Zobrazit minimální záznam

Řízení robotického šachového manipulátoru
dc.contributor.advisorKruliš, Martin
dc.creatorKapustík, Boris
dc.date.accessioned2024-11-29T14:02:28Z
dc.date.available2024-11-29T14:02:28Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/192049
dc.description.abstractV této práci použijeme Kinect v2 (od Microsoft Corporation), Stockfish (jeden z nej- lépe hodnocených šachových programů), a na zakázku vyrobený robotický manipulátor schopný přijímat jednoduché příkazy k pohybu po 3-rozměrné rovině. Cílem je integrovat software pro sledování deskových her (šachy) pomocí snadno dostupné kamery a hloub- kového senzoru vyvinutýho Romanemem Stankem s open-source šachovým enginem k vytvoření jednoduchého šachového robota. Díky sledování, robot bude mít schopnost ko- munikovat s uživateli. Výstupem bude desktopová aplikace pro ovládání a konfiguraci robota, přepínání mezi herními režimy a sledování hry. Bude to také vyžadovat vytvoření virtuální napodobeniny robotického jeřábu pro zjednodušení testování a dalšího vývoje.cs_CZ
dc.description.abstractIn this thesis, we will use Kinect v2 (from Microsoft Corporation), Stockfish (one of the highest-ranking chess engines), and a custom-made robotic crane capable of accepting simple commands to move across a 3-dimensional plane. The objective is to integrate software for boardgame (Chess) tracking using an easily accessible camera and depth sensor developed by Roman Staněk with an open-source chess engine to create a simple chess robot. Thanks to the tracing, the robot will have the ability to interact with users. The output will be a desktop application for controlling and configuring the robot, switching between game modes, and tracking the game. It will also require creating a virtual mock of the robotic crane to simplify testing and further development.en_US
dc.languageEnglishcs_CZ
dc.language.isoen_US
dc.publisherUniverzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakultacs_CZ
dc.subjectKinect|integration|computer vision|memory-mapped files|robotic chess-playing manipulator|inter-process communicationen_US
dc.subjectKinect|integrace|počítačové vidění|Soubory mapované paměti|robotický šachy hrající manipulátor|Meziprocesová komunikacecs_CZ
dc.titleControlling a Robotic Chess Manipulatoren_US
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2024
dcterms.dateAccepted2024-06-28
dc.description.departmentDepartment of Distributed and Dependable Systemsen_US
dc.description.departmentKatedra distribuovaných a spolehlivých systémůcs_CZ
dc.description.facultyMatematicko-fyzikální fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Mathematics and Physicsen_US
dc.identifier.repId268777
dc.title.translatedŘízení robotického šachového manipulátorucs_CZ
dc.contributor.refereeKopecký, Michal
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineComputer Science with specialisation in Programming and Software Developmenten_US
thesis.degree.disciplineInformatika se specializací Programování a vývoj softwarecs_CZ
thesis.degree.programComputer Scienceen_US
thesis.degree.programInformatikacs_CZ
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csMatematicko-fyzikální fakulta::Katedra distribuovaných a spolehlivých systémůcs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Mathematics and Physics::Department of Distributed and Dependable Systemsen_US
uk.faculty-name.csMatematicko-fyzikální fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Mathematics and Physicsen_US
uk.faculty-abbr.csMFFcs_CZ
uk.degree-discipline.csInformatika se specializací Programování a vývoj softwarecs_CZ
uk.degree-discipline.enComputer Science with specialisation in Programming and Software Developmenten_US
uk.degree-program.csInformatikacs_CZ
uk.degree-program.enComputer Scienceen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csV této práci použijeme Kinect v2 (od Microsoft Corporation), Stockfish (jeden z nej- lépe hodnocených šachových programů), a na zakázku vyrobený robotický manipulátor schopný přijímat jednoduché příkazy k pohybu po 3-rozměrné rovině. Cílem je integrovat software pro sledování deskových her (šachy) pomocí snadno dostupné kamery a hloub- kového senzoru vyvinutýho Romanemem Stankem s open-source šachovým enginem k vytvoření jednoduchého šachového robota. Díky sledování, robot bude mít schopnost ko- munikovat s uživateli. Výstupem bude desktopová aplikace pro ovládání a konfiguraci robota, přepínání mezi herními režimy a sledování hry. Bude to také vyžadovat vytvoření virtuální napodobeniny robotického jeřábu pro zjednodušení testování a dalšího vývoje.cs_CZ
uk.abstract.enIn this thesis, we will use Kinect v2 (from Microsoft Corporation), Stockfish (one of the highest-ranking chess engines), and a custom-made robotic crane capable of accepting simple commands to move across a 3-dimensional plane. The objective is to integrate software for boardgame (Chess) tracking using an easily accessible camera and depth sensor developed by Roman Staněk with an open-source chess engine to create a simple chess robot. Thanks to the tracing, the robot will have the ability to interact with users. The output will be a desktop application for controlling and configuring the robot, switching between game modes, and tracking the game. It will also require creating a virtual mock of the robotic crane to simplify testing and further development.en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakulta, Katedra distribuovaných a spolehlivých systémůcs_CZ
thesis.grade.code2
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.thesis.defenceStatusO


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV