Zobrazit minimální záznam

"Brass: Birmingham" the Game and its Strategy
dc.contributor.advisorHolan, Tomáš
dc.creatorŘíha, David
dc.date.accessioned2024-11-28T13:00:35Z
dc.date.available2024-11-28T13:00:35Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/193080
dc.description.abstractV této práci si naprogramujeme vlastní digitální verzi deskové hry "Brass: Birmingham" od vydavatele Roxley Games. Do té se následně pokusíme nalézt co nejúspěšnější strategii. Tou nakonec vybavíme umělou inteligenci, proti které budou hráči moci hrát. Začneme se zcela základní umělou inteligencí, která bude pouze volit první možnost, na kterou narazí. Tu budeme pos- tupně vylepšovat. Zkusíme volit lepší možnosti, měnit pořadí akcí, zkoumat celkový stav hry a nakonec přiřadíme umělé inteligenci jisté cíle, které bude plnit. Zvýšení úspěšnosti po každém vylepšení si ověříme testováním v několika hrách, kde proti sobě postavíme různé umělé inteligence. Tyto testy nám ukáží, že inteligenci opravdu zdokonalujeme a nakonec bude dosahovat obstojných výsledků. 1cs_CZ
dc.description.abstractIn this work, we will program our own digital version of the board game "Brass: Birmingham" from the publisher Roxley Games. Subsequently, we will attempt to find the most successful strategy for this game. Then we will equip artificial intelligence with this strategy, against which the players will be able to play. We will start with a very basic artificial intelligence that will only choose the first option it encounters. We will gradually improve it. We will try to select better options, change the order of actions, examine the overall state of the game, and finally assign specific goals to the artificial intelligence, which it will try to achieve. We will verify the increase in success rate after each improvement by testing it in several games where different artificial intelligences will compete against each other. These tests will show us that we are indeed improving the intelligence, and in the end, it will achieve decent results. 1en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakultacs_CZ
dc.subjectcomputer games|artificial intelligence|unity|board game digitalizationen_US
dc.subjectpočítačové hry|umělá inteligence|unity|digitalizace deskové hrycs_CZ
dc.titleHra "Brass: Birmingham" a její Strategiecs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2024
dcterms.dateAccepted2024-09-06
dc.description.departmentDepartment of Software and Computer Science Educationen_US
dc.description.departmentKatedra softwaru a výuky informatikycs_CZ
dc.description.facultyMatematicko-fyzikální fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Mathematics and Physicsen_US
dc.identifier.repId272560
dc.title.translated"Brass: Birmingham" the Game and its Strategyen_US
dc.contributor.refereeGuba, Peter
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineComputer Science with specialisation in Computer Graphics, Vision and Game Developmenten_US
thesis.degree.disciplineInformatika se specializací Počítačová grafika, vidění a vývoj hercs_CZ
thesis.degree.programComputer Scienceen_US
thesis.degree.programInformatikacs_CZ
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csMatematicko-fyzikální fakulta::Katedra softwaru a výuky informatikycs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Mathematics and Physics::Department of Software and Computer Science Educationen_US
uk.faculty-name.csMatematicko-fyzikální fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Mathematics and Physicsen_US
uk.faculty-abbr.csMFFcs_CZ
uk.degree-discipline.csInformatika se specializací Počítačová grafika, vidění a vývoj hercs_CZ
uk.degree-discipline.enComputer Science with specialisation in Computer Graphics, Vision and Game Developmenten_US
uk.degree-program.csInformatikacs_CZ
uk.degree-program.enComputer Scienceen_US
thesis.grade.csDobřecs_CZ
thesis.grade.enGooden_US
uk.abstract.csV této práci si naprogramujeme vlastní digitální verzi deskové hry "Brass: Birmingham" od vydavatele Roxley Games. Do té se následně pokusíme nalézt co nejúspěšnější strategii. Tou nakonec vybavíme umělou inteligenci, proti které budou hráči moci hrát. Začneme se zcela základní umělou inteligencí, která bude pouze volit první možnost, na kterou narazí. Tu budeme pos- tupně vylepšovat. Zkusíme volit lepší možnosti, měnit pořadí akcí, zkoumat celkový stav hry a nakonec přiřadíme umělé inteligenci jisté cíle, které bude plnit. Zvýšení úspěšnosti po každém vylepšení si ověříme testováním v několika hrách, kde proti sobě postavíme různé umělé inteligence. Tyto testy nám ukáží, že inteligenci opravdu zdokonalujeme a nakonec bude dosahovat obstojných výsledků. 1cs_CZ
uk.abstract.enIn this work, we will program our own digital version of the board game "Brass: Birmingham" from the publisher Roxley Games. Subsequently, we will attempt to find the most successful strategy for this game. Then we will equip artificial intelligence with this strategy, against which the players will be able to play. We will start with a very basic artificial intelligence that will only choose the first option it encounters. We will gradually improve it. We will try to select better options, change the order of actions, examine the overall state of the game, and finally assign specific goals to the artificial intelligence, which it will try to achieve. We will verify the increase in success rate after each improvement by testing it in several games where different artificial intelligences will compete against each other. These tests will show us that we are indeed improving the intelligence, and in the end, it will achieve decent results. 1en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakulta, Katedra softwaru a výuky informatikycs_CZ
thesis.grade.code3
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.thesis.defenceStatusO


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV