Sociální média jako nástroj marketingové komunikace ve fitness centrech
Social media as a marketing communication tool in fitness centres
bakalářská práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/190588Identifikátory
SIS: 260083
Kolekce
- Kvalifikační práce [8843]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Opelík, Daniel
Fakulta / součást
Fakulta tělesné výchovy a sportu
Obor
Management tělesné výchovy a sportu
Katedra / ústav / klinika
Katedra managementu sportu
Datum obhajoby
10. 6. 2024
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportuJazyk
Čeština
Známka
Velmi dobře
Klíčová slova (česky)
sociální sítě, marketingová komunikace, fitness centrum, Instagram, FacebookKlíčová slova (anglicky)
social media, marketing communication, fitness center, Instagram, FacebookNázev: Sociální média jako nástroj marketingové komunikace ve fitness centrech Cíl: Hlavním cílem bakalářské práce je navrhnout konkrétní marketingový plán na sociálních sítích pro rok 2025 vybranému fitness centru, a to na základě dat zjištěných z rozhovoru a analýzy dosavadní správy sociálních sítí. Využití: Vytvořený marketingový plán bude využit ve vybraném fitness centru pro rok 2025, zároveň tato práce může sloužit jako inspirace pro další subjekty, které chtějí zlepšit své fungování či si vystavět vlastní plán na sociálních sítích. Metody: V této práci je využita metoda kvalitativního a kvantitativního výzkumu dat. V první fázi je použita kvalitativní metoda v podobě polostrukturovaného rozhovoru s vedením fitness centra. Následuje kvantitativní metoda prostřednictvím analýzy sociálních sítí centra. Výsledky: Z výsledků získaných z obou výzkumů vyplývá, že vybrané fitness centrum má značný prostor pro zlepšení své komunikace v oblasti sociálních sítí. Proto byl pro fitness centrum navržen komplexní marketingový plán na sociálních sítích pro rok 2025, který zahrnuje obecná doporučení, etapizaci a konkrétní plán příspěvků pro vybraný měsíc. Klíčová slova: sociální sítě, marketingová komunikace, fitness centrum, Instagram, Facebook
Title: Social media as a marketing communication tool in fitness centres Objectives: The main aim of this bachelor thesis is to propose a specific social media marketing plan for 2025 for a selected fitness centre, based on the data collected from the interview and analysis of the existing social media management. Application. The created marketing plan will be used in the selected fitness centre for the year 2025, at the same time this work can serve as an inspiration for other entities that want to improve their operations or build their own social media plan. Methods: In this thesis, qualitative and quantitative data research method is used. In the first stage, a qualitative method is used in the form of a semi-structured interview with the fitness center management. This is followed by a quantitative method through social network analysis of the centre. Results: The results obtained from both researches show that the selected fitness centre has considerable scope for improving its social media communication. Therefore, a comprehensive social media marketing plan for the fitness center was designed for the year 2025, which includes general recommendations, phasing, and a specific posting plan for the selected month. Keywords: social media, marketing communication, fitness center, Instagram, Facebook