Zobrazit minimální záznam

Comparison of T-Mobile, Vodafone and O2 brand strategies: effectiveness of communication and adaptation of trends addressing Gen Z
dc.contributor.advisorRosenfeldová, Jana
dc.creatorSedláčková, Barbora
dc.date.accessioned2024-11-28T12:28:45Z
dc.date.available2024-11-28T12:28:45Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/191552
dc.description.abstractTelekomunikační technologie nás obklopují každý den. Generace Z společně s Mileniály jsou tzv. digitálními domorodci a aktuálně tvoří nejsilnější přímou i nepřímou kupní sílu. Firmy tak ve velkém přesunuly svou komunikaci do digitálního prostoru se snahou účinně zacílit a oslovit právě tyto věkové kategorie. Tato bakalářská práce porovnává strategie komunikace telekomunikačních značek T-Mobile, O2 a Vodafone na platformách sociálních sítí, specificky na Facebooku, Instagramu a TikToku. Zaměřuje se na především na účinnost komunikace a schopnost adaptace trendů oslovujících Generaci Z. V teoretické části práce jsou představeny a vysvětleny základní pojmy jako Generace Z, trendy, sociální sítě či influencer marketing, které jsou pro tuto práci klíčové. V metodologické části autorka představuje čtyři stanovené výzkumné otázky, na které odpovídá v závěru této práce. Výzkumná část této práce je rozdělena do dvou částí - analýza komunikace telekomunikačních značek na zvolených platformách sociálních sítí, která byla zaměřena na časové období od 1. srpna 2023 do 29. února 2024, a kvantitativní dotazníkové šetření. Z výzkumné části této bakalářské práce vyplývá, že značka T-Mobile si vedla nejlépe nejen v cílení obsahu, ale i v otázce skutečného oslovení příslušníků Generace Z svou komunikací na sociálních...cs_CZ
dc.description.abstractTelecommunications technology surrounds us every day. Generation Z, along with Millennials, are the so-called digital natives and currently represent the strongest direct and indirect buying power. Companies have thus shifted their communications in a big way to the digital space in an effort to effectively target and reach this age group. This bachelor thesis compares the communication strategies of telecommunication brands T-Mobile, O2 and Vodafone on social media platforms, specifically Facebook, Instagram and TikTok. It focuses primarily on the effectiveness of communication and the ability to adapt trends that appeal to Generation Z. The theoretical part of this thesis introduces and explains basic terms such as Generation Z, trends, social networks and influencer marketing, which are key to this thesis. In the methodological part, the author presents four set research questions, which are answered in the conclusion of this thesis. The research part of this thesis is divided into two parts - an analysis of telecommunication brands' communication on selected social media platforms, which focused on the time period from August 1, 2023 to February 29, 2024, and a quantitative questionnaire survey. The research part of this bachelor thesis shows that the T-Mobile brand performed best not only in...en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta sociálních vědcs_CZ
dc.subjectTelecommunications branden_US
dc.subjectsocial networksen_US
dc.subjectGeneration Zen_US
dc.subjecttrendsen_US
dc.subjecttargetingen_US
dc.subjecteffectivenessen_US
dc.subjectrelevanceen_US
dc.subjectinfluenceren_US
dc.subjectTelekomunikační značkacs_CZ
dc.subjectsociální sítěcs_CZ
dc.subjectGenerace Zcs_CZ
dc.subjecttrendycs_CZ
dc.subjectcílenícs_CZ
dc.subjectúčinnostcs_CZ
dc.subjectrelevancecs_CZ
dc.subjectinfluencercs_CZ
dc.titleKomparace strategií značek T-Mobile, Vodafone a O2: účinnost komunikace a adaptace trendů oslovujích Generaci Zcs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2024
dcterms.dateAccepted2024-06-20
dc.description.departmentDepartment of Marketing Communication and Public Relationsen_US
dc.description.departmentKatedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
dc.description.facultyFakulta sociálních vědcs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Social Sciencesen_US
dc.identifier.repId263900
dc.title.translatedComparison of T-Mobile, Vodafone and O2 brand strategies: effectiveness of communication and adaptation of trends addressing Gen Zen_US
dc.contributor.refereeHoudek, Petr
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineCommunication Studies:Marketing Communication and Public Relationsen_US
thesis.degree.disciplineKomunikační studia se specializací Marketingová komunikace a public relationscs_CZ
thesis.degree.programCommunication Studiesen_US
thesis.degree.programKomunikační studiacs_CZ
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta sociálních věd::Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Social Sciences::Department of Marketing Communication and Public Relationsen_US
uk.faculty-name.csFakulta sociálních vědcs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Social Sciencesen_US
uk.faculty-abbr.csFSVcs_CZ
uk.degree-discipline.csKomunikační studia se specializací Marketingová komunikace a public relationscs_CZ
uk.degree-discipline.enCommunication Studies:Marketing Communication and Public Relationsen_US
uk.degree-program.csKomunikační studiacs_CZ
uk.degree-program.enCommunication Studiesen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csTelekomunikační technologie nás obklopují každý den. Generace Z společně s Mileniály jsou tzv. digitálními domorodci a aktuálně tvoří nejsilnější přímou i nepřímou kupní sílu. Firmy tak ve velkém přesunuly svou komunikaci do digitálního prostoru se snahou účinně zacílit a oslovit právě tyto věkové kategorie. Tato bakalářská práce porovnává strategie komunikace telekomunikačních značek T-Mobile, O2 a Vodafone na platformách sociálních sítí, specificky na Facebooku, Instagramu a TikToku. Zaměřuje se na především na účinnost komunikace a schopnost adaptace trendů oslovujících Generaci Z. V teoretické části práce jsou představeny a vysvětleny základní pojmy jako Generace Z, trendy, sociální sítě či influencer marketing, které jsou pro tuto práci klíčové. V metodologické části autorka představuje čtyři stanovené výzkumné otázky, na které odpovídá v závěru této práce. Výzkumná část této práce je rozdělena do dvou částí - analýza komunikace telekomunikačních značek na zvolených platformách sociálních sítí, která byla zaměřena na časové období od 1. srpna 2023 do 29. února 2024, a kvantitativní dotazníkové šetření. Z výzkumné části této bakalářské práce vyplývá, že značka T-Mobile si vedla nejlépe nejen v cílení obsahu, ale i v otázce skutečného oslovení příslušníků Generace Z svou komunikací na sociálních...cs_CZ
uk.abstract.enTelecommunications technology surrounds us every day. Generation Z, along with Millennials, are the so-called digital natives and currently represent the strongest direct and indirect buying power. Companies have thus shifted their communications in a big way to the digital space in an effort to effectively target and reach this age group. This bachelor thesis compares the communication strategies of telecommunication brands T-Mobile, O2 and Vodafone on social media platforms, specifically Facebook, Instagram and TikTok. It focuses primarily on the effectiveness of communication and the ability to adapt trends that appeal to Generation Z. The theoretical part of this thesis introduces and explains basic terms such as Generation Z, trends, social networks and influencer marketing, which are key to this thesis. In the methodological part, the author presents four set research questions, which are answered in the conclusion of this thesis. The research part of this thesis is divided into two parts - an analysis of telecommunication brands' communication on selected social media platforms, which focused on the time period from August 1, 2023 to February 29, 2024, and a quantitative questionnaire survey. The research part of this bachelor thesis shows that the T-Mobile brand performed best not only in...en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
thesis.grade.codeC
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.thesis.defenceStatusO


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV