondary Schools | en_US |
thesis.degree.program | Učitelství fyziky pro střední školy | cs_CZ |
uk.thesis.type | diplomová práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Matematicko-fyzikální fakulta::Katedra didaktiky fyziky | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-en | Faculty of Mathematics and Physics::Department of Physics Education | en_US |
uk.faculty-name.cs | Matematicko-fyzikální fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Mathematics and Physics | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | MFF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Učitelství fyziky pro střední školy se sdruženým studiem Učitelství matematiky pro střední školy | cs_CZ |
uk.degree-program.cs | Učitelství fyziky pro střední školy | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Teacher Education of Physics for Upper Secondary Schools | en_US |
thesis.grade.cs | Velmi dobře | cs_CZ |
thesis.grade.en | Very good | en_US |
uk.abstract.cs | V této práci je popsán fenomém BYOD a jeho využití ve školním prostředí. Dále se v této práci nachází popis aplikace phyphox a rešerše jejího využití ve výuce fyziky v zahraničním i tuzemském kontextu. Součástí práce je rovněž popis čtrnácti námětů na využití phyphoxu, z nichž většina je doplněna o zkušenosti z jejich realizace ve výuce. V rámci práce byly vytvořeny tři soubory metodických pokynů k vybraným aktivitám; v příloze jsou pak pracovní listy k těmto aktivitám pro žáky i učitele, stejně jako stručný návod k používání phyphoxu. | cs_CZ |
uk.abstract.en | This thesis explores the phenomenon of BYOD and its use within educational environment. It includes an analysis of the phyphox application, and details its use in teaching physics both internationally and locally. Additionally, the thesis offers a description of fourteen phyphox- related topics, majority of which include insights gained from their practical implementation in teaching. This thesis also develops three sets of methodological guidelines for selected activities; appendix then includes worksheets designed for both students and teachers, along with concise instructions for using phyphox application. | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakulta, Katedra didaktiky fyziky | cs_CZ |
thesis.grade.code | 2 | |
uk.publication-place | Praha | cs_CZ |
uk.thesis.defenceStatus | O | |