Zobrazit minimální záznam

Archetypes perception of czech hockey extraleague teams
dc.contributor.advisorOpelík, Daniel
dc.creatorKosková, Tamara
dc.date.accessioned2024-11-29T15:26:25Z
dc.date.available2024-11-29T15:26:25Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/192542
dc.description.abstractNázev: Vnímané archetypy týmů české hokejové extraligy Cíle: Cílem práce je zjistit, jaké archetypy přiřazují fanoušci českého hokeje konkrétním týmům české extraligy v sezóně 2023/2024. Metody: Základním prvkem bakalářské práce byl marketingový výzkum zaměřený na vnímání značek týmů, které se účastnily sezóně 2023/2024 české hokejové extraligy. Tento výzkum byl prováděn prostřednictvím elektronického dotazování. Teoretická část práce vychází především z rozboru dostupné literatury o teorii archetypů, jejich využití v marketingu organizací a pojmů potřebných pro pochopení celé problematiky. V rámci analytické části byly aplikovány projektivní techniky, konkrétně metody personifikace a vizualizace. Výsledky: Dlouhodobě úspěšné týmy mají jeden hlavní archetyp, např. HC Oceláři Třinec. Ostatní týmy s průměrnými výkony inklinují k jednomu či více archetypů, např. HC Vítkovice Ridera. Klíčová slova: lední hokej, fanoušci, branding, extraligacs_CZ
dc.description.abstractTitle: Archetypes perception of Czech hockey extraleague teams Objectives: The aim of this thesis is to find out what archetypes Czech hockey fans assign to specific teams of the Czech Extraliga in the 2023/2024 season. Methods: The basic element of the bachelor thesis was marketing research focused on the perception of brands of teams that participated in the Czech Extraliga in the 2023/2024 season. This research was conducted through electronic interviewing. The theoretical part of the thesis is based mainly on the analysis of available literature on the theory of archetypes, their use in the marketing of organizations and the concepts needed for understanding the whole issue. Projective techniques were applied in the analytical part, specifically methods of personification and visualization. Results: Long-term successful teams have one main archetype, e.g. HC Oceláři Třinec. Other teams with average performances tend to one or more archetypes, e.g. HC Vítkovice Ridera. Keywords: Ice hockey, fans, branding, Extraligaen_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.subjectIce hockeyen_US
dc.subjectfansen_US
dc.subjectbrandingen_US
dc.subjectExtraligaen_US
dc.subjectlední hokejcs_CZ
dc.subjectfanoušcics_CZ
dc.subjectbrandingcs_CZ
dc.subjectextraligacs_CZ
dc.titleVnímané archetypy týmů české hokejové extraligycs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2024
dcterms.dateAccepted2024-08-22
dc.description.departmentDepartment of Sport Managementen_US
dc.description.departmentKatedra managementu sportucs_CZ
dc.description.facultyFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Physical Education and Sporten_US
dc.identifier.repId259027
dc.title.translatedArchetypes perception of czech hockey extraleague teamsen_US
dc.contributor.refereeVoráček, Josef
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
thesis.degree.programSports Managementen_US
thesis.degree.programManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta tělesné výchovy a sportu::Katedra managementu sportucs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Physical Education and Sport::Department of Sport Managementen_US
uk.faculty-name.csFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Physical Education and Sporten_US
uk.faculty-abbr.csFTVScs_CZ
uk.degree-discipline.csManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.degree-program.csManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.degree-program.enSports Managementen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csNázev: Vnímané archetypy týmů české hokejové extraligy Cíle: Cílem práce je zjistit, jaké archetypy přiřazují fanoušci českého hokeje konkrétním týmům české extraligy v sezóně 2023/2024. Metody: Základním prvkem bakalářské práce byl marketingový výzkum zaměřený na vnímání značek týmů, které se účastnily sezóně 2023/2024 české hokejové extraligy. Tento výzkum byl prováděn prostřednictvím elektronického dotazování. Teoretická část práce vychází především z rozboru dostupné literatury o teorii archetypů, jejich využití v marketingu organizací a pojmů potřebných pro pochopení celé problematiky. V rámci analytické části byly aplikovány projektivní techniky, konkrétně metody personifikace a vizualizace. Výsledky: Dlouhodobě úspěšné týmy mají jeden hlavní archetyp, např. HC Oceláři Třinec. Ostatní týmy s průměrnými výkony inklinují k jednomu či více archetypů, např. HC Vítkovice Ridera. Klíčová slova: lední hokej, fanoušci, branding, extraligacs_CZ
uk.abstract.enTitle: Archetypes perception of Czech hockey extraleague teams Objectives: The aim of this thesis is to find out what archetypes Czech hockey fans assign to specific teams of the Czech Extraliga in the 2023/2024 season. Methods: The basic element of the bachelor thesis was marketing research focused on the perception of brands of teams that participated in the Czech Extraliga in the 2023/2024 season. This research was conducted through electronic interviewing. The theoretical part of the thesis is based mainly on the analysis of available literature on the theory of archetypes, their use in the marketing of organizations and the concepts needed for understanding the whole issue. Projective techniques were applied in the analytical part, specifically methods of personification and visualization. Results: Long-term successful teams have one main archetype, e.g. HC Oceláři Třinec. Other teams with average performances tend to one or more archetypes, e.g. HC Vítkovice Ridera. Keywords: Ice hockey, fans, branding, Extraligaen_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, Katedra managementu sportucs_CZ
thesis.grade.code1
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.thesis.defenceStatusO


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV