Zobrazit minimální záznam

Tower defense hra s procedurálně generovaným obsahem a rogue-like prvky
dc.contributor.advisorJežek, Pavel
dc.creatorGutvald, Vilém
dc.date.accessioned2024-09-26T06:54:29Z
dc.date.available2024-09-26T06:54:29Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/192911
dc.description.abstractV této práci jsme navrhli a implementovali v herním enginu Unity demo verzi rogue- like tower defense hry. Využili jsme různé techniky procedurálního generování, včetně wave function collapse a simulovaného žíhání, ke generování terénu a cest pro útočníky. Také jsme vyvinuli algoritmus pro procedurální generování složení vln útočníků. Imple- mentovali jsme hlavní herní systémy, včetně správy surovin, umisťování věží a výrobních budov, speciálních schopností útočníků a systému sbírání nákresů nových budov. Dále jsme vytvořili jednoduchý tutorial, který naučí hráče, jak hru hrát. Nakonec jsme pro- vedli playtest k získání zpětné vazby, který nám umožnil ověřit návrhová rozhodnutí a identifikovat důležité oblasti pro zlepšení, například uživatelské rozhraní a systém správy surovin.cs_CZ
dc.description.abstractIn this thesis, we designed and implemented in the Unity game engine a demo ver- sion of a rogue-like tower defense game. We employed various procedural generation techniques, including wave function collapse and simulated annealing, to generate level terrain and attacker paths. We also developed an algorithm to procedurally generate attacker wave composition. We implemented the primary gameplay systems, including resource management, tower and production building placement, special attacker abili- ties, and a blueprint collection system. We also created a simple tutorial to guide new players. Finally, we conducted a playtest to gather user feedback, verifying our design choices and identifying key areas for improvement, such as the user interface and the resource economy.en_US
dc.languageEnglishcs_CZ
dc.language.isoen_US
dc.publisherUniverzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakultacs_CZ
dc.subjectprocedural generation|game development|game design|tower defense|rogue-likeen_US
dc.subjectprocedurální generování|vývoj her|game design|tower defense|rogue-likecs_CZ
dc.titleTower Defense Game with Procedurally Generated Content and Rogue-like Elementsen_US
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2024
dcterms.dateAccepted2024-09-05
dc.description.departmentKatedra distribuovaných a spolehlivých systémůcs_CZ
dc.description.departmentDepartment of Distributed and Dependable Systemsen_US
dc.description.facultyMatematicko-fyzikální fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Mathematics and Physicsen_US
dc.identifier.repId266711
dc.title.translatedTower defense hra s procedurálně generovaným obsahem a rogue-like prvkycs_CZ
dc.contributor.refereeČerný, Vojtěch
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineComputer Science with specialisation in Computer Graphics, Vision and Game Developmenten_US
thesis.degree.disciplineInformatika se specializací Počítačová grafika, vidění a vývoj hercs_CZ
thesis.degree.programComputer Scienceen_US
thesis.degree.programInformatikacs_CZ
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csMatematicko-fyzikální fakulta::Katedra distribuovaných a spolehlivých systémůcs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Mathematics and Physics::Department of Distributed and Dependable Systemsen_US
uk.faculty-name.csMatematicko-fyzikální fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Mathematics and Physicsen_US
uk.faculty-abbr.csMFFcs_CZ
uk.degree-discipline.csInformatika se specializací Počítačová grafika, vidění a vývoj hercs_CZ
uk.degree-discipline.enComputer Science with specialisation in Computer Graphics, Vision and Game Developmenten_US
uk.degree-program.csInformatikacs_CZ
uk.degree-program.enComputer Scienceen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csV této práci jsme navrhli a implementovali v herním enginu Unity demo verzi rogue- like tower defense hry. Využili jsme různé techniky procedurálního generování, včetně wave function collapse a simulovaného žíhání, ke generování terénu a cest pro útočníky. Také jsme vyvinuli algoritmus pro procedurální generování složení vln útočníků. Imple- mentovali jsme hlavní herní systémy, včetně správy surovin, umisťování věží a výrobních budov, speciálních schopností útočníků a systému sbírání nákresů nových budov. Dále jsme vytvořili jednoduchý tutorial, který naučí hráče, jak hru hrát. Nakonec jsme pro- vedli playtest k získání zpětné vazby, který nám umožnil ověřit návrhová rozhodnutí a identifikovat důležité oblasti pro zlepšení, například uživatelské rozhraní a systém správy surovin.cs_CZ
uk.abstract.enIn this thesis, we designed and implemented in the Unity game engine a demo ver- sion of a rogue-like tower defense game. We employed various procedural generation techniques, including wave function collapse and simulated annealing, to generate level terrain and attacker paths. We also developed an algorithm to procedurally generate attacker wave composition. We implemented the primary gameplay systems, including resource management, tower and production building placement, special attacker abili- ties, and a blueprint collection system. We also created a simple tutorial to guide new players. Finally, we conducted a playtest to gather user feedback, verifying our design choices and identifying key areas for improvement, such as the user interface and the resource economy.en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakulta, Katedra distribuovaných a spolehlivých systémůcs_CZ
thesis.grade.code1
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.thesis.defenceStatusO


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV