Metody efektivní integrace výuky angličtiny do programu začít spolu
Methods of efective integration of teaching English into the programe Step by Step
diplomová práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/19125Identifikátory
SIS: 68296
Kolekce
- Kvalifikační práce [19160]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Dobiášová, Pavla
Fakulta / součást
Pedagogická fakulta
Obor
Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Katedra / ústav / klinika
Katedra primární pedagogiky
Datum obhajoby
13. 1. 2009
Nakladatel
Univerzita Karlova, Pedagogická fakultaJazyk
Čeština
Známka
Výborně
Ve své diplomové práci se zabývám metodami efektivní integrace výuky angličtiny do programu Začít spolu. Práce přibližuje transformaci českého školství po roce 1989, věnuje se některým moderním přístupům ve výuce anglického jazyka a představuje vzdělávací program Začít spolu. Cílem práce je zaznamenat průběh výuky tohoto jazyka při různých organizačních podmínkách. Druhým cílem je popsat a zhodnotit výuku anglického jazyka v bilingvní třídě se zaměřením na používané výukové materiály a metody práce. V závěru předkládám některá konkrétní doporučení, jak účinně integrovat výuku angličtiny do programu Začít spolu.
In my thesis I deal with methods of effective integration of teaching English into the programme Step by Step. This thesis outlines the transformation of the Czech education system after 1989, engages in some modern approaches of teaching English language and introduces Step by Step programme. The goal of this thesis is recording the course of teaching English by different organizational circumstances. The second goal is to describe and evaluate teaching English in bilingual class with focus on teaching materials and methods used. At the end of my thesis I offer some concrete suggestions of effective integration of teaching English into the programme Step by Step.