Zobrazit minimální záznam

Digitalization oriented in-store communication of perfume stores: Case study Notino
dc.contributor.advisorKoudelková, Petra
dc.creatorKratochvílová, Zuzana
dc.date.accessioned2024-11-28T12:25:07Z
dc.date.available2024-11-28T12:25:07Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/191591
dc.description.abstractHlavním tématem této bakalářské práce je in-store marketingová komunikace parfumerií se zaměřením na digitalizaci prodejen, přičemž se jedná o případovou studii firmy Notino. Cílem práce bylo zjistit povědomí návštěvníků o určitých digitalizacích a to, jak se k nim z uživatelského hlediska staví. Zároveň je zkoumána užitečnost daných technologií v konceptu celé prodejny, respektive jakým způsobem podporují její chod. V práci je nejprve teoreticky vymezen pojem "in-store marketingová komunikace" a jeho hlavní funkce. Následně jsou představeny moderní trendy a technologie vztahující se k marketingovým aktivitám v místě prodeje spolu s kosmetickým průmyslem a jeho současnými trendy. Další část práce se již zaměřuje více na představení firmy Notino a jejích prodejen. Výzkum je řešen za pomoci kvalitativní výzkumné metody, přesněji řečeno individuálními rozhovory. Data získaná z rozhovorů, které probíhaly s návštěvníky a zaměstnanci prodejny, jsou následně zanalyzována a interpretována. Za pomoci dat je poté daná pobočka spolu s vybranými digitalizacemi představena blíže.cs_CZ
dc.description.abstractThe main objective of this bachelor thesis is in-store marketing communication of perfumeries with the focus on a digitalization of stores, while it is a case study of the Notino company. The aim of the work was to find out visitors awareness of a given digitalization and how they perceive them from a user's point of view. At the same time, the usefulness of the technologies in the concept of the entire store is examined as well as how they support its operation. The thesis first theoretically defines the concept of "in-store marketing communication" and its main functions. Then there are presented modern trends and technologies related to marketing activities at the point of sale, along with cosmetics industry and its current trends. The next part of the work focuses on introduction of Notino and its stores. The research is carried out using a qualitative research method, more precisely individual interviews. The data, which were obtained from interviews with visitors as well as store employees are subsequently analyzed and interpreted. With the help of the data, the given branch is then presented in more detail together with the selected digitalizations.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta sociálních vědcs_CZ
dc.subjectin-store marketing communicationen_US
dc.subjectmarketing at the point of saleen_US
dc.subjectperfumeriesen_US
dc.subjecttechnologiesen_US
dc.subjectdigitalizationen_US
dc.subjectNotinoen_US
dc.subjectin-store marketingová komunikacecs_CZ
dc.subjectmarketing v místě prodejecs_CZ
dc.subjectparfumeriecs_CZ
dc.subjecttechnologiecs_CZ
dc.subjectdigitalizacecs_CZ
dc.subjectNotinocs_CZ
dc.titleIn-store marketingová komunikace parfumerií se zaměřením na digitalizaci: Případová studie Notinocs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2024
dcterms.dateAccepted2024-06-20
dc.description.departmentDepartment of Marketing Communication and Public Relationsen_US
dc.description.departmentKatedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
dc.description.facultyFakulta sociálních vědcs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Social Sciencesen_US
dc.identifier.repId263739
dc.title.translatedDigitalization oriented in-store communication of perfume stores: Case study Notinoen_US
dc.contributor.refereeJežková, Tereza
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineCommunication Studies:Marketing Communication and Public Relationsen_US
thesis.degree.disciplineKomunikační studia se specializací Marketingová komunikace a public relationscs_CZ
thesis.degree.programCommunication Studiesen_US
thesis.degree.programKomunikační studiacs_CZ
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta sociálních věd::Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Social Sciences::Department of Marketing Communication and Public Relationsen_US
uk.faculty-name.csFakulta sociálních vědcs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Social Sciencesen_US
uk.faculty-abbr.csFSVcs_CZ
uk.degree-discipline.csKomunikační studia se specializací Marketingová komunikace a public relationscs_CZ
uk.degree-discipline.enCommunication Studies:Marketing Communication and Public Relationsen_US
uk.degree-program.csKomunikační studiacs_CZ
uk.degree-program.enCommunication Studiesen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csHlavním tématem této bakalářské práce je in-store marketingová komunikace parfumerií se zaměřením na digitalizaci prodejen, přičemž se jedná o případovou studii firmy Notino. Cílem práce bylo zjistit povědomí návštěvníků o určitých digitalizacích a to, jak se k nim z uživatelského hlediska staví. Zároveň je zkoumána užitečnost daných technologií v konceptu celé prodejny, respektive jakým způsobem podporují její chod. V práci je nejprve teoreticky vymezen pojem "in-store marketingová komunikace" a jeho hlavní funkce. Následně jsou představeny moderní trendy a technologie vztahující se k marketingovým aktivitám v místě prodeje spolu s kosmetickým průmyslem a jeho současnými trendy. Další část práce se již zaměřuje více na představení firmy Notino a jejích prodejen. Výzkum je řešen za pomoci kvalitativní výzkumné metody, přesněji řečeno individuálními rozhovory. Data získaná z rozhovorů, které probíhaly s návštěvníky a zaměstnanci prodejny, jsou následně zanalyzována a interpretována. Za pomoci dat je poté daná pobočka spolu s vybranými digitalizacemi představena blíže.cs_CZ
uk.abstract.enThe main objective of this bachelor thesis is in-store marketing communication of perfumeries with the focus on a digitalization of stores, while it is a case study of the Notino company. The aim of the work was to find out visitors awareness of a given digitalization and how they perceive them from a user's point of view. At the same time, the usefulness of the technologies in the concept of the entire store is examined as well as how they support its operation. The thesis first theoretically defines the concept of "in-store marketing communication" and its main functions. Then there are presented modern trends and technologies related to marketing activities at the point of sale, along with cosmetics industry and its current trends. The next part of the work focuses on introduction of Notino and its stores. The research is carried out using a qualitative research method, more precisely individual interviews. The data, which were obtained from interviews with visitors as well as store employees are subsequently analyzed and interpreted. With the help of the data, the given branch is then presented in more detail together with the selected digitalizations.en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
thesis.grade.codeB
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.thesis.defenceStatusO


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV