Zobrazit minimální záznam

Understanding of particular functions by high school students
dc.contributor.advisorKvasz, Ladislav
dc.creatorMatějovská, Šárka
dc.date.accessioned2024-09-23T06:30:30Z
dc.date.available2024-09-23T06:30:30Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/192706
dc.description.abstractCílem diplomové práce Porozumění vybraným funkcím u žáků středních škol je popsat postupy a nejčastější chyby studentů při posouvání grafu mocninných funkcí a použití absolutní hodnoty u mocninných funkcí. První část práce mapuje historický vývoj funkcí, provádí analýzu dostupných učebnic a stručně rozebírá relevantní výzkumy týkající se této problematiky. Druhá část je zaměřena na vlastní výzkum, jeho stručný popis a analýzu chyb a strategií. Diskuze těchto výsledků a porovnání s již zmíněnými výzkumy se nachází v závěrečné kapitole.cs_CZ
dc.description.abstractThe aim of the thesis Understanding of particular function by high school students is to describe the procedures and the most common mistakes of students in shifting power functions and application of absolute value for power functions. The first part of the thesis traces the historical development of functions, analyses available textbooks and briefly discusses relevant research on the subject. The second part focuses on the research itself with a brief description and analysis of the errors and strategies. A discussion of these results and a comparison with previously mentioned research is found in the final chapter.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.subjectpoweren_US
dc.subjectdiagrams of functions,absolute valueen_US
dc.subjectmocninná funkcecs_CZ
dc.subjectgraf funkcecs_CZ
dc.subjectabsolutní hodnotacs_CZ
dc.titlePOROZUMĚNÍ VYBRANÝM FUNKCÍM U ŽÁKŮ STŘEDNÍCH ŠKOLcs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2024
dcterms.dateAccepted2024-09-02
dc.description.departmentKatedra matematiky a didaktiky matematikycs_CZ
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.identifier.repId247327
dc.title.translatedUnderstanding of particular functions by high school studentsen_US
dc.contributor.refereeVondrová, Naďa
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineUčitelství matematiky pro 2. stupeň základní školy a střední školycs_CZ
thesis.degree.programTeacher Education of Mathematics for Lower and Upper Secondary Schoolsen_US
thesis.degree.programUčitelství matematiky pro 2. stupeň základní školy a střední školycs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra matematiky a didaktiky matematikycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství matematiky pro 2. stupeň základní školy a střední školycs_CZ
uk.degree-program.csUčitelství matematiky pro 2. stupeň základní školy a střední školycs_CZ
uk.degree-program.enTeacher Education of Mathematics for Lower and Upper Secondary Schoolsen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csCílem diplomové práce Porozumění vybraným funkcím u žáků středních škol je popsat postupy a nejčastější chyby studentů při posouvání grafu mocninných funkcí a použití absolutní hodnoty u mocninných funkcí. První část práce mapuje historický vývoj funkcí, provádí analýzu dostupných učebnic a stručně rozebírá relevantní výzkumy týkající se této problematiky. Druhá část je zaměřena na vlastní výzkum, jeho stručný popis a analýzu chyb a strategií. Diskuze těchto výsledků a porovnání s již zmíněnými výzkumy se nachází v závěrečné kapitole.cs_CZ
uk.abstract.enThe aim of the thesis Understanding of particular function by high school students is to describe the procedures and the most common mistakes of students in shifting power functions and application of absolute value for power functions. The first part of the thesis traces the historical development of functions, analyses available textbooks and briefly discusses relevant research on the subject. The second part focuses on the research itself with a brief description and analysis of the errors and strategies. A discussion of these results and a comparison with previously mentioned research is found in the final chapter.en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra matematiky a didaktiky matematikycs_CZ
thesis.grade.code2
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.thesis.defenceStatusO


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV