dc.contributor.advisor | Černý, Vojtěch | |
dc.creator | Malý, Jiří | |
dc.date.accessioned | 2024-11-29T06:58:25Z | |
dc.date.available | 2024-11-29T06:58:25Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/193210 | |
dc.description.abstract | Real-time strategie (RTS) jsou v posledních letech na vzestupu, ale nástrojů k jejich výrobě je málo. Tato práce představuje sadu nástrojů pro tvorbu 2D RTS her v Godot enginu a zvoleným jazykem je C#. Sada nástrojů obsahuje šablony pro jednotky, budovy, schopnosti, útoky, lidské a AI hráče, mapy, menu a uživatelská rozhraní s příklady jejich použití v demo hře a uživatelskou i programátorskou dokumentací a zároveň jsou open source a umožňují tak maximální modularitu. Použití této sady umožňuje uživateli začít s vývojem hry a prototypováním okamžitě a neztrácet čas s technikáliemi. | cs_CZ |
dc.description.abstract | Real-time strategy (RTS) games have been on the rise in recent years, but the tools for making them are scarce. This thesis presents a toolkit for creating 2D RTS games in Godot engine and the language of choice is C#. The toolkit contains templates for units, buildings, abilities, attacks, human and AI players, maps, menus and user interface along with examples of their use in a demo game. Both user and programmer documentation is provided and the toolkit is open source and thus allowing for maximum modularity. Using the toolkit allows the user to start developing a game or making a prototype straight away skipping the technical minutiae at the start. | en_US |
dc.language | English | cs_CZ |
dc.language.iso | en_US | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakulta | cs_CZ |
dc.subject | Godot engine|real-time strategy|game toolkit | en_US |
dc.subject | Godot engine|strategie v reálném čase|herní knihovna | cs_CZ |
dc.title | Real-time strategy videogame toolkit for Godot Engine | en_US |
dc.type | bakalářská práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2024 | |
dcterms.dateAccepted | 2024-09-06 | |
dc.description.department | Department of Software and Computer Science Education | en_US |
dc.description.department | Katedra softwaru a výuky informatiky | cs_CZ |
dc.description.faculty | Matematicko-fyzikální fakulta | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Mathematics and Physics | en_US |
dc.identifier.repId | 272622 | |
dc.title.translated | Knihovna v enginu Godot pro tvorbu počítačových her žánru strategie v reálném čase | cs_CZ |
dc.contributor.referee | Dingle, Adam | |
thesis.degree.name | Bc. | |
thesis.degree.level | bakalářské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Computer Science with specialisation in Computer Graphics, Vision and Game Development | en_US |
thesis.degree.discipline | Informatika se specializací Počítačová grafika, vidění a vývoj her | cs_CZ |
thesis.degree.program | Computer Science | en_US |
thesis.degree.program | Informatika | cs_CZ |
uk.thesis.type | bakalářská práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Matematicko-fyzikální fakulta::Katedra softwaru a výuky informatiky | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-en | Faculty of Mathematics and Physics::Department of Software and Computer Science Education | en_US |
uk.faculty-name.cs | Matematicko-fyzikální fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Mathematics and Physics | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | MFF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Informatika se specializací Počítačová grafika, vidění a vývoj her | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Computer Science with specialisation in Computer Graphics, Vision and Game Development | en_US |
uk.degree-program.cs | Informatika | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Computer Science | en_US |
thesis.grade.cs | Dobře | cs_CZ |
thesis.grade.en | Good | en_US |
uk.abstract.cs | Real-time strategie (RTS) jsou v posledních letech na vzestupu, ale nástrojů k jejich výrobě je málo. Tato práce představuje sadu nástrojů pro tvorbu 2D RTS her v Godot enginu a zvoleným jazykem je C#. Sada nástrojů obsahuje šablony pro jednotky, budovy, schopnosti, útoky, lidské a AI hráče, mapy, menu a uživatelská rozhraní s příklady jejich použití v demo hře a uživatelskou i programátorskou dokumentací a zároveň jsou open source a umožňují tak maximální modularitu. Použití této sady umožňuje uživateli začít s vývojem hry a prototypováním okamžitě a neztrácet čas s technikáliemi. | cs_CZ |
uk.abstract.en | Real-time strategy (RTS) games have been on the rise in recent years, but the tools for making them are scarce. This thesis presents a toolkit for creating 2D RTS games in Godot engine and the language of choice is C#. The toolkit contains templates for units, buildings, abilities, attacks, human and AI players, maps, menus and user interface along with examples of their use in a demo game. Both user and programmer documentation is provided and the toolkit is open source and thus allowing for maximum modularity. Using the toolkit allows the user to start developing a game or making a prototype straight away skipping the technical minutiae at the start. | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakulta, Katedra softwaru a výuky informatiky | cs_CZ |
thesis.grade.code | 3 | |
uk.publication-place | Praha | cs_CZ |
uk.thesis.defenceStatus | O | |