Zobrazit minimální záznam

Strategy of a selected sports club
dc.contributor.advisorOpelík, Daniel
dc.creatorKrob, Jiří
dc.date.accessioned2024-11-29T19:43:47Z
dc.date.available2024-11-29T19:43:47Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/192526
dc.description.abstractNázev: Strategie vybraného sportovního subjektu Cíle: Hlavním cílem práce je formulovat strategii Sportclubu Řevnice, z.s. Metody: Kvalitativní polostrukturované rozhovory, Focus group, Analýza dokumentů, Tafflerův bankrotní model, Kralickův quicktest, Modifikovaný hodnotový řetězec Výsledky: V rámci finanční analýzy byla zjištěna převažující bonita klubu, která byla nalomena v roce 2020 kvůli pandemii covidu. Také byly zaznamenány výkyvy plynoucí z investic do dlouhodobého majetku. Hodnotový řetězec přinesl komplexní pohled na sledovaný subjekt a odhalil aktuální finanční výzvu v podobě splácení leasingu. Na základě těchtoinformací a informací získaných v rámci předešlé bakalářské práce zabývající se stejným subjektem byly vybrány strategie lídra na trhu a strategie diferenciace. Následně byly stanoveny tři hlavní strategické oblasti - zapojení do klubu lidí z nových cílových skupin, diferenciaci nabízeného produktu díky zajišťování nadstandardní kvality tréninků a zajištění veškerých nadstandardních sportovních služeb pro všechny členy klubu a zajištění finanční stability. Z těch poté vychází struktura cílů a aktivit k naplnění těchto cílů. Klíčová slova: Strategie, Strategický management, Finanční analýza, Hodnotovýřetězec, Mise a vizecs_CZ
dc.description.abstractTitle: Strategy of a Selected Sports Club Objectives: The main objective of this work is to formulate the strategy for Sportclub Řevnice, z.s. Methods: Qualitative semi-structured interviews, Focus group, Document analysis, Taffler's bankruptcy model, Kralicek's quicktest, Modified value chain Results: The financial analysis revealed a generally good creditworthiness of the club, which was compromised in 2020 due to the COVID-19 pandemic. Fluctuations resulting from investments in long-term assets were also noted. The value chain provided a comprehensive view of the monitored entity and uncovered a current financial challenge in the form of leasing repayment. Based on this information and the information obtained in the previous bachelor's thesis dealing with the same subject. Market leader strategy combined with differentiation strategy were selected, setting three main strategic areas: engaging new target groups in the club, differentiating the offered product by ensuring premium quality training, and providing all premium sports services for all club members while ensuring financial stability. These approaches then form the structure of goals and activities to achieve these goals. Keywords: Strategy, Strategic management, Financial analysis, Value chain, Mission and Visionen_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.subjectStrategyen_US
dc.subjectStrategic managementen_US
dc.subjectFinancial analysisen_US
dc.subjectValue chainen_US
dc.subjectMission and visionen_US
dc.subjectStrategiecs_CZ
dc.subjectStrategický managementcs_CZ
dc.subjectFinanční analýzacs_CZ
dc.subjectHodnotový řetězeccs_CZ
dc.subjectMise a vizecs_CZ
dc.titleStrategie vybraného sportovního subjektucs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2024
dcterms.dateAccepted2024-08-21
dc.description.departmentDepartment of Sport Managementen_US
dc.description.departmentKatedra managementu sportucs_CZ
dc.description.facultyFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Physical Education and Sporten_US
dc.identifier.repId260720
dc.title.translatedStrategy of a selected sports cluben_US
dc.contributor.refereeČáslavová, Eva
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
thesis.degree.programSport Managementen_US
thesis.degree.programManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta tělesné výchovy a sportu::Katedra managementu sportucs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Physical Education and Sport::Department of Sport Managementen_US
uk.faculty-name.csFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Physical Education and Sporten_US
uk.faculty-abbr.csFTVScs_CZ
uk.degree-discipline.csManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.degree-program.csManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.degree-program.enSport Managementen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csNázev: Strategie vybraného sportovního subjektu Cíle: Hlavním cílem práce je formulovat strategii Sportclubu Řevnice, z.s. Metody: Kvalitativní polostrukturované rozhovory, Focus group, Analýza dokumentů, Tafflerův bankrotní model, Kralickův quicktest, Modifikovaný hodnotový řetězec Výsledky: V rámci finanční analýzy byla zjištěna převažující bonita klubu, která byla nalomena v roce 2020 kvůli pandemii covidu. Také byly zaznamenány výkyvy plynoucí z investic do dlouhodobého majetku. Hodnotový řetězec přinesl komplexní pohled na sledovaný subjekt a odhalil aktuální finanční výzvu v podobě splácení leasingu. Na základě těchtoinformací a informací získaných v rámci předešlé bakalářské práce zabývající se stejným subjektem byly vybrány strategie lídra na trhu a strategie diferenciace. Následně byly stanoveny tři hlavní strategické oblasti - zapojení do klubu lidí z nových cílových skupin, diferenciaci nabízeného produktu díky zajišťování nadstandardní kvality tréninků a zajištění veškerých nadstandardních sportovních služeb pro všechny členy klubu a zajištění finanční stability. Z těch poté vychází struktura cílů a aktivit k naplnění těchto cílů. Klíčová slova: Strategie, Strategický management, Finanční analýza, Hodnotovýřetězec, Mise a vizecs_CZ
uk.abstract.enTitle: Strategy of a Selected Sports Club Objectives: The main objective of this work is to formulate the strategy for Sportclub Řevnice, z.s. Methods: Qualitative semi-structured interviews, Focus group, Document analysis, Taffler's bankruptcy model, Kralicek's quicktest, Modified value chain Results: The financial analysis revealed a generally good creditworthiness of the club, which was compromised in 2020 due to the COVID-19 pandemic. Fluctuations resulting from investments in long-term assets were also noted. The value chain provided a comprehensive view of the monitored entity and uncovered a current financial challenge in the form of leasing repayment. Based on this information and the information obtained in the previous bachelor's thesis dealing with the same subject. Market leader strategy combined with differentiation strategy were selected, setting three main strategic areas: engaging new target groups in the club, differentiating the offered product by ensuring premium quality training, and providing all premium sports services for all club members while ensuring financial stability. These approaches then form the structure of goals and activities to achieve these goals. Keywords: Strategy, Strategic management, Financial analysis, Value chain, Mission and Visionen_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, Katedra managementu sportucs_CZ
thesis.grade.code2
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.thesis.defenceStatusO


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV