Propagace cyklistického závodu Tour de Feminin
Promotion of the Tour de Feminin cycling race
bakalářská práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/192607Identifikátory
SIS: 248522
Kolekce
- Kvalifikační práce [8841]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Voráček, Josef
Fakulta / součást
Fakulta tělesné výchovy a sportu
Obor
Management tělesné výchovy a sportu
Katedra / ústav / klinika
Katedra managementu sportu
Datum obhajoby
27. 8. 2024
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportuJazyk
Čeština
Známka
Dobře
Klíčová slova (česky)
marketing, propagace, sportovní akce, cyklistikaKlíčová slova (anglicky)
marketing, promotion, sport event, cyclingAutor: Miroslav Menc Název: Propagace cyklistického závodu Tour de Feminin Cíle: Hlavním cílem práce je vytvořit návrhy na zlepšení propagace cyklistického závodu Tour de Feminin na základě analýzy současné propagace. Metody: V práci byly použity metody kvantitativního a kvalitativního výzkumu, pomocí kterých byla získána data pro analýzu současné propagace závodu Tour de Feminin. Pro získání názoru veřejnosti na současný stav propagace závodu bylo použito online dotazování. Informace o propagaci byly získány polostrukturovanými rozhovory s členy pořadatelského týmu. Obsahová analýza byla využita pro zhodnocení vybraných propagačních kanálů. Pro přehlednou interpretaci získaných dat byla využita metoda popisné analýzy. Výsledky: Závěrem práce jsou dva návrhy na zlepšení propagace cyklistického závodu Tour de Feminin. První návrh pracuje s minimálním navýšením aktuálního rozpočtu a zaměřuje se na vylepšení současných propagačních kanálů. Jedná se o vylepšení obsahu online prostředí, včasnou reklamní kampaň v tištěné podobě a častější dopravní hlášení v rádiu týkající se závodu. Druhý návrh počítá s vyššími finančními náklady na propagaci. Bylo by tak možné využít placenou reklamu na internetu, zaplatit rádiové vstupy propagující závod a najmout kompetentní osobu, která se o propagaci závodu postará....
Author: Miroslav Menc Title: Promotion of the cycling race Tour de Feminin Objective: The main objective of the thesis is to develop proposals to improve the promotion of the Tour de Feminin cycling race based on the analysis of the current promotion. Methods: In this thesis, quantitative and qualitative research methods were used to obtain data to analyse the current promotion of the Tour de Feminin. An online survey was used to obtain public opinion on the current state of race promotion. Information on promotion was obtained through semi-structured interviews with members of the organising team. Content analysis was used to evaluate the selected promotional channels. The descriptive analysis method was used to clearly interpret the data obtained. Results: The first proposal works with a minimal increase in the current budget and focuses on improving the current promotional channels. These include improved online content, a timely print advertising campaign, and more frequent race-related radio traffic announcements. The second proposal provides for increased financial costs for promotion. It would be possible to use paid advertising on the internet, pay for radio spots promoting the race and hire a competent person to take care of the promotion of the race. Keywords: marketing, promotion, sport...