Zobrazit minimální záznam

Social media as a marketing communication tool in fitness centres
dc.contributor.advisorVoráček, Josef
dc.creatorNováková, Anežka
dc.date.accessioned2024-07-08T09:07:30Z
dc.date.available2024-07-08T09:07:30Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/190588
dc.description.abstractTitle: Social media as a marketing communication tool in fitness centres Objectives: The main aim of this bachelor thesis is to propose a specific social media marketing plan for 2025 for a selected fitness centre, based on the data collected from the interview and analysis of the existing social media management. Application. The created marketing plan will be used in the selected fitness centre for the year 2025, at the same time this work can serve as an inspiration for other entities that want to improve their operations or build their own social media plan. Methods: In this thesis, qualitative and quantitative data research method is used. In the first stage, a qualitative method is used in the form of a semi-structured interview with the fitness center management. This is followed by a quantitative method through social network analysis of the centre. Results: The results obtained from both researches show that the selected fitness centre has considerable scope for improving its social media communication. Therefore, a comprehensive social media marketing plan for the fitness center was designed for the year 2025, which includes general recommendations, phasing, and a specific posting plan for the selected month. Keywords: social media, marketing communication, fitness center, Instagram, Facebooken_US
dc.description.abstractNázev: Sociální média jako nástroj marketingové komunikace ve fitness centrech Cíl: Hlavním cílem bakalářské práce je navrhnout konkrétní marketingový plán na sociálních sítích pro rok 2025 vybranému fitness centru, a to na základě dat zjištěných z rozhovoru a analýzy dosavadní správy sociálních sítí. Využití: Vytvořený marketingový plán bude využit ve vybraném fitness centru pro rok 2025, zároveň tato práce může sloužit jako inspirace pro další subjekty, které chtějí zlepšit své fungování či si vystavět vlastní plán na sociálních sítích. Metody: V této práci je využita metoda kvalitativního a kvantitativního výzkumu dat. V první fázi je použita kvalitativní metoda v podobě polostrukturovaného rozhovoru s vedením fitness centra. Následuje kvantitativní metoda prostřednictvím analýzy sociálních sítí centra. Výsledky: Z výsledků získaných z obou výzkumů vyplývá, že vybrané fitness centrum má značný prostor pro zlepšení své komunikace v oblasti sociálních sítí. Proto byl pro fitness centrum navržen komplexní marketingový plán na sociálních sítích pro rok 2025, který zahrnuje obecná doporučení, etapizaci a konkrétní plán příspěvků pro vybraný měsíc. Klíčová slova: sociální sítě, marketingová komunikace, fitness centrum, Instagram, Facebookcs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.subjectsocial mediaen_US
dc.subjectmarketing communicationen_US
dc.subjectfitness centeren_US
dc.subjectInstagramen_US
dc.subjectFacebooken_US
dc.subjectsociální sítěcs_CZ
dc.subjectmarketingová komunikacecs_CZ
dc.subjectfitness centrumcs_CZ
dc.subjectInstagramcs_CZ
dc.subjectFacebookcs_CZ
dc.titleSociální média jako nástroj marketingové komunikace ve fitness centrechcs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2024
dcterms.dateAccepted2024-06-10
dc.description.departmentDepartment of Sport Managementen_US
dc.description.departmentKatedra managementu sportucs_CZ
dc.description.facultyFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Physical Education and Sporten_US
dc.identifier.repId260083
dc.title.translatedSocial media as a marketing communication tool in fitness centresen_US
dc.contributor.refereeOpelík, Daniel
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
thesis.degree.programSports Managementen_US
thesis.degree.programManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta tělesné výchovy a sportu::Katedra managementu sportucs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Physical Education and Sport::Department of Sport Managementen_US
uk.faculty-name.csFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Physical Education and Sporten_US
uk.faculty-abbr.csFTVScs_CZ
uk.degree-discipline.csManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.degree-program.csManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.degree-program.enSports Managementen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csNázev: Sociální média jako nástroj marketingové komunikace ve fitness centrech Cíl: Hlavním cílem bakalářské práce je navrhnout konkrétní marketingový plán na sociálních sítích pro rok 2025 vybranému fitness centru, a to na základě dat zjištěných z rozhovoru a analýzy dosavadní správy sociálních sítí. Využití: Vytvořený marketingový plán bude využit ve vybraném fitness centru pro rok 2025, zároveň tato práce může sloužit jako inspirace pro další subjekty, které chtějí zlepšit své fungování či si vystavět vlastní plán na sociálních sítích. Metody: V této práci je využita metoda kvalitativního a kvantitativního výzkumu dat. V první fázi je použita kvalitativní metoda v podobě polostrukturovaného rozhovoru s vedením fitness centra. Následuje kvantitativní metoda prostřednictvím analýzy sociálních sítí centra. Výsledky: Z výsledků získaných z obou výzkumů vyplývá, že vybrané fitness centrum má značný prostor pro zlepšení své komunikace v oblasti sociálních sítí. Proto byl pro fitness centrum navržen komplexní marketingový plán na sociálních sítích pro rok 2025, který zahrnuje obecná doporučení, etapizaci a konkrétní plán příspěvků pro vybraný měsíc. Klíčová slova: sociální sítě, marketingová komunikace, fitness centrum, Instagram, Facebookcs_CZ
uk.abstract.enTitle: Social media as a marketing communication tool in fitness centres Objectives: The main aim of this bachelor thesis is to propose a specific social media marketing plan for 2025 for a selected fitness centre, based on the data collected from the interview and analysis of the existing social media management. Application. The created marketing plan will be used in the selected fitness centre for the year 2025, at the same time this work can serve as an inspiration for other entities that want to improve their operations or build their own social media plan. Methods: In this thesis, qualitative and quantitative data research method is used. In the first stage, a qualitative method is used in the form of a semi-structured interview with the fitness center management. This is followed by a quantitative method through social network analysis of the centre. Results: The results obtained from both researches show that the selected fitness centre has considerable scope for improving its social media communication. Therefore, a comprehensive social media marketing plan for the fitness center was designed for the year 2025, which includes general recommendations, phasing, and a specific posting plan for the selected month. Keywords: social media, marketing communication, fitness center, Instagram, Facebooken_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, Katedra managementu sportucs_CZ
thesis.grade.code2
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.thesis.defenceStatusO


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV