Zobrazit minimální záznam

Antiquity in Art Education in Czech Schools
dc.contributor.advisorKepartová, Jana
dc.creatorNovotná, Adéla
dc.date.accessioned2024-09-26T07:04:31Z
dc.date.available2024-09-26T07:04:31Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/192959
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá analýzou českých učebnic a pracovních sešitů výtvarné výchovy pro základní školy vydaných v období od 90. let 20. století až do současnosti a zkoumá, jaký podíl v nich zaujímá téma antika. Cílem je porovnání a zhodnocení jednotlivých učebnic z hlediska obsahu a rozsahu dané látky, obrazových příloh a odkazů. Součástí výzkumu je i vyhodnocení, do jaké míry se žákovy nově nabyté zkušenosti z těchto učebnic promítnou do dalších oblastí kulturního porozumění. KLÍČOVÁ SLOVA Antika - výtvarná výchova - české školstvícs_CZ
dc.description.abstractThe bachelor thesis deals with the analysis of Czech textbooks and workbooks of art education for secondary schools published in the period from the 1990's to the present day and examines the share of the theme of antiquity in them. The aim is to compare and evaluate individual textbooks in terms of the content and scope of the subject matter, pictorial appendices and references. The research also includes an evaluation of the extent to which the pupils newly acquired experience from these textbooks is translated into other areas of cultural understanding. KEYWORDS Antiquity - art education - Czech Schoolingen_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.subjectantiquityen_US
dc.subjectart educationen_US
dc.subjectCzech Schoolingen_US
dc.subjectantikacs_CZ
dc.subjectvýtvarná výchovacs_CZ
dc.subjectčeské školstvícs_CZ
dc.titleAntika ve výuce výtvarné výchovy na českých školáchcs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2024
dcterms.dateAccepted2024-09-04
dc.description.departmentKatedra dějin a didaktiky dějepisucs_CZ
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.identifier.repId261863
dc.title.translatedAntiquity in Art Education in Czech Schoolsen_US
dc.contributor.refereeZdichynec, Jan
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineDějepis se zaměřením na vzdělávání se sdruženým studiem Výtvarná výchova se zaměřením na vzdělávánícs_CZ
thesis.degree.programHistory for Teacher Educationen_US
thesis.degree.programDějepis se zaměřením na vzdělávánícs_CZ
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra dějin a didaktiky dějepisucs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csDějepis se zaměřením na vzdělávání se sdruženým studiem Výtvarná výchova se zaměřením na vzdělávánícs_CZ
uk.degree-program.csDějepis se zaměřením na vzdělávánícs_CZ
uk.degree-program.enHistory for Teacher Educationen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csBakalářská práce se zabývá analýzou českých učebnic a pracovních sešitů výtvarné výchovy pro základní školy vydaných v období od 90. let 20. století až do současnosti a zkoumá, jaký podíl v nich zaujímá téma antika. Cílem je porovnání a zhodnocení jednotlivých učebnic z hlediska obsahu a rozsahu dané látky, obrazových příloh a odkazů. Součástí výzkumu je i vyhodnocení, do jaké míry se žákovy nově nabyté zkušenosti z těchto učebnic promítnou do dalších oblastí kulturního porozumění. KLÍČOVÁ SLOVA Antika - výtvarná výchova - české školstvícs_CZ
uk.abstract.enThe bachelor thesis deals with the analysis of Czech textbooks and workbooks of art education for secondary schools published in the period from the 1990's to the present day and examines the share of the theme of antiquity in them. The aim is to compare and evaluate individual textbooks in terms of the content and scope of the subject matter, pictorial appendices and references. The research also includes an evaluation of the extent to which the pupils newly acquired experience from these textbooks is translated into other areas of cultural understanding. KEYWORDS Antiquity - art education - Czech Schoolingen_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra dějin a didaktiky dějepisucs_CZ
thesis.grade.code1
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.thesis.defenceStatusO


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV