dc.contributor.advisor | Uhlířová, Jana | |
dc.creator | Vostřáková, Radka | |
dc.date.accessioned | 2017-04-13T09:59:48Z | |
dc.date.available | 2017-04-13T09:59:48Z | |
dc.date.issued | 2009 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/19090 | |
dc.description.abstract | Práce se zabývá problematikou kázně v předškolním věku. Sleduje prostředky a metody, vysvětluje základní pojmy, které se bezprostředně vztahují danému tématu - kázeň, autorita, odměna, trest, hranice, morálka. Dále se zabývá historickým vývojem názorů na mravní výchovu a soustřeďuje se na ty osobnosti, které přinesli nové důrazy ve vývojové linii v otázkách kázně. Druhá část práce, opírající se o rozsáhlé dotazníkové šetření, je zaměřena na to, jak současná generace vnímá kázeň, respekt autoritě, odměňování a trestání. Respondenty jsou rodiče, prarodiče, učitelky MŠ a děti předškolního věku. | cs_CZ |
dc.description.abstract | The assignment tries to qualify the problems of discipline in a preschool age. It analyzes means and methods, explains the basic concepts such as discipline, authority, reward, punishment, limits and morality which directly relate to the subject. Furthermore it occupies with the historical development of opinions on moral education and focuses on such people who brought new emphasis in the questions of discipline. The second part of the assignment, which is based on a wide questionnaire survey, attempts to clarify how the contemporary generation feels about discipline, respect to authority, rewarding and punishment. The survey was done between parents, grandparents, preschool teachers and preschool children. | en_US |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.title | Problematika kázně u dětí předškolního věku | cs_CZ |
dc.type | diplomová práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2009 | |
dcterms.dateAccepted | 2009-01-19 | |
dc.description.department | Katedra primární pedagogiky | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Education | en_US |
dc.description.faculty | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.identifier.repId | 68526 | |
dc.title.translated | Problems of discipline in a preschool age | en_US |
dc.contributor.referee | Křivánek, Zdeněk | |
dc.identifier.aleph | 001094516 | |
thesis.degree.name | Mgr. | |
thesis.degree.level | magisterské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Pedagogy of Pre-School Age | en_US |
thesis.degree.discipline | Pedagogika předškolního věku | cs_CZ |
thesis.degree.program | Education | en_US |
thesis.degree.program | Pedagogika | cs_CZ |
uk.thesis.type | diplomová práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Pedagogická fakulta::Katedra primární pedagogiky | cs_CZ |
uk.faculty-name.cs | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Education | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | PedF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Pedagogika předškolního věku | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Pedagogy of Pre-School Age | en_US |
uk.degree-program.cs | Pedagogika | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Education | en_US |
thesis.grade.cs | Velmi dobře | cs_CZ |
thesis.grade.en | Very good | en_US |
uk.abstract.cs | Práce se zabývá problematikou kázně v předškolním věku. Sleduje prostředky a metody, vysvětluje základní pojmy, které se bezprostředně vztahují danému tématu - kázeň, autorita, odměna, trest, hranice, morálka. Dále se zabývá historickým vývojem názorů na mravní výchovu a soustřeďuje se na ty osobnosti, které přinesli nové důrazy ve vývojové linii v otázkách kázně. Druhá část práce, opírající se o rozsáhlé dotazníkové šetření, je zaměřena na to, jak současná generace vnímá kázeň, respekt autoritě, odměňování a trestání. Respondenty jsou rodiče, prarodiče, učitelky MŠ a děti předškolního věku. | cs_CZ |
uk.abstract.en | The assignment tries to qualify the problems of discipline in a preschool age. It analyzes means and methods, explains the basic concepts such as discipline, authority, reward, punishment, limits and morality which directly relate to the subject. Furthermore it occupies with the historical development of opinions on moral education and focuses on such people who brought new emphasis in the questions of discipline. The second part of the assignment, which is based on a wide questionnaire survey, attempts to clarify how the contemporary generation feels about discipline, respect to authority, rewarding and punishment. The survey was done between parents, grandparents, preschool teachers and preschool children. | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra primární pedagogiky | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990010945160106986 | |