Zobrazit minimální záznam

Stimulation of coordination abilities with regard to the use of ideomotor training (literature review)
dc.contributor.advisorPerič, Tomáš
dc.creatorVepřeková, Amálie
dc.date.accessioned2024-07-11T06:58:26Z
dc.date.available2024-07-11T06:58:26Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/191636
dc.description.abstractAbstracts: Author's name and surname: Amálie Vepřeková Title of the bachelor thesis: Stimulation of coordination with respect to ideomotor training Workplace: Department of Pedagogy, Psychology and Didactics Bachelor thesis supervisor: doc. PaedDr. Tomáš Perič, Ph.D., The year of submission: 2024 Thesis Objective: The aim of this thesis is to determine whether it is possible to combine ideomotor training and coordination stimulation in sports training. In terms of motor learning, we usually stimulate coordination in the first and second phases, while ideomotor training is usually used only in the third and fourth phases, when there is an opportunity to use abstract thinking. This paper will describe the phases of motor learning, the scope of motor learning, factors in motor learning, motor learning and brain function, the structure of coordination skills, principles for developing coordination, diagnosis of coordination skills, sensory periods for coordination development and ideomotor training, imagery, types of ideomotor training, and measurement of muscle activity in ideomotor training. in the results we will clarify under which conditions we can connect coordination and motor learning and ideomotor training with coordination. Methods: Based on keywords: motor learning, coordination skills, coordination...en_US
dc.description.abstractJméno a příjmení autora: Amálie Vepřeková Název bakalářské práce: Stimulace koordinace s přihlédnutím k ideomotorickému tréninku Pracoviště: Katedra pedagogiky, psychologie a didaktiky Vedoucí bakalářské práce: doc. PaedDr. Tomáš Perič, Ph.D. Rok odevzdání bakalářské práce: 2024 Cíl práce: Cílem této práce je zjistit, zda je možné propojit ideomotorický trénink a stimulaci koordinace ve sportovním tréninku. Z hlediska motorického učení stimulujeme koordinaci obvykle v první a druhé fázi, zatímco ideomotorický trénink používáme většinou až ve třetí a čtvrté fázi, kdy dochází k možnosti využití abstraktního myšlení. V práci budou popsány fáze motorického učení, rozsah motorického učení, činitelé v motorickém učení, motorické učení a funkce mozku, dále pak struktura koordinačních schopností, zásady pro rozvoj koordinace, diagnostika koordinačních schopností, senzitivní období pro rozvoj koordinace a ideomotorický trénink, imaginaci, typy ideomotorického tréninku a měření svalové aktivity při ideomotorickém tréninku. Ve výsledcích si objasníme, za jakých podmínek můžeme propojit koordinaci a motorické učení a ideomotorický trénink s koordinací. Metody: Na základě klíčových slov: motorické učení, koordinační schopnosti, stimulace koordinace, motorické učení koordinace, ideomotorický trénink, využití...cs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.subjectstructure of coordinationen_US
dc.subjectstages of motor learningen_US
dc.subjectmethods of stimulationen_US
dc.subjectstruktura koordinacecs_CZ
dc.subjectfáze motorického učenícs_CZ
dc.subjectmetody stimulacecs_CZ
dc.titleStimulace koordinačních schopností s přihlédnutím k využití ideomotorického tréninku (literární přehled)cs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2024
dcterms.dateAccepted2024-06-20
dc.description.departmentDepartment of Social Sciences Foundation in Kinanthropologyen_US
dc.description.departmentKatedra společenskovědního základu v kinantropologiics_CZ
dc.description.facultyFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Physical Education and Sporten_US
dc.identifier.repId245431
dc.title.translatedStimulation of coordination abilities with regard to the use of ideomotor training (literature review)en_US
dc.contributor.refereePeřinová, Radka
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineKondiční trenércs_CZ
thesis.degree.disciplineFitness coachen_US
thesis.degree.programFitness Coachen_US
thesis.degree.programKondiční trenércs_CZ
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta tělesné výchovy a sportu::Katedra společenskovědního základu v kinantropologiics_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Physical Education and Sport::Department of Social Sciences Foundation in Kinanthropologyen_US
uk.faculty-name.csFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Physical Education and Sporten_US
uk.faculty-abbr.csFTVScs_CZ
uk.degree-discipline.csKondiční trenércs_CZ
uk.degree-discipline.enFitness coachen_US
uk.degree-program.csKondiční trenércs_CZ
uk.degree-program.enFitness Coachen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csJméno a příjmení autora: Amálie Vepřeková Název bakalářské práce: Stimulace koordinace s přihlédnutím k ideomotorickému tréninku Pracoviště: Katedra pedagogiky, psychologie a didaktiky Vedoucí bakalářské práce: doc. PaedDr. Tomáš Perič, Ph.D. Rok odevzdání bakalářské práce: 2024 Cíl práce: Cílem této práce je zjistit, zda je možné propojit ideomotorický trénink a stimulaci koordinace ve sportovním tréninku. Z hlediska motorického učení stimulujeme koordinaci obvykle v první a druhé fázi, zatímco ideomotorický trénink používáme většinou až ve třetí a čtvrté fázi, kdy dochází k možnosti využití abstraktního myšlení. V práci budou popsány fáze motorického učení, rozsah motorického učení, činitelé v motorickém učení, motorické učení a funkce mozku, dále pak struktura koordinačních schopností, zásady pro rozvoj koordinace, diagnostika koordinačních schopností, senzitivní období pro rozvoj koordinace a ideomotorický trénink, imaginaci, typy ideomotorického tréninku a měření svalové aktivity při ideomotorickém tréninku. Ve výsledcích si objasníme, za jakých podmínek můžeme propojit koordinaci a motorické učení a ideomotorický trénink s koordinací. Metody: Na základě klíčových slov: motorické učení, koordinační schopnosti, stimulace koordinace, motorické učení koordinace, ideomotorický trénink, využití...cs_CZ
uk.abstract.enAbstracts: Author's name and surname: Amálie Vepřeková Title of the bachelor thesis: Stimulation of coordination with respect to ideomotor training Workplace: Department of Pedagogy, Psychology and Didactics Bachelor thesis supervisor: doc. PaedDr. Tomáš Perič, Ph.D., The year of submission: 2024 Thesis Objective: The aim of this thesis is to determine whether it is possible to combine ideomotor training and coordination stimulation in sports training. In terms of motor learning, we usually stimulate coordination in the first and second phases, while ideomotor training is usually used only in the third and fourth phases, when there is an opportunity to use abstract thinking. This paper will describe the phases of motor learning, the scope of motor learning, factors in motor learning, motor learning and brain function, the structure of coordination skills, principles for developing coordination, diagnosis of coordination skills, sensory periods for coordination development and ideomotor training, imagery, types of ideomotor training, and measurement of muscle activity in ideomotor training. in the results we will clarify under which conditions we can connect coordination and motor learning and ideomotor training with coordination. Methods: Based on keywords: motor learning, coordination skills, coordination...en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, Katedra společenskovědního základu v kinantropologiics_CZ
thesis.grade.code2
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.thesis.defenceStatusO


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV