Zobrazit minimální záznam

External Personnel Marketing as Recruitment Tool in IT Organisations
dc.contributor.advisorBěhounková, Olga
dc.creatorKotalová, Adéla
dc.date.accessioned2024-11-29T13:21:04Z
dc.date.available2024-11-29T13:21:04Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/191728
dc.description.abstract4 Abstrakt Diplomová práce se zabývá personálním marketingem, který je jedním z moderních nástrojů propagace organizace jako zaměstnavatele a zároveň oborem, který propojuje personální řízení a marketing. Cílem práce je identifikovat specifika externího personálního marketingu jako nástroje náboru v IT organizacích. Pozornost je věnována nástrojům a metodám personálního marketingu využívaných zejména v procesech získávání a stabilizace zaměstnanců. Představeny jsou nástroje marketingového mixu v personalistice a aktuální trendy v této oblasti. Charakterizována je pracovní pozice náboráře v IT sektoru, její specifika a požadované kompetence na tuto pozici podle databáze NSP. Součástí práce je kvantitativní šetření, jehož cílem je analyzovat nástroje externího personálního marketingu v IT organizacích. Šetření bylo realizováno formou dotazníku a celkem se ho zúčastnilo 53 respondentů, kterými jsou zaměstnanci personálního oddělení v IT organizacích v České republice a v rámci své pozice zodpovídají za nábor, personální marketing, či další personální činnosti. Klíčová slova personální marketing, externí personální marketing, nábor zaměstnanců, výběr zaměstnanců, technologické firmy, IT zaměstnancics_CZ
dc.description.abstract5 Abstract The thesis includes three theoretical chapters that deal with the tools and methods of personnel marketing, which are mainly used in the processes of recruitment and stabilization of employees; the tools of marketing mix in personnel management and current trends in this area, the job position of a recruiter in the IT sector is characterized and specifics and the required competencies that are required for the effective performance of this position according to the NSP database. The thesis also includes quantitative empirical research which aims to analyse external personnel marketing tools in IT organisations. The investigation was conducted in the form of a questionnaire and involved a total of 53 respondents who are employees of the HR departement in IT organizations in the Czech Republic and within their position are responsible for HR marketing, recruitment or other HR activites. Key Words personnel marketing, external personnel marketing, recruitment process, employee selection, technology-oriented companies, IT employeesen_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Filozofická fakultacs_CZ
dc.subjectpersonnel marketing|external personnel marketing|recruitment process|employee selection|technology-oriented companies|IT employeesen_US
dc.subjectpersonální marketing|externí personální marketing|nábor zaměstnanců|výběr zaměstnanců|technologické firmy|IT zaměstnancics_CZ
dc.titleExterní personální marketing jako nástroj náboru v IT organizacíchcs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2024
dcterms.dateAccepted2024-06-19
dc.description.departmentDepartment of Adult Education and Personnel Managementen_US
dc.description.departmentKatedra andragogiky a personálního řízenícs_CZ
dc.description.facultyFilozofická fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Artsen_US
dc.identifier.repId260463
dc.title.translatedExternal Personnel Marketing as Recruitment Tool in IT Organisationsen_US
dc.contributor.refereeSloboda, Zdeněk
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineAdult Education and Personnel Managementen_US
thesis.degree.disciplineAndragogika a personální řízenícs_CZ
thesis.degree.programAdult Education and Personnel Managementen_US
thesis.degree.programAndragogika a personální řízenícs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFilozofická fakulta::Katedra andragogiky a personálního řízenícs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Arts::Department of Adult Education and Personnel Managementen_US
uk.faculty-name.csFilozofická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Artsen_US
uk.faculty-abbr.csFFcs_CZ
uk.degree-discipline.csAndragogika a personální řízenícs_CZ
uk.degree-discipline.enAdult Education and Personnel Managementen_US
uk.degree-program.csAndragogika a personální řízenícs_CZ
uk.degree-program.enAdult Education and Personnel Managementen_US
thesis.grade.csDobřecs_CZ
thesis.grade.enGooden_US
uk.abstract.cs4 Abstrakt Diplomová práce se zabývá personálním marketingem, který je jedním z moderních nástrojů propagace organizace jako zaměstnavatele a zároveň oborem, který propojuje personální řízení a marketing. Cílem práce je identifikovat specifika externího personálního marketingu jako nástroje náboru v IT organizacích. Pozornost je věnována nástrojům a metodám personálního marketingu využívaných zejména v procesech získávání a stabilizace zaměstnanců. Představeny jsou nástroje marketingového mixu v personalistice a aktuální trendy v této oblasti. Charakterizována je pracovní pozice náboráře v IT sektoru, její specifika a požadované kompetence na tuto pozici podle databáze NSP. Součástí práce je kvantitativní šetření, jehož cílem je analyzovat nástroje externího personálního marketingu v IT organizacích. Šetření bylo realizováno formou dotazníku a celkem se ho zúčastnilo 53 respondentů, kterými jsou zaměstnanci personálního oddělení v IT organizacích v České republice a v rámci své pozice zodpovídají za nábor, personální marketing, či další personální činnosti. Klíčová slova personální marketing, externí personální marketing, nábor zaměstnanců, výběr zaměstnanců, technologické firmy, IT zaměstnancics_CZ
uk.abstract.en5 Abstract The thesis includes three theoretical chapters that deal with the tools and methods of personnel marketing, which are mainly used in the processes of recruitment and stabilization of employees; the tools of marketing mix in personnel management and current trends in this area, the job position of a recruiter in the IT sector is characterized and specifics and the required competencies that are required for the effective performance of this position according to the NSP database. The thesis also includes quantitative empirical research which aims to analyse external personnel marketing tools in IT organisations. The investigation was conducted in the form of a questionnaire and involved a total of 53 respondents who are employees of the HR departement in IT organizations in the Czech Republic and within their position are responsible for HR marketing, recruitment or other HR activites. Key Words personnel marketing, external personnel marketing, recruitment process, employee selection, technology-oriented companies, IT employeesen_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Filozofická fakulta, Katedra andragogiky a personálního řízenícs_CZ
thesis.grade.code3
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.thesis.defenceStatusO


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV