Zobrazit minimální záznam

Marketing plan for Špejchar Ražice
dc.contributor.advisorMoravcová, Hana
dc.creatorKajtman, Vojtěch
dc.date.accessioned2024-11-28T12:19:29Z
dc.date.available2024-11-28T12:19:29Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/191548
dc.description.abstractV této práci se věnuji sestavení komplexního a prakticky aplikovatelného marketingového plánu pro začínající coworkingové centrum Špejchar Ražice. V první - teoretické části práce se věnuji představení coworkingu, jako konceptu, jeho historii ve světě (od počátků konceptu v 90. letech, až do současnosti) a vlivu pandemie Covid-19 na coworkingové prostory. Zároveň se v teoretické části věnuji historii konceptu coworkingu na území ČR. Součástí teoretické části této práce je také teoretické vymezení marketingového plánu, jeho náležitosti a současné trendy, které mají vliv na jeho postupnou proměnu. Zároveň je pak také součástí první části mé práce teoretické vymezení cílového zákazníka coworkingových služeb. Ve druhé - praktické části práce se věnuji tvorbě marketingového plánu pro potřeby Špejcharu Ražice. Vycházím zde z teoretických poznatků, ale také z provedené SWOT analýzy a z kvantitativního dotazníkového šetření zkoumající cílovou skupinu. Výsledkem této práce je aplikovatelný marketingový plán pro potřeby Špejcharu Ražice, který zahrnuje komunikační kanály a obsah relevantní vůči cílové skupině a časový harmonogram komunikačních aktivit.cs_CZ
dc.description.abstractIn this work I am dedicating myself to creating a complex and practically aplicable marketing plan for coworking center Špejchar Ražice, which is in its early stadium. In the first - theoretical part of the work I put focus on defining coworking as a concept, it's worldwide history (from the roots of the concept in the 1990's, till present day) and an impact of the Covid-19 pandemic on coworking spaces. I am also putting emphasis on the history of coworking in the Czech republic. A part of the theoretical part of this work is theoretical definement of a marketing plan, its components and the current trends that are having impact on its gradual change as well. Also, a part a the first part of my work is theoretical definement of a target group of coworking spaces. In the second - practical part of my work I am creating a marketing plan for the needs of Špejchar Ražice. I am based on the theoretical knowledge but also on the SWOT analysis and a quantitative research of a target group. The result of this work is applicable marketing plan for the needs of Špejchar Ražice, which includes communication channels and content relevant to the target group and a time harmonogram of the communication activities.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta sociálních vědcs_CZ
dc.titleMarketingový plán Špejchar Ražicecs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2024
dcterms.dateAccepted2024-06-20
dc.description.departmentDepartment of Marketing Communication and Public Relationsen_US
dc.description.departmentKatedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
dc.description.facultyFakulta sociálních vědcs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Social Sciencesen_US
dc.identifier.repId263780
dc.title.translatedMarketing plan for Špejchar Ražiceen_US
dc.contributor.refereeVranka, Marek
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineCommunication Studies:Marketing Communication and Public Relationsen_US
thesis.degree.disciplineKomunikační studia se specializací Marketingová komunikace a public relationscs_CZ
thesis.degree.programCommunication Studiesen_US
thesis.degree.programKomunikační studiacs_CZ
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta sociálních věd::Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Social Sciences::Department of Marketing Communication and Public Relationsen_US
uk.faculty-name.csFakulta sociálních vědcs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Social Sciencesen_US
uk.faculty-abbr.csFSVcs_CZ
uk.degree-discipline.csKomunikační studia se specializací Marketingová komunikace a public relationscs_CZ
uk.degree-discipline.enCommunication Studies:Marketing Communication and Public Relationsen_US
uk.degree-program.csKomunikační studiacs_CZ
uk.degree-program.enCommunication Studiesen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csV této práci se věnuji sestavení komplexního a prakticky aplikovatelného marketingového plánu pro začínající coworkingové centrum Špejchar Ražice. V první - teoretické části práce se věnuji představení coworkingu, jako konceptu, jeho historii ve světě (od počátků konceptu v 90. letech, až do současnosti) a vlivu pandemie Covid-19 na coworkingové prostory. Zároveň se v teoretické části věnuji historii konceptu coworkingu na území ČR. Součástí teoretické části této práce je také teoretické vymezení marketingového plánu, jeho náležitosti a současné trendy, které mají vliv na jeho postupnou proměnu. Zároveň je pak také součástí první části mé práce teoretické vymezení cílového zákazníka coworkingových služeb. Ve druhé - praktické části práce se věnuji tvorbě marketingového plánu pro potřeby Špejcharu Ražice. Vycházím zde z teoretických poznatků, ale také z provedené SWOT analýzy a z kvantitativního dotazníkového šetření zkoumající cílovou skupinu. Výsledkem této práce je aplikovatelný marketingový plán pro potřeby Špejcharu Ražice, který zahrnuje komunikační kanály a obsah relevantní vůči cílové skupině a časový harmonogram komunikačních aktivit.cs_CZ
uk.abstract.enIn this work I am dedicating myself to creating a complex and practically aplicable marketing plan for coworking center Špejchar Ražice, which is in its early stadium. In the first - theoretical part of the work I put focus on defining coworking as a concept, it's worldwide history (from the roots of the concept in the 1990's, till present day) and an impact of the Covid-19 pandemic on coworking spaces. I am also putting emphasis on the history of coworking in the Czech republic. A part of the theoretical part of this work is theoretical definement of a marketing plan, its components and the current trends that are having impact on its gradual change as well. Also, a part a the first part of my work is theoretical definement of a target group of coworking spaces. In the second - practical part of my work I am creating a marketing plan for the needs of Špejchar Ražice. I am based on the theoretical knowledge but also on the SWOT analysis and a quantitative research of a target group. The result of this work is applicable marketing plan for the needs of Špejchar Ražice, which includes communication channels and content relevant to the target group and a time harmonogram of the communication activities.en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
thesis.grade.codeD
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.thesis.defenceStatusO


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV