Marketingová komunikace vybraných plaveckých bazénů v Praze prostřednictvím specifických komunikačních nástrojů
Marketing communication of selected swimming pools in Prague trough specific communications tools
bakalářská práce (OBHÁJENO)
Omezená dostupnost dokumentu
Celý dokument nebo jeho části jsou nepřístupné do 10. 06. 2026
Důvod omezené dostupnosti:
Ochrana obchodního tajemství
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/190644Identifikátory
SIS: 261143
Kolekce
- Kvalifikační práce [8843]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Kramperová, Veronika
Fakulta / součást
Fakulta tělesné výchovy a sportu
Obor
Management tělesné výchovy a sportu
Katedra / ústav / klinika
Katedra managementu sportu
Datum obhajoby
10. 6. 2024
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportuJazyk
Čeština
Známka
Velmi dobře
Klíčová slova (česky)
marketingová komunikace v místě prodeje, online marketingová komunikace, webové stránky, plavecké bazényKlíčová slova (anglicky)
point-of-sale marketing communication, online marketing communication, website, swimming poolsNázev: Marketingová komunikace vybraných plaveckých bazénů v Praze prostřednictvím specifických komunikačních nástrojů Cíle: Cílem této bakalářské práce je zhodnotit vybrané části marketingové komunikace zvolených plaveckých bazénů, porovnat vzájemně mezi sebou a v případě nedostatků navrhnout doporučení na jejich odstranění a celkové zlepšení zkoumaných částí marketingové komunikace. Metody: V této bakalářské práci budou použity pro výzkum dvě metody. První výzkumnou metodou bude kvalitativní metoda osobního pozorování, kdy autorka osobně navštíví plavecká centra a ohodnotí jejich marketingovou komunikaci v místě prodeje. Druhou výzkumnou metodou v této práci bude dotazníkové šetření, ve kterém bude ověřována použitelnost webových stránek jednotlivých plaveckých center. Výsledky: Výsledkem této bakalářské práce je návrh na zlepšení marketingové komunikace v místě prodeje vybraných plaveckých bazénů v Praze. Návrh na zlepšení vychází z předešlé analýzy aktuální marketingové komunikace. V návrhu byly stanoveny konkrétní POP materiály, které by mohly zefektivnit marketingovou komunikaci v místě prodeje. Dalším výsledkem je návrh na zlepšení webových stránek, který byl proveden na základě předešlého kvantitativního výzkumu. V doporučení byly stanoveny konkrétní kroky pro zlepšení použitelnosti...
Title: Marketing communication of selected swimming pools in Prague trough specific communication tools Objectives: This bachelor thesis aims to evaluate selected parts of the marketing communication of selected swimming pools, compare them with each other, and in case of shortcomings, propose recommendations for their removal and overall improvement of the studied parts of marketing communication. Methods: The first research method will be a qualitative method of personal observation, where the author will personally visit swimming centers and evaluate their marketing communication at the point of sale. The second research method in this thesis will be a questionnaire survey, in which the usability of the websites of each swimming centre will be verified. Results: The proposal for improvement is based on the previous analysis of the current marketing communication. The proposal identified specific POP materials that could improve marketing communication at the point of sale. Another result is a proposal for improving the website, which was based on previous quantitative research. The recommendation identified specific steps to improve the usability of the website. Keywords: point-of-sale marketing communication, online marketing communication, website, swimming pools