dc.contributor.advisor | Listíková, Renáta | |
dc.creator | Řečínská, Jana | |
dc.date.accessioned | 2017-04-13T10:01:08Z | |
dc.date.available | 2017-04-13T10:01:08Z | |
dc.date.issued | 2009 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/19094 | |
dc.description.abstract | Cílem práce bylo ukázat, jak lze využít informační technologie a internet ve výuce cizích jazyků - konkrétně francouzštiny a seznámit čtenáře s aktivitou eTwinning. Dále upozornit na úskalí, se kterými je možné se během práce na projektu setkat. Zároveň ale i podtrhnout pozitiva, která realizace přináší. Je velice důležité, aby byli učitelé - jak ti budoucí, tak ti stávající o podobných aktivitách náležitě informováni a pokoušeli se jimi oživit svou výuku. | cs_CZ |
dc.description.abstract | Le but de ce travail est d'étudier les possibilités d'exploitation pédagogique que proposent, de nos jours, les nouvelles technologies aux enseignants des langues étrangres et plus particulirement aux enseignants tchques de français langue étrangre (FLE). Nous avons concentré notre attention plus spécialement aux activités qui permettent d'exploiter, dans le but pédagogique, la méthode dite eTwinning qui relie l'enseignement en projet et le travail avec l'Internet et les ordinateurs. Le présent mémoire de maîtrise consiste en deux parties. La partie théorique et la partie pratique. | en_US |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.title | Využití internetu v projektovém vyučování-eTwinning | cs_CZ |
dc.type | diplomová práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2009 | |
dcterms.dateAccepted | 2009-01-20 | |
dc.description.department | Katedra francouzského jazyka a literatury | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Education | en_US |
dc.description.faculty | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.identifier.repId | 67781 | |
dc.title.translated | Use of the internet in the project teaching-eTwinning | en_US |
dc.contributor.referee | Klinka, Tomáš | |
dc.identifier.aleph | 001130936 | |
thesis.degree.name | Mgr. | |
thesis.degree.level | magisterské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Training Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools French - Social Scienses | en_US |
thesis.degree.discipline | Učitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy francouzský jazyk - základy společenských věd | cs_CZ |
thesis.degree.program | Teacher Training for Secondary Schools | en_US |
thesis.degree.program | Učitelství pro střední školy | cs_CZ |
uk.thesis.type | diplomová práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Pedagogická fakulta::Katedra francouzského jazyka a literatury | cs_CZ |
uk.faculty-name.cs | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Education | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | PedF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Učitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy francouzský jazyk - základy společenských věd | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Training Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools French - Social Scienses | en_US |
uk.degree-program.cs | Učitelství pro střední školy | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Teacher Training for Secondary Schools | en_US |
thesis.grade.cs | Velmi dobře | cs_CZ |
thesis.grade.en | Very good | en_US |
uk.abstract.cs | Cílem práce bylo ukázat, jak lze využít informační technologie a internet ve výuce cizích jazyků - konkrétně francouzštiny a seznámit čtenáře s aktivitou eTwinning. Dále upozornit na úskalí, se kterými je možné se během práce na projektu setkat. Zároveň ale i podtrhnout pozitiva, která realizace přináší. Je velice důležité, aby byli učitelé - jak ti budoucí, tak ti stávající o podobných aktivitách náležitě informováni a pokoušeli se jimi oživit svou výuku. | cs_CZ |
uk.abstract.en | Le but de ce travail est d'étudier les possibilités d'exploitation pédagogique que proposent, de nos jours, les nouvelles technologies aux enseignants des langues étrangres et plus particulirement aux enseignants tchques de français langue étrangre (FLE). Nous avons concentré notre attention plus spécialement aux activités qui permettent d'exploiter, dans le but pédagogique, la méthode dite eTwinning qui relie l'enseignement en projet et le travail avec l'Internet et les ordinateurs. Le présent mémoire de maîtrise consiste en deux parties. La partie théorique et la partie pratique. | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra francouzského jazyka a literatury | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990011309360106986 | |