Zobrazit minimální záznam

Using service design as a company's tool for success in a saturated marketplace
dc.contributor.advisorSchneiderová, Soňa
dc.creatorSyručková, Pavlína
dc.date.accessioned2024-07-10T06:36:36Z
dc.date.available2024-07-10T06:36:36Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/191300
dc.description.abstractThis bachelor thesis deals with the use of service design as a key tool for improving competitiveness of firms in oversaturated markets. The thesis explores how the integration of service design with marketing and communication strategies can improve customer relationships and enhance the experience. Based on a case study of Alfa Ltd, the thesis demonstrates how service design principles can be effectively applied to service innovation. The thesis uses quantitative and qualitative research on customer preferences to identify key factors that influence the successful implementation of service design. The results suggest that systematically integrating service design into corporate strategy can lead to sustainable growth and improved market positioning.en_US
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zabývá využitím service designu jako klíčového nástroje pro zlepšení konkurenceschopnosti firem na přesycených trzích. Práce zkoumá, jak integrace service designu s marketingovými a komunikačními strategiemi může vylepšit vztahy se zákazníky a posílit zkušenosti. Na základě případové studie firmy Alfa s.r.o. práce demonstruje, jak mohou být principy service designu efektivně aplikovány k inovaci služeb. Práce využívá kvantitativního a kvalitativního výzkumu zákaznických preferencí k identifikaci faktorů, které ovlivňují úspěšnou implementaci service designu. Výsledky práce naznačují, že systematické začleňování service designu do podnikové strategie může vést k trvale udržitelnému růstu a zlepšení pozice na trhu.cs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta sociálních vědcs_CZ
dc.subjectService designen_US
dc.subjectDesign thinkingen_US
dc.subjectsaturated marketen_US
dc.subjectmarket differentiationen_US
dc.subjectcompetitivenessen_US
dc.subjectcustomer experienceen_US
dc.subjectmarketing strategyen_US
dc.subjectService designcs_CZ
dc.subjectDesign thinkingcs_CZ
dc.subjectsaturovaný trhcs_CZ
dc.subjecttržní diferenciacecs_CZ
dc.subjectkonkurenceschopnostcs_CZ
dc.subjectzákaznická zkušenostcs_CZ
dc.subjectmarketingová strategiecs_CZ
dc.titleVyužití service designu jako nástroje firmy pro úspěch na přeplněném trhucs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2024
dcterms.dateAccepted2024-06-19
dc.description.departmentDepartment of Marketing Communication and Public Relationsen_US
dc.description.departmentKatedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
dc.description.facultyFakulta sociálních vědcs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Social Sciencesen_US
dc.identifier.repId263759
dc.title.translatedUsing service design as a company's tool for success in a saturated marketplaceen_US
dc.contributor.refereeVranka, Marek
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineKomunikační studia se specializací Marketingová komunikace a public relationscs_CZ
thesis.degree.disciplineCommunication Studies:Marketing Communication and Public Relationsen_US
thesis.degree.programCommunication Studiesen_US
thesis.degree.programKomunikační studiacs_CZ
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta sociálních věd::Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Social Sciences::Department of Marketing Communication and Public Relationsen_US
uk.faculty-name.csFakulta sociálních vědcs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Social Sciencesen_US
uk.faculty-abbr.csFSVcs_CZ
uk.degree-discipline.csKomunikační studia se specializací Marketingová komunikace a public relationscs_CZ
uk.degree-discipline.enCommunication Studies:Marketing Communication and Public Relationsen_US
uk.degree-program.csKomunikační studiacs_CZ
uk.degree-program.enCommunication Studiesen_US
thesis.grade.csDobřecs_CZ
thesis.grade.enGooden_US
uk.abstract.csTato bakalářská práce se zabývá využitím service designu jako klíčového nástroje pro zlepšení konkurenceschopnosti firem na přesycených trzích. Práce zkoumá, jak integrace service designu s marketingovými a komunikačními strategiemi může vylepšit vztahy se zákazníky a posílit zkušenosti. Na základě případové studie firmy Alfa s.r.o. práce demonstruje, jak mohou být principy service designu efektivně aplikovány k inovaci služeb. Práce využívá kvantitativního a kvalitativního výzkumu zákaznických preferencí k identifikaci faktorů, které ovlivňují úspěšnou implementaci service designu. Výsledky práce naznačují, že systematické začleňování service designu do podnikové strategie může vést k trvale udržitelnému růstu a zlepšení pozice na trhu.cs_CZ
uk.abstract.enThis bachelor thesis deals with the use of service design as a key tool for improving competitiveness of firms in oversaturated markets. The thesis explores how the integration of service design with marketing and communication strategies can improve customer relationships and enhance the experience. Based on a case study of Alfa Ltd, the thesis demonstrates how service design principles can be effectively applied to service innovation. The thesis uses quantitative and qualitative research on customer preferences to identify key factors that influence the successful implementation of service design. The results suggest that systematically integrating service design into corporate strategy can lead to sustainable growth and improved market positioning.en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
thesis.grade.codeE
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.thesis.defenceStatusO


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV