Trabajo con los adultos y los jóvenes durante las primeras clases de Español como Lengua Extranjera (ELE)
Work with adults and young learners during the first classes of Spanish as a foreign language (ELE)
Práce s dospělými a adolescenty během prvních hodin španělštiny jako cizího jazyka (ELE)
bakalářská práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/192170Identifikátory
SIS: 250756
Kolekce
- Kvalifikační práce [23745]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
González Lozano, Javier
Fakulta / součást
Filozofická fakulta
Obor
Španělský jazyk a literatura se zaměřením na vzdělávání - Historie se zaměřením na vzdělávání
Katedra / ústav / klinika
Ústav románských studií
Datum obhajoby
17. 6. 2024
Nakladatel
Univerzita Karlova, Filozofická fakultaJazyk
Španělština
Známka
Výborně
Klíčová slova (česky)
španělština jako cizí jazyk (ELE)|výuka|dospělí|dospívající|španělský jazyk|první hodinyKlíčová slova (anglicky)
Spanish as a foreign language (ELE)|teaching|adults|adolescents|Spanish|first classesV této práci se zaměřuji na první hodiny španělštiny jako cizího jazyka (ELE) při práci s dospělými a adolescentními studenty. Na tyto zmíněné skupiny se zaměřuji jednotlivě, zároveň je také porovnávám mezi sebou a vysvětluji rozdíly v přístupu studentů k jazyku. V tomto textu najdete odpovědi na to, jak se práce mezi těmito dvěma skupinami liší, jaké postupy, techniky a tendence jsou vhodné pro tyto věkové skupiny a jak učitel hodiny rozvíjí. Nastiňuji také témata, která lze během prvních hodin vysvětlit. K této práci mi pomáhá pozorování, které dělám na středních školách, v ústavech a na jazykových školách. Klíčová slova: španělština jako cizí jazyk (ELE), výuka, adolescenti, dospělí, první hodiny
In this thesis, I focus on the first lessons of Spanish as a Foreign Language (ELE) when working with adult and adolescent students. I concentrate on these mentioned groups individually, at the same time I also compare them with each other and explain the differences in students' approach to language. In this text you find answers to how the work differs between these two groups, what procedures, techniques and tendencies are appropriate for these age groups and how the teacher develops the lessons. I also outline topics that can be explained in the first few hours. The observation I make in secondary schools, grammar schools and language schools help me in this work. Keywords: Spanish as a foreign language (ELE), teaching, teenagers, adolescents, adults, first classes