dc.contributor.advisor | Linková, Marie | |
dc.creator | Himmlová, Jana | |
dc.date.accessioned | 2017-04-13T10:00:03Z | |
dc.date.available | 2017-04-13T10:00:03Z | |
dc.date.issued | 2009 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/19091 | |
dc.description.abstract | Diplomová práce se zabývá sociálním klimatem mateřské školy. Jejím cílem je zjistit, jaké aspekty přispívají ke zlepšování vzájemných vztahů. Teoretická část vychází z odborné literatury, charakterizuje a definuje pojmy spjaté s předškolním vzděláváním, specifikuje věkové zvláštnosti předškolních dětí, zaměřuje se na hru a sociální klima školy. V praktická části je formou akčního výzkumu mapováno aktuální sociální klima konkrétní mateřské školy. Prostřednictvím outdoorových technik a zážitkové pedagogiky při společných činnostech s rodiči je sledován vývoj sociálního klimatu. | cs_CZ |
dc.description.abstract | The Diploma Work deals with social climat of a kindergarten. Its aim is to find out what aspects contribute to interrlelations improving. The teoretical part keeps to a specific proffesional literature, characterizes and defines terms adherent to pre-school education, specifies age differences of pre-school children, focuses on a game and social climat of a gindergarten. In the practical part there is mapped out a current social climat of a particular gindergarten by a form of an action research. The progression of social climat is monitored by means of outdoor modes and pedagogy of experiences during common astivities with parents. | en_US |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.title | Sociální klima mateřské školy | cs_CZ |
dc.type | diplomová práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2009 | |
dcterms.dateAccepted | 2009-01-19 | |
dc.description.department | Katedra primární pedagogiky | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Education | en_US |
dc.description.faculty | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.identifier.repId | 68528 | |
dc.title.translated | Social climate of kindergarten | en_US |
dc.contributor.referee | Kropáčková, Jana | |
dc.identifier.aleph | 001094274 | |
thesis.degree.name | Mgr. | |
thesis.degree.level | magisterské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Pedagogy of Pre-School Age | en_US |
thesis.degree.discipline | Pedagogika předškolního věku | cs_CZ |
thesis.degree.program | Education | en_US |
thesis.degree.program | Pedagogika | cs_CZ |
uk.thesis.type | diplomová práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Pedagogická fakulta::Katedra primární pedagogiky | cs_CZ |
uk.faculty-name.cs | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Education | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | PedF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Pedagogika předškolního věku | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Pedagogy of Pre-School Age | en_US |
uk.degree-program.cs | Pedagogika | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Education | en_US |
thesis.grade.cs | Výborně | cs_CZ |
thesis.grade.en | Excellent | en_US |
uk.abstract.cs | Diplomová práce se zabývá sociálním klimatem mateřské školy. Jejím cílem je zjistit, jaké aspekty přispívají ke zlepšování vzájemných vztahů. Teoretická část vychází z odborné literatury, charakterizuje a definuje pojmy spjaté s předškolním vzděláváním, specifikuje věkové zvláštnosti předškolních dětí, zaměřuje se na hru a sociální klima školy. V praktická části je formou akčního výzkumu mapováno aktuální sociální klima konkrétní mateřské školy. Prostřednictvím outdoorových technik a zážitkové pedagogiky při společných činnostech s rodiči je sledován vývoj sociálního klimatu. | cs_CZ |
uk.abstract.en | The Diploma Work deals with social climat of a kindergarten. Its aim is to find out what aspects contribute to interrlelations improving. The teoretical part keeps to a specific proffesional literature, characterizes and defines terms adherent to pre-school education, specifies age differences of pre-school children, focuses on a game and social climat of a gindergarten. In the practical part there is mapped out a current social climat of a particular gindergarten by a form of an action research. The progression of social climat is monitored by means of outdoor modes and pedagogy of experiences during common astivities with parents. | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra primární pedagogiky | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990010942740106986 | |