Zobrazit minimální záznam

User experience with AI technical support in customer service: a case study of use in the Czech Republic
dc.contributor.advisorKlabíková Rábová, Tereza
dc.creatorSuková, Valentýna
dc.date.accessioned2024-11-28T12:29:19Z
dc.date.available2024-11-28T12:29:19Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/191268
dc.description.abstractCílem této bakalářské práce je zmapovat uživatelskou zkušenost s využíváním AI zákaznické podpory v zákaznickém servisu. Tato forma zákaznické podpory v kontextu současného rozmachu umělé inteligence je aktuálním tématem, které je u jednotlivých demografických skupin vnímáno velmi odlišně. Práce se věnuje současnému využití AI technické podpory v České republice a jeho vnímání veřejností. Teoretická část se ve svém úvodu zabývá základním vysvětlením využívaných pojmů. Dále představuje stručnou historii vývoje chatbotů a mapuje jejich postupnou implementaci do zákaznického servisu. Je zde také věnován prostor limitacím, ke kterým při využití umělé inteligence v zákaznickém servisu dochází. Praktická část práce je provedena formou kvantitativního i kvalitativního výzkumu, jejichž cílem je hlubší pochopení postoje jednotlivých účastníků k této problematice. Konkrétně bylo realizováno dotazníkové šetření a focus group. Po představení metodologie práce pokračuje analýzou výsledků těchto výzkumů a zodpovězením předem stanovených výzkumných otázek.cs_CZ
dc.description.abstractThe aim of this bachelor thesis is to map the user experience of using AI customer support in customer service. This form of customer support in the context of the current AI boom is a hot topic that is perceived very differently by different demographic groups. This thesis focuses on the current use of AI technical support in the Czech Republic and its perception by the public. The theoretical part of the paper starts with a basic explanation of the terms used in the text. It then presents a brief history of the development of chatbots and maps their gradual implementation into customer service. It also discusses the limitations that occur when using artificial intelligence in customer service. The practical part of the thesis is carried out in the form of quantitative and qualitative research aimed at gaining a deeper understanding of the attitudes of the different participants towards this issue. Specifically, a questionnaire survey and a focus group were conducted. After introducing the methodology, the thesis proceeds by analysing the results of these surveys and answering the predetermined research questions.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta sociálních vědcs_CZ
dc.subjectChatboten_US
dc.subjectvoiceboten_US
dc.subjectartificial intelligence (AI)en_US
dc.subjectcustomer supporten_US
dc.subjectuser experienceen_US
dc.subjectartificial intelligence in customer serviceen_US
dc.subjectChatbotcs_CZ
dc.subjectvoicebotcs_CZ
dc.subjectumělá inteligence (AI)cs_CZ
dc.subjectzákaznická podporacs_CZ
dc.subjectuživatelská zkušenostcs_CZ
dc.subjectumělá inteligence v zákaznickém servisucs_CZ
dc.titleUživatelská zkušenost s AI technickou podporou v zákaznickém servisu: case study využití v České republicecs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2024
dcterms.dateAccepted2024-06-19
dc.description.departmentDepartment of Marketing Communication and Public Relationsen_US
dc.description.departmentKatedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
dc.description.facultyFakulta sociálních vědcs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Social Sciencesen_US
dc.identifier.repId263950
dc.title.translatedUser experience with AI technical support in customer service: a case study of use in the Czech Republicen_US
dc.contributor.refereeMoravcová, Hana
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineCommunication Studies:Marketing Communication and Public Relationsen_US
thesis.degree.disciplineKomunikační studia se specializací Marketingová komunikace a public relationscs_CZ
thesis.degree.programCommunication Studiesen_US
thesis.degree.programKomunikační studiacs_CZ
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta sociálních věd::Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Social Sciences::Department of Marketing Communication and Public Relationsen_US
uk.faculty-name.csFakulta sociálních vědcs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Social Sciencesen_US
uk.faculty-abbr.csFSVcs_CZ
uk.degree-discipline.csKomunikační studia se specializací Marketingová komunikace a public relationscs_CZ
uk.degree-discipline.enCommunication Studies:Marketing Communication and Public Relationsen_US
uk.degree-program.csKomunikační studiacs_CZ
uk.degree-program.enCommunication Studiesen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csCílem této bakalářské práce je zmapovat uživatelskou zkušenost s využíváním AI zákaznické podpory v zákaznickém servisu. Tato forma zákaznické podpory v kontextu současného rozmachu umělé inteligence je aktuálním tématem, které je u jednotlivých demografických skupin vnímáno velmi odlišně. Práce se věnuje současnému využití AI technické podpory v České republice a jeho vnímání veřejností. Teoretická část se ve svém úvodu zabývá základním vysvětlením využívaných pojmů. Dále představuje stručnou historii vývoje chatbotů a mapuje jejich postupnou implementaci do zákaznického servisu. Je zde také věnován prostor limitacím, ke kterým při využití umělé inteligence v zákaznickém servisu dochází. Praktická část práce je provedena formou kvantitativního i kvalitativního výzkumu, jejichž cílem je hlubší pochopení postoje jednotlivých účastníků k této problematice. Konkrétně bylo realizováno dotazníkové šetření a focus group. Po představení metodologie práce pokračuje analýzou výsledků těchto výzkumů a zodpovězením předem stanovených výzkumných otázek.cs_CZ
uk.abstract.enThe aim of this bachelor thesis is to map the user experience of using AI customer support in customer service. This form of customer support in the context of the current AI boom is a hot topic that is perceived very differently by different demographic groups. This thesis focuses on the current use of AI technical support in the Czech Republic and its perception by the public. The theoretical part of the paper starts with a basic explanation of the terms used in the text. It then presents a brief history of the development of chatbots and maps their gradual implementation into customer service. It also discusses the limitations that occur when using artificial intelligence in customer service. The practical part of the thesis is carried out in the form of quantitative and qualitative research aimed at gaining a deeper understanding of the attitudes of the different participants towards this issue. Specifically, a questionnaire survey and a focus group were conducted. After introducing the methodology, the thesis proceeds by analysing the results of these surveys and answering the predetermined research questions.en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
thesis.grade.codeB
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.thesis.defenceStatusO


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV