Zobrazit minimální záznam

Collection of solved problems from combinatorics - variations without repetition
dc.contributor.advisorJančařík, Antonín
dc.creatorGrill, Jan
dc.date.accessioned2024-09-23T06:31:32Z
dc.date.available2024-09-23T06:31:32Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/192711
dc.description.abstractTato práce je sbírkou řešených úloh z kombinatoriky na téma variace bez opakování. Práce se skládá ze dvou hlavních částí. První z těchto částí je část teoretická. Ta jest dále rozdělena na další čtyři části. Nejprve na část pojednávající obecně o metodě Concept Cartoons, jejímu využití a významu. Dále pak část, která zahrnuje využití metody Concept Cartoons konkrétně v této práci, a formu úloh v této práci obsažených. Třetí teoretická část práce pak pojednává o analýze a priori, jejím využití v této práci a o její struktuře. Poslední teoretická část se zabývá strategiemi řešení kombinatorických úloh. Zde se práce zaměřuje na co možná největší možné množství strategií řešení úloh. Další část práce je pak samotná sbírka úloh. Každá úloha je zadána textovým zadáním a obohacena o metodu Concept Cartoons. Účelem využití metody Concept Cartoons je podnítit výuku diskusní formou a motivovat žáky k zapojení se do diskuse. Dále je každá úloha dopodrobna rozebrána pomocí analýzy a priori. Hlavní podstatou tohoto rozboru je pokrýt co možná největší množství správných i špatných řešení dané úlohy a poskytnout tak učiteli přípravu na to s čím se při využití této úlohy může setkat. KLÍČOVÁ SLOVA Kombinatorika, Variace, Matematika, Strategie řešení úloh, Concept Cartoons, Analýza A priorics_CZ
dc.description.abstractThis bachelor's thesis is a collection of solved problems from combinatorics on the topic of variations without repetition. The thesis consists of two main parts. The first part is theoretical and is further divided into four sections. The first section deals generally with the Concept Cartoons method,its use, and its significance. The second section covers the use of the Concept Cartoons method specifically in this thesis and the form of the problems included. The third theoretical section discusses the a priori analysis, its use in this thesis, and its structure. The last theoretical section deals with strategies for solving combinatorial problems, focusing on as many problem-solving strategies as possible. The next part of the thesis is the collection of problems itself. Each problem is presented with a textual assignment and enriched with the Concept Cartoons method. The purpose of using the Concept Cartoons method is to encourage teaching in a discussion format and motivate students to engage in the discussion. Furthermore, each problem is analysed in detail using a priori analysis. The main aim of this analysis is to cover as many correct and incorrect solutions to the problem as possible, thus preparing the teacher for what they might encounter when using this problem. KEYWORDS...en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.subjectCombinatoricsen_US
dc.subjectVariationsen_US
dc.subjectMathematicsen_US
dc.subjectProblem Solving Strategiesen_US
dc.subjectConcept Cartoonsen_US
dc.subjectA priori Analysisen_US
dc.subjectKombinatorikacs_CZ
dc.subjectVariacecs_CZ
dc.subjectMatematikacs_CZ
dc.subjectStrategie řešení úlohcs_CZ
dc.subjectConcept Cartoonscs_CZ
dc.subjectAnalýza A priorics_CZ
dc.titleSbírka řešených úloh z kombinatoriky - variace bez opakovánícs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2024
dcterms.dateAccepted2024-09-02
dc.description.departmentKatedra matematiky a didaktiky matematikycs_CZ
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.identifier.repId265184
dc.title.translatedCollection of solved problems from combinatorics - variations without repetitionen_US
dc.contributor.refereeMošna, František
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineMatematika se zaměřením na vzdělávání se sdruženým studiem Anglický jazyk se zaměřením na vzdělávánícs_CZ
thesis.degree.programMathematics for Teacher Educationen_US
thesis.degree.programMatematika se zaměřením na vzdělávánícs_CZ
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra matematiky a didaktiky matematikycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csMatematika se zaměřením na vzdělávání se sdruženým studiem Anglický jazyk se zaměřením na vzdělávánícs_CZ
uk.degree-program.csMatematika se zaměřením na vzdělávánícs_CZ
uk.degree-program.enMathematics for Teacher Educationen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csTato práce je sbírkou řešených úloh z kombinatoriky na téma variace bez opakování. Práce se skládá ze dvou hlavních částí. První z těchto částí je část teoretická. Ta jest dále rozdělena na další čtyři části. Nejprve na část pojednávající obecně o metodě Concept Cartoons, jejímu využití a významu. Dále pak část, která zahrnuje využití metody Concept Cartoons konkrétně v této práci, a formu úloh v této práci obsažených. Třetí teoretická část práce pak pojednává o analýze a priori, jejím využití v této práci a o její struktuře. Poslední teoretická část se zabývá strategiemi řešení kombinatorických úloh. Zde se práce zaměřuje na co možná největší možné množství strategií řešení úloh. Další část práce je pak samotná sbírka úloh. Každá úloha je zadána textovým zadáním a obohacena o metodu Concept Cartoons. Účelem využití metody Concept Cartoons je podnítit výuku diskusní formou a motivovat žáky k zapojení se do diskuse. Dále je každá úloha dopodrobna rozebrána pomocí analýzy a priori. Hlavní podstatou tohoto rozboru je pokrýt co možná největší množství správných i špatných řešení dané úlohy a poskytnout tak učiteli přípravu na to s čím se při využití této úlohy může setkat. KLÍČOVÁ SLOVA Kombinatorika, Variace, Matematika, Strategie řešení úloh, Concept Cartoons, Analýza A priorics_CZ
uk.abstract.enThis bachelor's thesis is a collection of solved problems from combinatorics on the topic of variations without repetition. The thesis consists of two main parts. The first part is theoretical and is further divided into four sections. The first section deals generally with the Concept Cartoons method,its use, and its significance. The second section covers the use of the Concept Cartoons method specifically in this thesis and the form of the problems included. The third theoretical section discusses the a priori analysis, its use in this thesis, and its structure. The last theoretical section deals with strategies for solving combinatorial problems, focusing on as many problem-solving strategies as possible. The next part of the thesis is the collection of problems itself. Each problem is presented with a textual assignment and enriched with the Concept Cartoons method. The purpose of using the Concept Cartoons method is to encourage teaching in a discussion format and motivate students to engage in the discussion. Furthermore, each problem is analysed in detail using a priori analysis. The main aim of this analysis is to cover as many correct and incorrect solutions to the problem as possible, thus preparing the teacher for what they might encounter when using this problem. KEYWORDS...en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra matematiky a didaktiky matematikycs_CZ
thesis.grade.code1
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.thesis.defenceStatusO


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV