In-store marketingová komunikace parfumerií se zaměřením na digitalizaci: Případová studie Notino
Digitalization oriented in-store communication of perfume stores: Case study Notino
bakalářská práce (OBHÁJENO)

Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/191591Identifikátory
SIS: 263739
Kolekce
- Kvalifikační práce [18289]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Ježková, Tereza
Fakulta / součást
Fakulta sociálních věd
Obor
Komunikační studia se specializací Marketingová komunikace a public relations
Katedra / ústav / klinika
Katedra marketingové komunikace a public relations
Datum obhajoby
20. 6. 2024
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta sociálních vědJazyk
Čeština
Známka
Výborně
Klíčová slova (česky)
in-store marketingová komunikace, marketing v místě prodeje, parfumerie, technologie, digitalizace, NotinoKlíčová slova (anglicky)
in-store marketing communication, marketing at the point of sale, perfumeries, technologies, digitalization, NotinoHlavním tématem této bakalářské práce je in-store marketingová komunikace parfumerií se zaměřením na digitalizaci prodejen, přičemž se jedná o případovou studii firmy Notino. Cílem práce bylo zjistit povědomí návštěvníků o určitých digitalizacích a to, jak se k nim z uživatelského hlediska staví. Zároveň je zkoumána užitečnost daných technologií v konceptu celé prodejny, respektive jakým způsobem podporují její chod. V práci je nejprve teoreticky vymezen pojem "in-store marketingová komunikace" a jeho hlavní funkce. Následně jsou představeny moderní trendy a technologie vztahující se k marketingovým aktivitám v místě prodeje spolu s kosmetickým průmyslem a jeho současnými trendy. Další část práce se již zaměřuje více na představení firmy Notino a jejích prodejen. Výzkum je řešen za pomoci kvalitativní výzkumné metody, přesněji řečeno individuálními rozhovory. Data získaná z rozhovorů, které probíhaly s návštěvníky a zaměstnanci prodejny, jsou následně zanalyzována a interpretována. Za pomoci dat je poté daná pobočka spolu s vybranými digitalizacemi představena blíže.
The main objective of this bachelor thesis is in-store marketing communication of perfumeries with the focus on a digitalization of stores, while it is a case study of the Notino company. The aim of the work was to find out visitors awareness of a given digitalization and how they perceive them from a user's point of view. At the same time, the usefulness of the technologies in the concept of the entire store is examined as well as how they support its operation. The thesis first theoretically defines the concept of "in-store marketing communication" and its main functions. Then there are presented modern trends and technologies related to marketing activities at the point of sale, along with cosmetics industry and its current trends. The next part of the work focuses on introduction of Notino and its stores. The research is carried out using a qualitative research method, more precisely individual interviews. The data, which were obtained from interviews with visitors as well as store employees are subsequently analyzed and interpreted. With the help of the data, the given branch is then presented in more detail together with the selected digitalizations.