Zobrazit minimální záznam

Použití mateřského jazyka při výuce anglického jazyka
dc.contributor.advisorHofmannová, Marie
dc.creatorRohlová, Jana
dc.date.accessioned2017-04-13T10:21:54Z
dc.date.available2017-04-13T10:21:54Z
dc.date.issued2009
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/19171
dc.description.abstractTato práce se zabývá použitím mateřského jazyka při výuce cizího jazyka, především pak použití českého jazyka při výuce anglického jazyka. První část zkoumá teoretické zázemí z hlediska použití mateřského jazyka v různých metodách. Praktická část se věnuje situaci na školách, míře a četnosti používání používání mateřského jazyka učiteli angličtiny a příležitostem, kdy k tomuto jevu dochází. Na základě propojení teoretických a praktických poznatků je patrná snaha najít možná řešení a cesty ke změnám a zlepšení současného stavu. Tato diplomová práce obsahuje reálné údaje, které vycházejí z osobních zkušeností autorky získaných na různých školách a z diskusí se studenty a učiteli.cs_CZ
dc.description.abstractThis thesis focuses on the use of the mother tongue in foreign language teaching, primarily the use of Czech in an English language classroom. The theoretical part analyses the theoretical background concerning the use of the mother tongue within different teaching methods. The practical part investigates the situation at schools and how much and on what occasions teachers use the mother tongue while teaching English. After combining both theoretical and practical findings, the goal is to figure out possible solutions and suggestions to change or to improve the current situation. This thesis works with real data based on personal experience gained at different schools and also based on personal interviews with students and teachers.en_US
dc.languageEnglishcs_CZ
dc.language.isoen_US
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.titleUse of Mother Tongue in an English Language Classroomen_US
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2009
dcterms.dateAccepted2009-01-29
dc.description.departmentKatedra anglického jazyka a literaturycs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId68299
dc.title.translatedPoužití mateřského jazyka při výuce anglického jazykacs_CZ
dc.contributor.refereeBouchnerová, Renata
dc.identifier.aleph001197814
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineTraining Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools English Language - Frenchen_US
thesis.degree.disciplineUčitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy anglický jazyk - francouzský jazykcs_CZ
thesis.degree.programTeacher Training for Secondary Schoolsen_US
thesis.degree.programUčitelství pro střední školycs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra anglického jazyka a literaturycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy anglický jazyk - francouzský jazykcs_CZ
uk.degree-discipline.enTraining Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools English Language - Frenchen_US
uk.degree-program.csUčitelství pro střední školycs_CZ
uk.degree-program.enTeacher Training for Secondary Schoolsen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csTato práce se zabývá použitím mateřského jazyka při výuce cizího jazyka, především pak použití českého jazyka při výuce anglického jazyka. První část zkoumá teoretické zázemí z hlediska použití mateřského jazyka v různých metodách. Praktická část se věnuje situaci na školách, míře a četnosti používání používání mateřského jazyka učiteli angličtiny a příležitostem, kdy k tomuto jevu dochází. Na základě propojení teoretických a praktických poznatků je patrná snaha najít možná řešení a cesty ke změnám a zlepšení současného stavu. Tato diplomová práce obsahuje reálné údaje, které vycházejí z osobních zkušeností autorky získaných na různých školách a z diskusí se studenty a učiteli.cs_CZ
uk.abstract.enThis thesis focuses on the use of the mother tongue in foreign language teaching, primarily the use of Czech in an English language classroom. The theoretical part analyses the theoretical background concerning the use of the mother tongue within different teaching methods. The practical part investigates the situation at schools and how much and on what occasions teachers use the mother tongue while teaching English. After combining both theoretical and practical findings, the goal is to figure out possible solutions and suggestions to change or to improve the current situation. This thesis works with real data based on personal experience gained at different schools and also based on personal interviews with students and teachers.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra anglického jazyka a literaturycs_CZ
dc.identifier.lisID990011978140106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV