Zobrazit minimální záznam

Use of the internet in the project teaching-eTwinning
dc.contributor.advisorListíková, Renáta
dc.creatorŘečínská, Jana
dc.date.accessioned2017-04-13T10:01:08Z
dc.date.available2017-04-13T10:01:08Z
dc.date.issued2009
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/19094
dc.description.abstractCílem práce bylo ukázat, jak lze využít informační technologie a internet ve výuce cizích jazyků - konkrétně francouzštiny a seznámit čtenáře s aktivitou eTwinning. Dále upozornit na úskalí, se kterými je možné se během práce na projektu setkat. Zároveň ale i podtrhnout pozitiva, která realizace přináší. Je velice důležité, aby byli učitelé - jak ti budoucí, tak ti stávající o podobných aktivitách náležitě informováni a pokoušeli se jimi oživit svou výuku.cs_CZ
dc.description.abstractLe but de ce travail est d'étudier les possibilités d'exploitation pédagogique que proposent, de nos jours, les nouvelles technologies aux enseignants des langues étrangres et plus particulirement aux enseignants tchques de français langue étrangre (FLE). Nous avons concentré notre attention plus spécialement aux activités qui permettent d'exploiter, dans le but pédagogique, la méthode dite eTwinning qui relie l'enseignement en projet et le travail avec l'Internet et les ordinateurs. Le présent mémoire de maîtrise consiste en deux parties. La partie théorique et la partie pratique.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.titleVyužití internetu v projektovém vyučování-eTwinningcs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2009
dcterms.dateAccepted2009-01-20
dc.description.departmentKatedra francouzského jazyka a literaturycs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId67781
dc.title.translatedUse of the internet in the project teaching-eTwinningen_US
dc.contributor.refereeKlinka, Tomáš
dc.identifier.aleph001130936
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineTraining Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools French - Social Sciensesen_US
thesis.degree.disciplineUčitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy francouzský jazyk - základy společenských vědcs_CZ
thesis.degree.programTeacher Training for Secondary Schoolsen_US
thesis.degree.programUčitelství pro střední školycs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra francouzského jazyka a literaturycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy francouzský jazyk - základy společenských vědcs_CZ
uk.degree-discipline.enTraining Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools French - Social Sciensesen_US
uk.degree-program.csUčitelství pro střední školycs_CZ
uk.degree-program.enTeacher Training for Secondary Schoolsen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csCílem práce bylo ukázat, jak lze využít informační technologie a internet ve výuce cizích jazyků - konkrétně francouzštiny a seznámit čtenáře s aktivitou eTwinning. Dále upozornit na úskalí, se kterými je možné se během práce na projektu setkat. Zároveň ale i podtrhnout pozitiva, která realizace přináší. Je velice důležité, aby byli učitelé - jak ti budoucí, tak ti stávající o podobných aktivitách náležitě informováni a pokoušeli se jimi oživit svou výuku.cs_CZ
uk.abstract.enLe but de ce travail est d'étudier les possibilités d'exploitation pédagogique que proposent, de nos jours, les nouvelles technologies aux enseignants des langues étrangres et plus particulirement aux enseignants tchques de français langue étrangre (FLE). Nous avons concentré notre attention plus spécialement aux activités qui permettent d'exploiter, dans le but pédagogique, la méthode dite eTwinning qui relie l'enseignement en projet et le travail avec l'Internet et les ordinateurs. Le présent mémoire de maîtrise consiste en deux parties. La partie théorique et la partie pratique.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra francouzského jazyka a literaturycs_CZ
dc.identifier.lisID990011309360106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV