Zobrazit minimální záznam

Knihovna v enginu Godot pro tvorbu počítačových her žánru strategie v reálném čase
dc.contributor.advisorČerný, Vojtěch
dc.creatorMalý, Jiří
dc.date.accessioned2024-11-29T06:58:25Z
dc.date.available2024-11-29T06:58:25Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/193210
dc.description.abstractReal-time strategie (RTS) jsou v posledních letech na vzestupu, ale nástrojů k jejich výrobě je málo. Tato práce představuje sadu nástrojů pro tvorbu 2D RTS her v Godot enginu a zvoleným jazykem je C#. Sada nástrojů obsahuje šablony pro jednotky, budovy, schopnosti, útoky, lidské a AI hráče, mapy, menu a uživatelská rozhraní s příklady jejich použití v demo hře a uživatelskou i programátorskou dokumentací a zároveň jsou open source a umožňují tak maximální modularitu. Použití této sady umožňuje uživateli začít s vývojem hry a prototypováním okamžitě a neztrácet čas s technikáliemi.cs_CZ
dc.description.abstractReal-time strategy (RTS) games have been on the rise in recent years, but the tools for making them are scarce. This thesis presents a toolkit for creating 2D RTS games in Godot engine and the language of choice is C#. The toolkit contains templates for units, buildings, abilities, attacks, human and AI players, maps, menus and user interface along with examples of their use in a demo game. Both user and programmer documentation is provided and the toolkit is open source and thus allowing for maximum modularity. Using the toolkit allows the user to start developing a game or making a prototype straight away skipping the technical minutiae at the start.en_US
dc.languageEnglishcs_CZ
dc.language.isoen_US
dc.publisherUniverzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakultacs_CZ
dc.subjectGodot engine|real-time strategy|game toolkiten_US
dc.subjectGodot engine|strategie v reálném čase|herní knihovnacs_CZ
dc.titleReal-time strategy videogame toolkit for Godot Engineen_US
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2024
dcterms.dateAccepted2024-09-06
dc.description.departmentDepartment of Software and Computer Science Educationen_US
dc.description.departmentKatedra softwaru a výuky informatikycs_CZ
dc.description.facultyMatematicko-fyzikální fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Mathematics and Physicsen_US
dc.identifier.repId272622
dc.title.translatedKnihovna v enginu Godot pro tvorbu počítačových her žánru strategie v reálném časecs_CZ
dc.contributor.refereeDingle, Adam
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineComputer Science with specialisation in Computer Graphics, Vision and Game Developmenten_US
thesis.degree.disciplineInformatika se specializací Počítačová grafika, vidění a vývoj hercs_CZ
thesis.degree.programComputer Scienceen_US
thesis.degree.programInformatikacs_CZ
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csMatematicko-fyzikální fakulta::Katedra softwaru a výuky informatikycs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Mathematics and Physics::Department of Software and Computer Science Educationen_US
uk.faculty-name.csMatematicko-fyzikální fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Mathematics and Physicsen_US
uk.faculty-abbr.csMFFcs_CZ
uk.degree-discipline.csInformatika se specializací Počítačová grafika, vidění a vývoj hercs_CZ
uk.degree-discipline.enComputer Science with specialisation in Computer Graphics, Vision and Game Developmenten_US
uk.degree-program.csInformatikacs_CZ
uk.degree-program.enComputer Scienceen_US
thesis.grade.csDobřecs_CZ
thesis.grade.enGooden_US
uk.abstract.csReal-time strategie (RTS) jsou v posledních letech na vzestupu, ale nástrojů k jejich výrobě je málo. Tato práce představuje sadu nástrojů pro tvorbu 2D RTS her v Godot enginu a zvoleným jazykem je C#. Sada nástrojů obsahuje šablony pro jednotky, budovy, schopnosti, útoky, lidské a AI hráče, mapy, menu a uživatelská rozhraní s příklady jejich použití v demo hře a uživatelskou i programátorskou dokumentací a zároveň jsou open source a umožňují tak maximální modularitu. Použití této sady umožňuje uživateli začít s vývojem hry a prototypováním okamžitě a neztrácet čas s technikáliemi.cs_CZ
uk.abstract.enReal-time strategy (RTS) games have been on the rise in recent years, but the tools for making them are scarce. This thesis presents a toolkit for creating 2D RTS games in Godot engine and the language of choice is C#. The toolkit contains templates for units, buildings, abilities, attacks, human and AI players, maps, menus and user interface along with examples of their use in a demo game. Both user and programmer documentation is provided and the toolkit is open source and thus allowing for maximum modularity. Using the toolkit allows the user to start developing a game or making a prototype straight away skipping the technical minutiae at the start.en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakulta, Katedra softwaru a výuky informatikycs_CZ
thesis.grade.code3
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.thesis.defenceStatusO


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV