Zobrazit minimální záznam

Influence of sports celebrities on customer purchasing preferences in cycling
dc.contributor.advisorVoráček, Josef
dc.creatorČumpelík, Marek
dc.date.accessioned2024-11-29T17:37:57Z
dc.date.available2024-11-29T17:37:57Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/192545
dc.description.abstractNázev: Vliv sportovních celebrit na nákupní preference zákazníků v oblasti cyklistiky Cíle: Hlavním cílem této práce je zjistit, mají-li sportovní celebrity vliv na nákupní preference zákazníků Metody: V této práci jsme použili obrázky (fotografie) celebrit z oblasti cyklistiky. Jednalo se o porovnání hodnocení zákazníků vždy dvou fotografií, jedné pouze jízdního kola a druhé s jízdním kolem a celebritou. Rozdíl v hodnocení by měl vyjádřit, jestli a jaký vliv mají cyklistické celebrity na nákupní preference zákazníků. Výsledky: Zjistili jsme, že sportovní celebrity opravdu ovlivňují nákupní preference zákazníků. Míra vlivu se u jednotlivých celebrit liší. Je zde však hodně dalších faktorů, které ovlivňují chování zákazníků. Více v kapitole Výsledky. Klíčová slova: vliv, celebrita, cyklistika, zákazníci spotřebitelécs_CZ
dc.description.abstractTitle: Influence of sport celebrities on customer purchasing preferences in cycling Objectives: The aim of this work is to find influence of sport celebrities on customer purchase. Methods: In this work we used pictures (photographs) of celebrities from the field of cycling. It was a comparison of customer ratings of two photos each time, one with bicycle only and the second one with the bicycle and the celebrity. The difference in the scales should express how much and if cycling celebrities influence customers' purchasing preferences. Results: We have found that sports celebrities really do influence customer shopping preferences. The degree of influence varies from celebrity to celebrity. However, there are many other factors that influence customer behaviour. More in the Results chapter. Keywords: influence, celebrities, cycling, customer, consumeren_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.subjectinfluenceen_US
dc.subjectcelebritiesen_US
dc.subjectcyclingen_US
dc.subjectcustomeren_US
dc.subjectconsumeren_US
dc.subjectvlivcs_CZ
dc.subjectcelebritacs_CZ
dc.subjectcyklistikacs_CZ
dc.subjectzákazníci spotřebitelécs_CZ
dc.titleVliv sportovních celebrit na nákupní preference zákazníků v oblasti cyklistikycs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2024
dcterms.dateAccepted2024-08-22
dc.description.departmentDepartment of Sport Managementen_US
dc.description.departmentKatedra managementu sportucs_CZ
dc.description.facultyFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Physical Education and Sporten_US
dc.identifier.repId259963
dc.title.translatedInfluence of sports celebrities on customer purchasing preferences in cyclingen_US
dc.contributor.refereeOpelík, Daniel
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
thesis.degree.programSports Managementen_US
thesis.degree.programManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta tělesné výchovy a sportu::Katedra managementu sportucs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Physical Education and Sport::Department of Sport Managementen_US
uk.faculty-name.csFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Physical Education and Sporten_US
uk.faculty-abbr.csFTVScs_CZ
uk.degree-discipline.csManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.degree-program.csManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.degree-program.enSports Managementen_US
thesis.grade.csNeprospěl/acs_CZ
thesis.grade.enFailen_US
uk.abstract.csNázev: Vliv sportovních celebrit na nákupní preference zákazníků v oblasti cyklistiky Cíle: Hlavním cílem této práce je zjistit, mají-li sportovní celebrity vliv na nákupní preference zákazníků Metody: V této práci jsme použili obrázky (fotografie) celebrit z oblasti cyklistiky. Jednalo se o porovnání hodnocení zákazníků vždy dvou fotografií, jedné pouze jízdního kola a druhé s jízdním kolem a celebritou. Rozdíl v hodnocení by měl vyjádřit, jestli a jaký vliv mají cyklistické celebrity na nákupní preference zákazníků. Výsledky: Zjistili jsme, že sportovní celebrity opravdu ovlivňují nákupní preference zákazníků. Míra vlivu se u jednotlivých celebrit liší. Je zde však hodně dalších faktorů, které ovlivňují chování zákazníků. Více v kapitole Výsledky. Klíčová slova: vliv, celebrita, cyklistika, zákazníci spotřebitelécs_CZ
uk.abstract.enTitle: Influence of sport celebrities on customer purchasing preferences in cycling Objectives: The aim of this work is to find influence of sport celebrities on customer purchase. Methods: In this work we used pictures (photographs) of celebrities from the field of cycling. It was a comparison of customer ratings of two photos each time, one with bicycle only and the second one with the bicycle and the celebrity. The difference in the scales should express how much and if cycling celebrities influence customers' purchasing preferences. Results: We have found that sports celebrities really do influence customer shopping preferences. The degree of influence varies from celebrity to celebrity. However, there are many other factors that influence customer behaviour. More in the Results chapter. Keywords: influence, celebrities, cycling, customer, consumeren_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, Katedra managementu sportucs_CZ
thesis.grade.code4
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.thesis.defenceStatusN


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV