Zobrazit minimální záznam

Marketing communications and the use of influencer marketing of PRIME, hydration drinks
dc.contributor.advisorKlabíková Rábová, Tereza
dc.creatorSoukup, Richard
dc.date.accessioned2024-07-10T06:43:54Z
dc.date.available2024-07-10T06:43:54Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/191335
dc.description.abstractInfluencer marketing is nowadays a very widespread and powerful tool used especially on social networks to implement marketing strategies. This paper discusses the use of influencer marketing in connection with the PRIME brand of beverages based on just two influencers. The thesis includes a description of the other marketing communication activities of this brand with an emphasis on sports sponsorship and collaboration with athletes. An analysis of the brand's competition in the United States has been conducted and reasons have been given for the brand's decision to target European sports clubs in particular. The aim of the thesis was to present the success the brand has gained in its short existence in the foreign market and to compare it with the general perception in the Czech market. The effect of influencer marketing and other communication tools of the brand on the Czech consumers, the awareness of the brand founders and the perception of the products offered were investigated using an anonymous quantitative online questionnaire survey conducted on 100 respondents. As a result, it was found that the Czech market is familiar with both brand founders and influencer marketing has an effect on 66% of all respondents, however, other communication tools of the brand do not have the desired effect...en_US
dc.description.abstractInfluencer marketing je v dnešní době velmi rozšířeným a mocným nástrojem používaným zejména na sociálních sítích pro realizaci marketingových strategií. Tato práce rozebírá využití influencer marketingu ve spojitosti s nápoji značky PRIME založenou právě dvěma influencery. Součástí práce je popis ostatních aktivit marketingové komunikace této značky s důrazem na sportovní sponzoring a spolupráce se sportovci. Byla provedena analýza konkurence této značky ve Spojených státech a byly předloženy důvody, proč se značka rozhodla cílit především na Evropské sportovní kluby. Cílem práce bylo představit úspěch, jaký značka za svou krátkou existenci na trhu v zahraničí získala a porovnat ji s obecným vnímáním na českém trhu. Pomocí anonymního kvantitativního online dotazníkového šetření provedeného na 100 respondentech byl zkoumán efekt influencer marketingu a ostatních komunikačních nástrojů této značky na české spotřebitele, povědomí o zakladatelích značky a vnímání nabízených produktů. Výsledkem bylo zjištění, že český trh je seznámen s oběma zakladateli značky a influencer marketing působí na 66 % všech dotazovaných, nicméně ostatní komunikační nástroje této značky na české spotřebitele požadovaný efekt nemají. Dále bylo zjištěno, že produkty této značky nemají u českých spotřebitelů velký úspěch,...cs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta sociálních vědcs_CZ
dc.subjectInfluenceren_US
dc.subjectPRIMEen_US
dc.subjectmarketing communicationen_US
dc.subjectdrinken_US
dc.subjectsporten_US
dc.subjectsponsoringen_US
dc.subjectathleteen_US
dc.subjectcollaborationen_US
dc.subjectsocial mediaen_US
dc.subjectinfluencer marketingen_US
dc.subjectInfluencercs_CZ
dc.subjectPRIMEcs_CZ
dc.subjectmarketingová komunikacecs_CZ
dc.subjectnápojcs_CZ
dc.subjectsportcs_CZ
dc.subjectsponzoringcs_CZ
dc.subjectsportoveccs_CZ
dc.subjectspoluprácecs_CZ
dc.subjectsociální sítěcs_CZ
dc.subjectinfluencer marketingcs_CZ
dc.titleMarketingová komunikace a využití influencer marketingu u hydratačních nápojů PRIMEcs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2024
dcterms.dateAccepted2024-06-19
dc.description.departmentDepartment of Marketing Communication and Public Relationsen_US
dc.description.departmentKatedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
dc.description.facultyFakulta sociálních vědcs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Social Sciencesen_US
dc.identifier.repId263948
dc.title.translatedMarketing communications and the use of influencer marketing of PRIME, hydration drinksen_US
dc.contributor.refereeShavit, Anna
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineKomunikační studia se specializací Marketingová komunikace a public relationscs_CZ
thesis.degree.disciplineCommunication Studies:Marketing Communication and Public Relationsen_US
thesis.degree.programCommunication Studiesen_US
thesis.degree.programKomunikační studiacs_CZ
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta sociálních věd::Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Social Sciences::Department of Marketing Communication and Public Relationsen_US
uk.faculty-name.csFakulta sociálních vědcs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Social Sciencesen_US
uk.faculty-abbr.csFSVcs_CZ
uk.degree-discipline.csKomunikační studia se specializací Marketingová komunikace a public relationscs_CZ
uk.degree-discipline.enCommunication Studies:Marketing Communication and Public Relationsen_US
uk.degree-program.csKomunikační studiacs_CZ
uk.degree-program.enCommunication Studiesen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csInfluencer marketing je v dnešní době velmi rozšířeným a mocným nástrojem používaným zejména na sociálních sítích pro realizaci marketingových strategií. Tato práce rozebírá využití influencer marketingu ve spojitosti s nápoji značky PRIME založenou právě dvěma influencery. Součástí práce je popis ostatních aktivit marketingové komunikace této značky s důrazem na sportovní sponzoring a spolupráce se sportovci. Byla provedena analýza konkurence této značky ve Spojených státech a byly předloženy důvody, proč se značka rozhodla cílit především na Evropské sportovní kluby. Cílem práce bylo představit úspěch, jaký značka za svou krátkou existenci na trhu v zahraničí získala a porovnat ji s obecným vnímáním na českém trhu. Pomocí anonymního kvantitativního online dotazníkového šetření provedeného na 100 respondentech byl zkoumán efekt influencer marketingu a ostatních komunikačních nástrojů této značky na české spotřebitele, povědomí o zakladatelích značky a vnímání nabízených produktů. Výsledkem bylo zjištění, že český trh je seznámen s oběma zakladateli značky a influencer marketing působí na 66 % všech dotazovaných, nicméně ostatní komunikační nástroje této značky na české spotřebitele požadovaný efekt nemají. Dále bylo zjištěno, že produkty této značky nemají u českých spotřebitelů velký úspěch,...cs_CZ
uk.abstract.enInfluencer marketing is nowadays a very widespread and powerful tool used especially on social networks to implement marketing strategies. This paper discusses the use of influencer marketing in connection with the PRIME brand of beverages based on just two influencers. The thesis includes a description of the other marketing communication activities of this brand with an emphasis on sports sponsorship and collaboration with athletes. An analysis of the brand's competition in the United States has been conducted and reasons have been given for the brand's decision to target European sports clubs in particular. The aim of the thesis was to present the success the brand has gained in its short existence in the foreign market and to compare it with the general perception in the Czech market. The effect of influencer marketing and other communication tools of the brand on the Czech consumers, the awareness of the brand founders and the perception of the products offered were investigated using an anonymous quantitative online questionnaire survey conducted on 100 respondents. As a result, it was found that the Czech market is familiar with both brand founders and influencer marketing has an effect on 66% of all respondents, however, other communication tools of the brand do not have the desired effect...en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
thesis.grade.codeD
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.thesis.defenceStatusO


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV