Marketingový plán Špejchar Ražice
Marketing plan for Špejchar Ražice
bakalářská práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/191548Identifikátory
SIS: 263780
Kolekce
- Kvalifikační práce [18149]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Vranka, Marek
Fakulta / součást
Fakulta sociálních věd
Obor
Komunikační studia se specializací Marketingová komunikace a public relations
Katedra / ústav / klinika
Katedra marketingové komunikace a public relations
Datum obhajoby
20. 6. 2024
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta sociálních vědJazyk
Čeština
Známka
Velmi dobře
V této práci se věnuji sestavení komplexního a prakticky aplikovatelného marketingového plánu pro začínající coworkingové centrum Špejchar Ražice. V první - teoretické části práce se věnuji představení coworkingu, jako konceptu, jeho historii ve světě (od počátků konceptu v 90. letech, až do současnosti) a vlivu pandemie Covid-19 na coworkingové prostory. Zároveň se v teoretické části věnuji historii konceptu coworkingu na území ČR. Součástí teoretické části této práce je také teoretické vymezení marketingového plánu, jeho náležitosti a současné trendy, které mají vliv na jeho postupnou proměnu. Zároveň je pak také součástí první části mé práce teoretické vymezení cílového zákazníka coworkingových služeb. Ve druhé - praktické části práce se věnuji tvorbě marketingového plánu pro potřeby Špejcharu Ražice. Vycházím zde z teoretických poznatků, ale také z provedené SWOT analýzy a z kvantitativního dotazníkového šetření zkoumající cílovou skupinu. Výsledkem této práce je aplikovatelný marketingový plán pro potřeby Špejcharu Ražice, který zahrnuje komunikační kanály a obsah relevantní vůči cílové skupině a časový harmonogram komunikačních aktivit.
In this work I am dedicating myself to creating a complex and practically aplicable marketing plan for coworking center Špejchar Ražice, which is in its early stadium. In the first - theoretical part of the work I put focus on defining coworking as a concept, it's worldwide history (from the roots of the concept in the 1990's, till present day) and an impact of the Covid-19 pandemic on coworking spaces. I am also putting emphasis on the history of coworking in the Czech republic. A part of the theoretical part of this work is theoretical definement of a marketing plan, its components and the current trends that are having impact on its gradual change as well. Also, a part a the first part of my work is theoretical definement of a target group of coworking spaces. In the second - practical part of my work I am creating a marketing plan for the needs of Špejchar Ražice. I am based on the theoretical knowledge but also on the SWOT analysis and a quantitative research of a target group. The result of this work is applicable marketing plan for the needs of Špejchar Ražice, which includes communication channels and content relevant to the target group and a time harmonogram of the communication activities.