Zobrazit minimální záznam

Learning strategies of high school students
dc.contributor.advisorKomárková, Tereza
dc.creatorKladivová, Lucie
dc.date.accessioned2024-07-20T06:43:51Z
dc.date.available2024-07-20T06:43:51Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/192212
dc.description.abstractThe bachelor thesis deals with the topic of learning strategies and styles of high school students. The aim of this thesis is to describe the learning strategies and styles of students with regard to the use of modern technology nowadays. The aim of the practical part is to find out if and how high school students use artificial intelligence during the educational process and what advantages and disadvantages they see in using modern technologies. The thesis is divided into two parts, theoretical and practical. The theoretical part contains individual definitions of the terms strategies and learning styles, their classification and characteristics. In the final chapter of the theoretical part, the thesis focuses on modern technologies. The practical part is based on qualitative research, in which data were obtained using the method of semi-structured interviews. The research sample consists of five high school students.en_US
dc.description.abstractBakalářská práce se věnuje tématu učebních strategií a stylů studentů středních škol. Cílem této práce je popsat učební strategie a styly studentů s ohledem na používání moderních technologií v dnešní době. Cílem praktické části je zjistit, jestli a jak studenti středních škol využívají umělou inteligenci v průběhu vzdělávacího procesu a jaké výhody a nevýhody spatřují při používání moderních technologií. Práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. Teoretická část obsahuje jednotlivé definice pojmů strategie a styly učení, jejich klasifikaci a charakteristiku. V závěrečné kapitole teoretické části se práce věnuje moderním technologiím. Praktická část je založena na kvalitativním výzkumu, do kterého byla data získána pomocí metody polostrukturovaných rozhovorů. Výzkumný vzorek tvoří pět studentů středních škol.cs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Filozofická fakultacs_CZ
dc.subjectlearning strategies|learning styles|modern technologies|education|high school|studentsen_US
dc.subjectučební strategie|učební styly|moderní technologie|vzdělávání|střední škola|studentics_CZ
dc.titleUčební strategie studentů středních školcs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2024
dcterms.dateAccepted2024-06-10
dc.description.departmentDepartment of Educationen_US
dc.description.departmentKatedra pedagogikycs_CZ
dc.description.facultyFilozofická fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Artsen_US
dc.identifier.repId265576
dc.title.translatedLearning strategies of high school studentsen_US
dc.contributor.refereeŠimáčková, Dita
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplinePedagogikacs_CZ
thesis.degree.disciplineEducationen_US
thesis.degree.programEducationen_US
thesis.degree.programPedagogikacs_CZ
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFilozofická fakulta::Katedra pedagogikycs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Arts::Department of Educationen_US
uk.faculty-name.csFilozofická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Artsen_US
uk.faculty-abbr.csFFcs_CZ
uk.degree-discipline.csPedagogikacs_CZ
uk.degree-discipline.enEducationen_US
uk.degree-program.csPedagogikacs_CZ
uk.degree-program.enEducationen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csBakalářská práce se věnuje tématu učebních strategií a stylů studentů středních škol. Cílem této práce je popsat učební strategie a styly studentů s ohledem na používání moderních technologií v dnešní době. Cílem praktické části je zjistit, jestli a jak studenti středních škol využívají umělou inteligenci v průběhu vzdělávacího procesu a jaké výhody a nevýhody spatřují při používání moderních technologií. Práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. Teoretická část obsahuje jednotlivé definice pojmů strategie a styly učení, jejich klasifikaci a charakteristiku. V závěrečné kapitole teoretické části se práce věnuje moderním technologiím. Praktická část je založena na kvalitativním výzkumu, do kterého byla data získána pomocí metody polostrukturovaných rozhovorů. Výzkumný vzorek tvoří pět studentů středních škol.cs_CZ
uk.abstract.enThe bachelor thesis deals with the topic of learning strategies and styles of high school students. The aim of this thesis is to describe the learning strategies and styles of students with regard to the use of modern technology nowadays. The aim of the practical part is to find out if and how high school students use artificial intelligence during the educational process and what advantages and disadvantages they see in using modern technologies. The thesis is divided into two parts, theoretical and practical. The theoretical part contains individual definitions of the terms strategies and learning styles, their classification and characteristics. In the final chapter of the theoretical part, the thesis focuses on modern technologies. The practical part is based on qualitative research, in which data were obtained using the method of semi-structured interviews. The research sample consists of five high school students.en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Filozofická fakulta, Katedra pedagogikycs_CZ
thesis.grade.code1
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.thesis.defenceStatusO


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV