Zobrazit minimální záznam

Case study of digitization of a paperback football magazine Football Club
dc.contributor.advisorTurková, Kateřina
dc.creatorBaloun, Matěj
dc.date.accessioned2024-11-29T09:36:35Z
dc.date.available2024-11-29T09:36:35Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/191877
dc.description.abstractPředmětem zkoumání diplomové práce je digitalizace magazínu Football Club, jenž od roku 2017 vycházel jako čtvrtletník a v roce 2022 byla spuštěna jeho webová verze. Proces digitalizace magazínu je zkoumán od roku 2017 do října roku 2023. Cílem práce je popsat proces, jakým k digitalizaci magazínu v uvedeném období došlo. Proces digitalizace si práce klade za cíl zkoumat ve třech oblastech. První oblastí je proměna obsahu v návaznosti na digitalizaci. Druhou oblastí je proměna financování projektu. Třetí oblastí je vliv digitalizace na interní procesy uvnitř redakce. Pro dosažení výše popsaných cílů byly provedeny tři polostrukturované rozhovory s klíčovými zaměstnanci magazínu Football Club a jeho vydavatelství NextPage Media. Dále práce vychází z veřejně dostupných informací a interních dat, které vydavatelství NextPage Media pro účely sepsání diplomové práce jejímu autorovi poskytlo. Práce je zpracována metodou případové studie. Závěr práce konstatuje, že mezi klíčové nástroje digitalizace magazínu patřilo nad rámec spuštění webové stránky taktéž rozšíření komunikačních kanálů projektu, produkce nových typů obsahů a digitalizace archivu magazínu. Dále autor práce došel k závěru, že dopad na chod redakce lze charakterizovat jako pozitivní, kdy celý proces vedl k vytvoření nových pracovních pozic...cs_CZ
dc.description.abstractThe subject of the thesis is the digitisation of the Football Club magazine, which has been published as a quarterly magazine since 2017 and a web version that was launched in 2022. The digitisation process of the magazine is examined from 2017 to October 2023. The aim of this thesis is to describe the process by which the digitisation of the magazine occurred during this period. The thesis aims to examine the digitisation process in three areas. The first area is the transformation of content in the wake of digitisation. The second area is the transformation of the financing of the project. The third area is the impact of digitisation on internal processes within the editorial office. In order to achieve the objectives described above, three semi-structured interviews were conducted with key employees of Football Club magazine and its publisher NextPage Media. Furthermore, the thesis is based on publicly available information and internal data provided to the author by the publishing house NextPage Media for the purpose of writing the thesis. The thesis uses the case study research method. The thesis concludes that the key tools of the magazine's digitisation included, beyond the launch of the website, the expansion of the project's communication channels, the production of new types of content...en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta sociálních vědcs_CZ
dc.subjectmedia digitizationen_US
dc.subjectmedia internetizationen_US
dc.subjectshovelwareen_US
dc.subjectnew mediaen_US
dc.subjectconvergenceen_US
dc.subjectFootball Cluben_US
dc.subjectdigitalizace médiícs_CZ
dc.subjectinternetizace médiícs_CZ
dc.subjectshovelwarecs_CZ
dc.subjectnová médiacs_CZ
dc.subjectkonvergencecs_CZ
dc.subjectFootball Clubcs_CZ
dc.titlePřípadová studie digitalizace tištěného fotbalového magazínu Football Clubcs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2024
dcterms.dateAccepted2024-06-25
dc.description.departmentDepartment of Media Studiesen_US
dc.description.departmentKatedra mediálních studiícs_CZ
dc.description.facultyFakulta sociálních vědcs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Social Sciencesen_US
dc.identifier.repId263319
dc.title.translatedCase study of digitization of a paperback football magazine Football Cluben_US
dc.contributor.refereeHalada, Jan
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineMedia Studiesen_US
thesis.degree.disciplineMediální studiacs_CZ
thesis.degree.programMedia Studiesen_US
thesis.degree.programMediální studiacs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta sociálních věd::Katedra mediálních studiícs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Social Sciences::Department of Media Studiesen_US
uk.faculty-name.csFakulta sociálních vědcs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Social Sciencesen_US
uk.faculty-abbr.csFSVcs_CZ
uk.degree-discipline.csMediální studiacs_CZ
uk.degree-discipline.enMedia Studiesen_US
uk.degree-program.csMediální studiacs_CZ
uk.degree-program.enMedia Studiesen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csPředmětem zkoumání diplomové práce je digitalizace magazínu Football Club, jenž od roku 2017 vycházel jako čtvrtletník a v roce 2022 byla spuštěna jeho webová verze. Proces digitalizace magazínu je zkoumán od roku 2017 do října roku 2023. Cílem práce je popsat proces, jakým k digitalizaci magazínu v uvedeném období došlo. Proces digitalizace si práce klade za cíl zkoumat ve třech oblastech. První oblastí je proměna obsahu v návaznosti na digitalizaci. Druhou oblastí je proměna financování projektu. Třetí oblastí je vliv digitalizace na interní procesy uvnitř redakce. Pro dosažení výše popsaných cílů byly provedeny tři polostrukturované rozhovory s klíčovými zaměstnanci magazínu Football Club a jeho vydavatelství NextPage Media. Dále práce vychází z veřejně dostupných informací a interních dat, které vydavatelství NextPage Media pro účely sepsání diplomové práce jejímu autorovi poskytlo. Práce je zpracována metodou případové studie. Závěr práce konstatuje, že mezi klíčové nástroje digitalizace magazínu patřilo nad rámec spuštění webové stránky taktéž rozšíření komunikačních kanálů projektu, produkce nových typů obsahů a digitalizace archivu magazínu. Dále autor práce došel k závěru, že dopad na chod redakce lze charakterizovat jako pozitivní, kdy celý proces vedl k vytvoření nových pracovních pozic...cs_CZ
uk.abstract.enThe subject of the thesis is the digitisation of the Football Club magazine, which has been published as a quarterly magazine since 2017 and a web version that was launched in 2022. The digitisation process of the magazine is examined from 2017 to October 2023. The aim of this thesis is to describe the process by which the digitisation of the magazine occurred during this period. The thesis aims to examine the digitisation process in three areas. The first area is the transformation of content in the wake of digitisation. The second area is the transformation of the financing of the project. The third area is the impact of digitisation on internal processes within the editorial office. In order to achieve the objectives described above, three semi-structured interviews were conducted with key employees of Football Club magazine and its publisher NextPage Media. Furthermore, the thesis is based on publicly available information and internal data provided to the author by the publishing house NextPage Media for the purpose of writing the thesis. The thesis uses the case study research method. The thesis concludes that the key tools of the magazine's digitisation included, beyond the launch of the website, the expansion of the project's communication channels, the production of new types of content...en_US
uk.file-availabilityN
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Katedra mediálních studiícs_CZ
thesis.grade.codeA
uk.publication-placePrahacs_CZ
dc.date.embargoEndDate22-03-2027
uk.embargo.reasonProtection of the legitimate interests of third parties worthy of special considerationen
uk.embargo.reasonOchrana oprávněných zájmů třetích osob hodných zvláštního zřetelecs
uk.thesis.defenceStatusO


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV