Zobrazit minimální záznam

Marketing communication of selected swimming pools in Prague trough specific communications tools
dc.contributor.advisorOpelík, Daniel
dc.creatorMalá, Karolína
dc.date.accessioned2024-12-01T23:00:05Z
dc.date.available2024-12-01T23:00:05Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/190644
dc.description.abstractNázev: Marketingová komunikace vybraných plaveckých bazénů v Praze prostřednictvím specifických komunikačních nástrojů Cíle: Cílem této bakalářské práce je zhodnotit vybrané části marketingové komunikace zvolených plaveckých bazénů, porovnat vzájemně mezi sebou a v případě nedostatků navrhnout doporučení na jejich odstranění a celkové zlepšení zkoumaných částí marketingové komunikace. Metody: V této bakalářské práci budou použity pro výzkum dvě metody. První výzkumnou metodou bude kvalitativní metoda osobního pozorování, kdy autorka osobně navštíví plavecká centra a ohodnotí jejich marketingovou komunikaci v místě prodeje. Druhou výzkumnou metodou v této práci bude dotazníkové šetření, ve kterém bude ověřována použitelnost webových stránek jednotlivých plaveckých center. Výsledky: Výsledkem této bakalářské práce je návrh na zlepšení marketingové komunikace v místě prodeje vybraných plaveckých bazénů v Praze. Návrh na zlepšení vychází z předešlé analýzy aktuální marketingové komunikace. V návrhu byly stanoveny konkrétní POP materiály, které by mohly zefektivnit marketingovou komunikaci v místě prodeje. Dalším výsledkem je návrh na zlepšení webových stránek, který byl proveden na základě předešlého kvantitativního výzkumu. V doporučení byly stanoveny konkrétní kroky pro zlepšení použitelnosti...cs_CZ
dc.description.abstractTitle: Marketing communication of selected swimming pools in Prague trough specific communication tools Objectives: This bachelor thesis aims to evaluate selected parts of the marketing communication of selected swimming pools, compare them with each other, and in case of shortcomings, propose recommendations for their removal and overall improvement of the studied parts of marketing communication. Methods: The first research method will be a qualitative method of personal observation, where the author will personally visit swimming centers and evaluate their marketing communication at the point of sale. The second research method in this thesis will be a questionnaire survey, in which the usability of the websites of each swimming centre will be verified. Results: The proposal for improvement is based on the previous analysis of the current marketing communication. The proposal identified specific POP materials that could improve marketing communication at the point of sale. Another result is a proposal for improving the website, which was based on previous quantitative research. The recommendation identified specific steps to improve the usability of the website. Keywords: point-of-sale marketing communication, online marketing communication, website, swimming poolsen_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.subjectpoint-of-sale marketing communicationen_US
dc.subjectonline marketing communicationen_US
dc.subjectwebsiteen_US
dc.subjectswimming poolsen_US
dc.subjectmarketingová komunikace v místě prodejecs_CZ
dc.subjectonline marketingová komunikacecs_CZ
dc.subjectwebové stránkycs_CZ
dc.subjectplavecké bazénycs_CZ
dc.titleMarketingová komunikace vybraných plaveckých bazénů v Praze prostřednictvím specifických komunikačních nástrojůcs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2024
dcterms.dateAccepted2024-06-10
dc.description.departmentDepartment of Sport Managementen_US
dc.description.departmentKatedra managementu sportucs_CZ
dc.description.facultyFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Physical Education and Sporten_US
dc.identifier.repId261143
dc.title.translatedMarketing communication of selected swimming pools in Prague trough specific communications toolsen_US
dc.contributor.refereeKramperová, Veronika
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
thesis.degree.programSports Managementen_US
thesis.degree.programManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta tělesné výchovy a sportu::Katedra managementu sportucs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Physical Education and Sport::Department of Sport Managementen_US
uk.faculty-name.csFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Physical Education and Sporten_US
uk.faculty-abbr.csFTVScs_CZ
uk.degree-discipline.csManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.degree-program.csManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.degree-program.enSports Managementen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csNázev: Marketingová komunikace vybraných plaveckých bazénů v Praze prostřednictvím specifických komunikačních nástrojů Cíle: Cílem této bakalářské práce je zhodnotit vybrané části marketingové komunikace zvolených plaveckých bazénů, porovnat vzájemně mezi sebou a v případě nedostatků navrhnout doporučení na jejich odstranění a celkové zlepšení zkoumaných částí marketingové komunikace. Metody: V této bakalářské práci budou použity pro výzkum dvě metody. První výzkumnou metodou bude kvalitativní metoda osobního pozorování, kdy autorka osobně navštíví plavecká centra a ohodnotí jejich marketingovou komunikaci v místě prodeje. Druhou výzkumnou metodou v této práci bude dotazníkové šetření, ve kterém bude ověřována použitelnost webových stránek jednotlivých plaveckých center. Výsledky: Výsledkem této bakalářské práce je návrh na zlepšení marketingové komunikace v místě prodeje vybraných plaveckých bazénů v Praze. Návrh na zlepšení vychází z předešlé analýzy aktuální marketingové komunikace. V návrhu byly stanoveny konkrétní POP materiály, které by mohly zefektivnit marketingovou komunikaci v místě prodeje. Dalším výsledkem je návrh na zlepšení webových stránek, který byl proveden na základě předešlého kvantitativního výzkumu. V doporučení byly stanoveny konkrétní kroky pro zlepšení použitelnosti...cs_CZ
uk.abstract.enTitle: Marketing communication of selected swimming pools in Prague trough specific communication tools Objectives: This bachelor thesis aims to evaluate selected parts of the marketing communication of selected swimming pools, compare them with each other, and in case of shortcomings, propose recommendations for their removal and overall improvement of the studied parts of marketing communication. Methods: The first research method will be a qualitative method of personal observation, where the author will personally visit swimming centers and evaluate their marketing communication at the point of sale. The second research method in this thesis will be a questionnaire survey, in which the usability of the websites of each swimming centre will be verified. Results: The proposal for improvement is based on the previous analysis of the current marketing communication. The proposal identified specific POP materials that could improve marketing communication at the point of sale. Another result is a proposal for improving the website, which was based on previous quantitative research. The recommendation identified specific steps to improve the usability of the website. Keywords: point-of-sale marketing communication, online marketing communication, website, swimming poolsen_US
uk.file-availabilityP
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, Katedra managementu sportucs_CZ
thesis.grade.code2
uk.publication-placePrahacs_CZ
dc.date.embargoEndDate10-06-2026
uk.embargo.reasonProtection of trade secreten
uk.embargo.reasonOchrana obchodního tajemstvícs
uk.thesis.defenceStatusO


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV